تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۲۹۸۷۱۸

این مطلب فقط برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد است! کسی آن را نخواند

۸۲
۰
کبنا ؛
متن ارسالی
«امانت مردم را دست هر کسی نمی‌دهم، کسی که می‌خواهیم به کار بگیریم باید سابقه اجرایی داشته باشد چرا که امانت‌دار عظمت مردم هستیم و به صرف رابطه کاری و آشنایی و حضور در فلان ستاد انتخاباتی، حمایت یک مسؤول سیاسی نمی‌توانیم امانت مردم را دست هر کسی بسپاریم. سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.» این فرازی از سخنان استاندار دانشمند استان کهگیلویه و بویراحمد است. که اگر از روی حقیقت آن را درک کنیم، متوجه خواهیم شد که یکی از عوامل عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از قطار توسعه، مدیرانی هستند که تنها از مجاری غیر از تخصص، کارآمدی و توانمندی، یعنی همان سیاست‌بازی توسعه‌کش، به کار گماشته شده‌اند.
جناب آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم در مجلس، همانطوری که «پروانه نیک‌مرام» مدیرکل جدید و اما کاربلد تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه‌اش گفت، این استان شیر زنان توانمند و پای‌کار دارد که می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی نقش آفرینی کنند.

 
آقای احمدی استاندار دانشمند و علمی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۰ زن توانمند و دارای تحصیلات عالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری‌های تابعه مشغول به کار هستند. آیا هیچ کدام از آنها شایستگی مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری را ندارند. آیا هیچ کدام نمی‌تواند مدیرکل امور بانوان و خانواده بشوند و حتماً باید فردی را از بیرون به استانداری تحمیل کنند و آنچه را که امروز می‌بینیم، شاهد باشیم.
 
جناب احمدی مطمئناً برای شما زندگی بانوی مبارز و انقلابی گچساران را کسی بازگو نکرده است، بانویی که ۵ سال از بهترین زندگی‌ سال‌های عمرش را در زندان‌های مخوف ساواک گذراند. کوکب حاتمی که تجربه بالای مدیریتی دارد و سال‌ها در کنار زنان این دیار زندگی کرده و همه را به خوبی می‌شناسد..
آقای غلام‌‍رضا تاجگردون، زارعی و عدل هاشمی‌پور و آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیا می‌دانید سکینه درودگرنژاد کیست؟ او خواهر شهید و خانواده‌ انقلابی دارد که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و علی‌رغم این حرف‌ها او تجربه بالایی در امور جوانان و خانواده و کارنامه موفقی دارد، لطفاً بگرد و او را پیدا کن که او می‌تواند در شأن یک مدیر توانمند ظاهر شود.
 
آقای استاندار؛ بپرسید که مرضیه‌هرمزپور، لیلازاده باقری، زینب هاشمی و حمیده هدایت‌خواه چه کسانی هستند؟ هرمزپور، زاده‌باقری و هاشمی هر کدام زمانی مدیران کل امور بانوان و خانواده این استان بودند که ضمن داشتن تجارب بالای مدیریتی دارای تخصص و تجربه کاری نیز هستند. زینب هاشمی نیروی اصلاح‌طلب و کاربلد هستند. هدایت‌خواه نیز دارای مدرک دکترای مطالعات زنان است، او به خوبی حوزه خانواده و بانوان را می‌شناسد و به عنوان یک صاحب نظر در جلسات دانشجویی و طلبه‌های زن نیز حاضر می‌شود، سخنور توانمندی نیز هست.
آقای احمدی (نورآفرین نوریان دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری و برنامه‌ریزی)، شهین تاج کریمی (دانشجوی ارشد برنامه ریزی روستایی)، طیبه پورعلمی (کارشناس ارشد حقوق) زینب شکوه ( دارای مدرک دکترا و فرزند شهید)، زیور روستا( کارشناس مسوول فرمانداری دنا)، زیبا خسروی(فرمانداری بویراحمد)، حمیده مرتضویان (دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، فرمانداری بویراحمد)، (کارشناس دفتر سرمایه گذاری)، و سهیلا بزرگ زاده همه از کارمندان استانداری و فرمانداری‌های تابعه هستند.
