کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این مطلب فقط برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد است! کسی آن را نخواند

20 آذر 1396 ساعت 0:30



متن ارسالی
«امانت مردم را دست هر کسی نمی‌دهم، کسی که می‌خواهیم به کار بگیریم باید سابقه اجرایی داشته باشد چرا که امانت‌دار عظمت مردم هستیم و به صرف رابطه کاری و آشنایی و حضور در فلان ستاد انتخاباتی، حمایت یک مسؤول سیاسی نمی‌توانیم امانت مردم را دست هر کسی بسپاریم. سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.» این فرازی از سخنان استاندار دانشمند استان کهگیلویه و بویراحمد است. که اگر از روی حقیقت آن را درک کنیم، متوجه خواهیم شد که یکی از عوامل عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از قطار توسعه، مدیرانی هستند که تنها از مجاری غیر از تخصص، کارآمدی و توانمندی، یعنی همان سیاست‌بازی توسعه‌کش، به کار گماشته شده‌اند.
جناب آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم در مجلس، همانطوری که «پروانه نیک‌مرام» مدیرکل جدید و اما کاربلد تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه‌اش گفت، این استان شیر زنان توانمند و پای‌کار دارد که می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی نقش آفرینی کنند.

 
آقای احمدی استاندار دانشمند و علمی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۰ زن توانمند و دارای تحصیلات عالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری‌های تابعه مشغول به کار هستند. آیا هیچ کدام از آنها شایستگی مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری را ندارند. آیا هیچ کدام نمی‌تواند مدیرکل امور بانوان و خانواده بشوند و حتماً باید فردی را از بیرون به استانداری تحمیل کنند و آنچه را که امروز می‌بینیم، شاهد باشیم.
 
جناب احمدی مطمئناً برای شما زندگی بانوی مبارز و انقلابی گچساران را کسی بازگو نکرده است، بانویی که ۵ سال از بهترین زندگی‌ سال‌های عمرش را در زندان‌های مخوف ساواک گذراند. کوکب حاتمی که تجربه بالای مدیریتی دارد و سال‌ها در کنار زنان این دیار زندگی کرده و همه را به خوبی می‌شناسد..
آقای غلام‌‍رضا تاجگردون، زارعی و عدل هاشمی‌پور و آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیا می‌دانید سکینه درودگرنژاد کیست؟ او خواهر شهید و خانواده‌ انقلابی دارد که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و علی‌رغم این حرف‌ها او تجربه بالایی در امور جوانان و خانواده و کارنامه موفقی دارد، لطفاً بگرد و او را پیدا کن که او می‌تواند در شأن یک مدیر توانمند ظاهر شود.
 
آقای استاندار؛ بپرسید که مرضیه‌هرمزپور، لیلازاده باقری، زینب هاشمی و حمیده هدایت‌خواه چه کسانی هستند؟ هرمزپور، زاده‌باقری و هاشمی هر کدام زمانی مدیران کل امور بانوان و خانواده این استان بودند که ضمن داشتن تجارب بالای مدیریتی دارای تخصص و تجربه کاری نیز هستند. زینب هاشمی نیروی اصلاح‌طلب و کاربلد هستند. هدایت‌خواه نیز دارای مدرک دکترای مطالعات زنان است، او به خوبی حوزه خانواده و بانوان را می‌شناسد و به عنوان یک صاحب نظر در جلسات دانشجویی و طلبه‌های زن نیز حاضر می‌شود، سخنور توانمندی نیز هست.
آقای احمدی (نورآفرین نوریان دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری و برنامه‌ریزی)، شهین تاج کریمی (دانشجوی ارشد برنامه ریزی روستایی)، طیبه پورعلمی (کارشناس ارشد حقوق) زینب شکوه ( دارای مدرک دکترا و فرزند شهید)، زیور روستا( کارشناس مسوول فرمانداری دنا)، زیبا خسروی(فرمانداری بویراحمد)، حمیده مرتضویان (دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، فرمانداری بویراحمد)، (کارشناس دفتر سرمایه گذاری)، و سهیلا بزرگ زاده همه از کارمندان استانداری و فرمانداری‌های تابعه هستند.
آیا هیچ کدام از اینها شایستگی و توانایی مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد را ندارند، تا افرادی بخواهند با دیدن و دست بوسی فلان نماینده و فلان شخص سیاسی برای مدیرکلی انتخاب شوند.
جناب آقای احمدی فریده کیامرثی یکی از زنان توانمند حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد که زمانی مسوولیت امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت او کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق است، آیا ایشان هم توان مدیریت این جایگاه را ندارند.
نادیا صداقت معاون فعلی فرماندار دنا، زنی توانمند و پاک دامن از سرزمین همیشه سرافزار دنا، آیا او با این تجربه بالای مدیریتی و آشنایی با مسائل و مشکلات زنان و بانوان نیز نمی‌تواند در این جایگاه قرار گیرد.
لطفاً از مشاورانت بخواهید تا برای شما در وصف مریم گشتاسبی همسر شهید سردار کشاورز هم بگویند، بانوی پاک دامن که سال‌ها برای درمان مشکلات بانوان و زنان این دیار تلاش کردند. او دارای تحصیلات عالیه و سوابق مدیریتی موفقی نیز هست.
 