آیا هیچ کدام از اینها شایستگی و توانایی مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد را ندارند، تا افرادی بخواهند با دیدن و دست بوسی فلان نماینده و فلان شخص سیاسی برای مدیرکلی انتخاب شوند.
جناب آقای احمدی فریده کیامرثی یکی از زنان توانمند حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد که زمانی مسوولیت امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت او کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق است، آیا ایشان هم توان مدیریت این جایگاه را ندارند.
نادیا صداقت معاون فعلی فرماندار دنا، زنی توانمند و پاک دامن از سرزمین همیشه سرافزار دنا، آیا او با این تجربه بالای مدیریتی و آشنایی با مسائل و مشکلات زنان و بانوان نیز نمی‌تواند در این جایگاه قرار گیرد.
لطفاً از مشاورانت بخواهید تا برای شما در وصف مریم گشتاسبی همسر شهید سردار کشاورز هم بگویند، بانوی پاک دامن که سال‌ها برای درمان مشکلات بانوان و زنان این دیار تلاش کردند. او دارای تحصیلات عالیه و سوابق مدیریتی موفقی نیز هست.
 
مریم رضایی، یکی دیگر از بانوان فعال و مدیر با تجربه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد او مدیر گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
از تایپیست استانداری راضی‌تر هستیم تا زنان سیاسی
یکی از بانوان استانداری در گفت‌وگو با کبنا می‌گفت: فلان خانمی که در دبیرخانه استانداری کهگیلویه و بویراحمد کار می‌کند، اگر مدیرکل امور بانوان و خانواده بشود، بسیار راضی‌تر هستیم تا بخواهند فردی را از بیرون بیاورند.
وی با تاکید بر اینکه حاضریم تایپیست استانداری مدیرکل بانوان استانداری شود، اما افراد سیاسی مدیرکل نشوند، افزود: خدا بیامرزد پدر و مادر حسین صابری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که فردی ضابطه‌مند و قانون‌مند بود و از نیروهای هر دستگاهی برای مدیریت‌ها استفاده می‌کرد و نیروهای مأمور را به ادارات خودشان منتقل کرد.
آقای احمدی استاندار کاردان و نخبه کهگیلویه و بویراحمد، آیا هیچ کدام از این بانوان که نام برده شد، لیاقت این جایگاه را ندارند؟ و باز سووال می‌کنم از شما آیا هیچ کدام از زنان فعال و حاضر و مشغول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نمی‌توانند امور بانوان و خانواده این استانداری را مدیریت کنند تا کسانی بخواهند از بیرون برای شما و استانداری شما تصمیم بگیرند.
لطفاً ما را توجیه کنید که چگونه فردی که دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی است و بدون یک روز سابقه مدیریتی و فعالیت در حوزه زنان و خانواده است، آیا شایستگی‌اش بیشتر از سایر بانوان نام‌ برده، است.
لطفا بپرسید چرا بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلوی تسهیلات اشتغال‌زایی فلان مدیرکل استانداری را گرفت.[کلیک کنید]
استدعا دارم از مدیرکل خودتان بپرسید که در باره خروجی این سفرها که عکس‌های او در زیر آمده، برای شما هم چند جمله‌ای فقط حرف بزند.
آیا ارتباط‌های صرف سیاسی و بدون نتیجه هم دردی را درمان خواهد کرد.
لطفاً بعد از بررسی و ارزیابی و تنها بر اساس این جملات خودتان مدیران را انتخاب کنید. «امانت مردم را دست هر کسی نمی‌دهم، کسی که می‌خواهیم به کار بگیریم باید سابقه اجرایی داشته باشد چرا که امانت‌دار عظمت مردم هستیم و به صرف رابطه کاری و آشنایی و حضور در فلان ستاد انتخاباتی، حمایت یک مسؤول سیاسی نمی‌توانیم امانت مردم را دست هر کسی بسپاریم. سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.»
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در دو جمله بگو حرفت و خواسته ات چیه ؟
عکس....ه رو ک دیدم متن رو نخوندم چون فهمیدم ارزش خوندن نداره .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
انصافا محبوبه آذرگشسب بهتر از صد مرد توان مدیریتی داره . ایشون رو نیز باید ذکر میکردین .
ثریا
Iran, Islamic Republic of
جالب بود. بسیاری از بانوان خانم رحمانپور را برای تصدی امور بانوان مناسب نمیدانند
بانوی واقع بین
Iran, Islamic Republic of
این متن ارسالی با عنوان متن تضادهای بسیاری دارد و نشان میدهد خیلی سو گیرانه و برای حمایت از افراد خاص تنظیم شده است از یک طرف مدعی شده است که مدیر از بدنه کارمندان باشد و از طرفی نام کسانی را اورده که از بدنه وزارت کشور نیست و معلوم میشود که غیر مستقیم خواستن انان را به استاندار معرفی کنند
اخر خانم شاغل در جهاد کشاورزی یا اموزش و پرورش و یا فلان خانم که خود و خانواده اش این دولت را قبول ندارند طبق نظر خود نویسنده چرا باید مدیرکل باتوان شود
معلوم هست نویسنده محترم انچنان شتاب زده و فقط برای معرفی گزینه های مد نظر خود عمل کرده که این نکته را در نظر نگرفته که شرط مدیریت اول قبول داشتن دولت است در حالی که تعدادی از بانوان محترمه که نام‌بردند مدیر و اعضای بسیار فعال رئیس ستاد جدی ترین رقیب دولت بوده است
کدام هقل این مسئله را می پذیرذ و یا در کدام دولت این اتفاق افتاده که مدیرکل از بین کسانی باشند که زمانی تمام تلاش خود را برای شکست دولت فعلی انجام‌دادند
از سوی دیگر ادعا میکنید حتی تایپیست اداره باشد بهتر از نیروی بیرون است ولی صرفا به خاطر معرفی نیروهای مد نظر خودتان که تا جایی که اطلاع کامل دارم کسی که ارسال کننده هست و مطلب ارسالی با اکثر این بانوان هماهنگی کرده و مطلب را زده و الا نیروی جهاد کشاورزی و اموزش و پرورش و بنیاد شهید طبق گفته نویسنده محترم و‌درخواست خود اگر انچنان‌ توانمند هستند در ادارات خودشان رشد کنند و این در حالی است که مهر ارتقای سرکار خانم جهاد کشاورزی هنوز خشک نشده است و یک احتمال هم میرود که این مطرح کردن برای این است که فردا که فلان اقا معاون استاندار سد باز هم قومی گری نگاه کند و فلان خانم‌را با خود به استانداری بیاورد
مسئول محترم سایت لطفا اسم‌نویسنده مطلب را بنویسید و اگر این مطلب توسط خودتان تدوین شده باز هم بنویسید نظر سایت کبنا هست و این که مطالب شما نوشته میشه مطلب ارسالی رنگ و‌بوی دفاع کردن از تعدادی از زنانی است که اینها هم به دنبال سهم هستند
اما طبیعتا استاندار استان فردی با درایت هست و بهترین تصمیم‌را برای این پست که خیلی سر و صدا به پا کرده خواهد گرفت و کاش به جای افتادن دنبال این پست زنان مدعی فرمانداری و‌معاون استانداری و یا مدیرکل دستگاههای قوی میشدند نه یک جایگاهی که انچنان بود و‌نبودش فرقی ندارد
زن
Iran, Islamic Republic of
ای .سر ایما که نیریم دنبال پستل قوی افیمه و‌دین یه حی که هیشکه قبولش نیاره
اقای احمدی زیتر این جانه مشخص کن
اخه هر روز یه گروه جدید دایه دار ویبون
تا معاونل رئیس جمهور ادعا نکردن بیان مدیرکل بانوان استان وابون
زن اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چه متنی که هزار پارادکس در ان هست و جملات ضد نقیص
از دولت روحانی بعید نیست مدیران کل احمدی نژاد و فعالین و مخالفین دولتش را دوباره مدیرکل بکند
فلان خانم‌که بلندگوی مخالف دولت هست و مسئولین اصلی ستاد رئیسی حالا باید مدیرکل دولت روحانی شود
جالب نویسنده محترم لطف کردند اسم چند خانم اصلاح طلب و هم‌کنارش اوردن باز هم خوبه
البته نویسنده محترم این راه معرفی کردن گزینه های مد نظرت نیست
چرا که با این کار شان این جایگاه را پایین تر اوردی
استانداری
Iran, Islamic Republic of
طبق درخواستی که از فرمایش استاندار دارید و اظهارات ضد و نقیض مطلب ارسالی سرکار خانم زاده باقری و سرکار خانم‌رضایی و سرکار خانم گشتاسبی و سرکار خانم هاشمی سرکار خانم زاده باقری و سرکار خانم هرمز پور و سرکار خانم حاتمی و سرکار خانم هدایت خواهدکه از ادارات دیگر هستند پس این اول تکلیف خودتان را روشن میکردید از یک جا نوشتین مدیر بانوان حتی تایپست باشد بهتر است و خواستار اجرای صحبت استاندار که هر مدیر از همان‌اداره باشد و از سوس سعی در معرفی بانوانی خارج از بدنه استانداری شدید
و هنوز تکلیفتون با خودتون و‌هدف اصلی شما در این نوشته مشخص نیست
البته هر کسی بخواند میداند این مطلب فقط برای مطرح کردن عده ای از بانوان بوده و ندیرکلی بانوان بهانه ای بیش نیست
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
برو بابا همین مدیرکل فعلی این جایگاه به قول شما در حد ماشین نویش را برد در حد نشست با معاونین رئیس جمهور و اینقدر بزرگش کرد از کوزه همان تراود که در اوست ...