مریم رضایی، یکی دیگر از بانوان فعال و مدیر با تجربه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد او مدیر گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
از تایپیست استانداری راضی‌تر هستیم تا زنان سیاسی
یکی از بانوان استانداری در گفت‌وگو با کبنا می‌گفت: فلان خانمی که در دبیرخانه استانداری کهگیلویه و بویراحمد کار می‌کند، اگر مدیرکل امور بانوان و خانواده بشود، بسیار راضی‌تر هستیم تا بخواهند فردی را از بیرون بیاورند.
وی با تاکید بر اینکه حاضریم تایپیست استانداری مدیرکل بانوان استانداری شود، اما افراد سیاسی مدیرکل نشوند، افزود: خدا بیامرزد پدر و مادر حسین صابری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که فردی ضابطه‌مند و قانون‌مند بود و از نیروهای هر دستگاهی برای مدیریت‌ها استفاده می‌کرد و نیروهای مأمور را به ادارات خودشان منتقل کرد.
آقای احمدی استاندار کاردان و نخبه کهگیلویه و بویراحمد، آیا هیچ کدام از این بانوان که نام برده شد، لیاقت این جایگاه را ندارند؟ و باز سووال می‌کنم از شما آیا هیچ کدام از زنان فعال و حاضر و مشغول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نمی‌توانند امور بانوان و خانواده این استانداری را مدیریت کنند تا کسانی بخواهند از بیرون برای شما و استانداری شما تصمیم بگیرند.
لطفاً ما را توجیه کنید که چگونه فردی که دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی است و بدون یک روز سابقه مدیریتی و فعالیت در حوزه زنان و خانواده است، آیا شایستگی‌اش بیشتر از سایر بانوان نام‌ برده، است.
لطفا بپرسید چرا بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلوی تسهیلات اشتغال‌زایی فلان مدیرکل استانداری را گرفت.[کلیک کنید]
استدعا دارم از مدیرکل خودتان بپرسید که در باره خروجی این سفرها که عکس‌های او در زیر آمده، برای شما هم چند جمله‌ای فقط حرف بزند.
آیا ارتباط‌های صرف سیاسی و بدون نتیجه هم دردی را درمان خواهد کرد.
لطفاً بعد از بررسی و ارزیابی و تنها بر اساس این جملات خودتان مدیران را انتخاب کنید. «امانت مردم را دست هر کسی نمی‌دهم، کسی که می‌خواهیم به کار بگیریم باید سابقه اجرایی داشته باشد چرا که امانت‌دار عظمت مردم هستیم و به صرف رابطه کاری و آشنایی و حضور در فلان ستاد انتخاباتی، حمایت یک مسؤول سیاسی نمی‌توانیم امانت مردم را دست هر کسی بسپاریم. سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.»


کد مطلب: 298718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298718/این-مطلب-فقط-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-کسی-نخواند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1