اسلام
Iran, Islamic Republic of
تا رفت شکر خدانه کنید
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
این حداقل تونست تسهیلات بگیره تونست ده تا مقام کشوری بیاره اموزبانوان بزرگ بشه و اسم شنیده بشه زینب هاشمی چه کرد کیامرثی و قبلی هاش چه کردند آزموده را آزمون خطاست شما هدفتونه چیه ؟ سهم خواهان !!این جایگاه که قبلا خنثی بود الان به یکی از مهمترین جایگاههای استان تبدیل شده چرا ؟؟ مدیرش بزرگش کرد و اسمشو بلند کرد وقتی کارگروه زنان و خانواده استان در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می کند باید حسادتها گل کند و بگن فلان ماشین نویس چشه یا زینب هاشمی و امثالهم واقع بین باشید و حسادت را کنار بگذارید سهم خواهی بسه خانم ها با جرات می گویم هیچ کسی قدرت مدیرت جسات و عملکرد مدیرکل فلی را ندارد زورت نیاد وقتی آدم جسارت داشته باشه معاون رئیس جمهور را بیاره به نفع خود شماست چرا زمان همین زینب هاشمی نیومدن تا زمانی که رحمانپور آمد حتی در حد یک کارشناس از وزارت کشور برا بحث بانوان به استان ما نیومدن الان می بینیم میئولان ملی که در استان حضور دارن بواسطه ایشونه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
همین که تونست از اعتبارات ملی کشور تسهیلات بگیره خودش یه امتیازه هیچ کسی هم جلوشو نگرفته همه شما دستتون تو یه کاسه هست
چیه زینب هاشمی و کیامرثی و ... ضمن احترام به همه این عزیزان پس چرا اونوقت که هر کدام یه سال بودند کاری نکردند
ما تا دو سال پیش نمی دونستیم امور بانوان مدیرکل دارد
مدیران کلی که در جلسات هستن نظر بدهند چطور رحمانپور در جلسات از حقوق زنان دفاع می کند نه شما ها گروه خاصی که دنبال سهم خواهی هستید
درضمن خانم گشتاسبی و خانم هرمز پور و خانم حاتمی عزیزانی هستند که هرگز با این صحبتهای شما موافق نیستند این متن ارسالی از سوی ..ی معاون مدیرکل تحول استانداری هست که روز معارفه نیک مرام بلند شد یادداشت داد به آقای زارع که منو بزار مدیر کل بانوان
با این کارها و سهم خواهی ها حرمت زنان را زیر سوال نبرید و زنان استان کهگیلویه و بویراحمد همه این چند نفر استانداری نیستند که ادعای این پست را دارند پست مدیرکل امور بانوان استانداری مختص زنان استانداری نیست از زن روستای زیلایی گرفته تا دیشموک و دیل می خوایید مدیرکل از استانداری باشه تا فقط همش بگید حق مهد کودک پرداخت شد یا اضافه کار ندادن و ... نه خواهرم مدیرکل امور بانوان فراتر از این چیزها هست رسالتش یکی از رسالتهاش هم تعامل و ارتباط با مسئولان کشوری هست پس سهم خواهس بس لطفا همه عزیزانی که نام برید در ماشین نویسی کارشناسی یا جاهای دیگر تخصص همانجا را دارند و بهتر می توانند خدمت کنند
آگاه
خانم کوکب حاتمی یکی از ۵ شیر زن از قبل از انقلاب تاکنون بهترین گزینه برای این مورد می باشد که اولین رئیس کمیسیون بانوان استان نیز بوده است . و ما کاری به خط و ربطش نداریم.
مدیر
Iran, Islamic Republic of
شما کسی که قانون را اجرا کرده نمی توانید تخریبش کنید اگر خانم رحمانپور تعطیلی پنج شنبه را برای خانم های استانداری لغو کرد و شما بخازر این دادتون بلند شده کارس خیلی قانونی و بجا بوده چون این رویه خلاف قانون بوده و کسی که این را اجرا کرد قانون را دور زده بود کاهش ساعت کاری باید در طول هفته تقسیم می شد که ایشان این کار قانونی را انجام داد نیازی به تخریب و فرافکنی که فلان ماشین نویس بیاد و .... شما به ماشین نویس بودن جایگاه قانع بودین ولی برخلاف نظر شما الان ایشان در سطح ملی نشست دارد زمین تا آسمان با خواسته های شما عملکرد ایشان تفاوت دارد
مگر شما سهم خواهان می گذارید کسی برای زنان استان ما کاری کند کی گفته مدیرکل بانوان استان باید از خانمهای استانداری باسد کجای قانون اینو آوردند مدیرکل انور بانوان باید از بیرون باشد نه از توی مجموعه که هی بشینید دور هم قصه تعریف کنید و فقط حق مهد کودک زنان استانداری و تعطیل شدن پنج شنبه را تنها هنر خود بداند مدیرکلی که بقول شما با معاونین رئیس جمهور نشست دارد معلونه پذیرشش برای شماها که خواهان ماشین نویس هستید مشکل هست .خدا در مقابل هجمه های شما بهش توان و صبر دهد
یاسوج
خدایی بررخی از این بانوان را من میشناسم خودشون میگن کار تو اشبزخانه را بر مدیریت ترجیج میدیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حالا خانم کوکب حاتمی یا خانم زاده باقری یه چیزی. خدا وکیلی برو تو یه اتاقی با خودت خلوت کن و کمی فکر کن چی نوشتی؟ چی میخوای . کدامیک از اینا بدرد این پست می خورند. اگرچه معتقدم این پست در استانداری یه پست تشریفاتی است و فقط یه صندلی است که باید یکی روش بنشینه...
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام همین که الان مدیرکل میباشد از اینایی که نام بردی بهتره شما دنبال چه هستی اتفاقا خانم رحمانپور خانمی توانمند میباشند
همکار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در این استان نه استاندار کاره ای است و نه دیگران. صرفا یکی از نماینده ها و اون هم اقای تاجگردون تصمیم گیرنده استان است /
محمدب
دستت هر کی این مطلب را زده درد نکنه .عین واقعیت را گفتی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر عذرا اسماعیلی نیز از بانوان توانمند ودارای سوابق مختلف علمی واجراییدهستند.زنان توانمند استان کم نیستند ومحدود به افراد ذکر شده نیستند.
محمود
Romania
خانم های محترمه که ذکر شده هیچکدام توانایی مدیریتی ندارند.
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
واقعا عکسا نشون میده مدیرکله چه فعاله و مسلط به همه مسائل
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید از این حرفه..ه اگر شماها دلسوز استانداری هستید چرا از کارمندان توانمند خود امور بانوان اسمی برده نشده ۱-خانم جمالزاده معاون دفتر امور بانوان و دارای مدرک کارشناس ارشدحقوق ۲-خانم محمد حسینی کارشناس مسئول امور بانوان پژوهشگردر حوزه زنان که در سال ۹۱به عنوان پژوهشگر برتر مورد تجلیل قرار گرفت.اگر کسی بخواهد مشاوره درست بدهد باید احساسات را کنار کذاشته . کسانی ازاین افرادی که نام برده شده ،هستند که در استانداری کار نمیکنند پس بحث مامور یا غیر مامور نیست
رها
Iran, Islamic Republic of
همین اسم حمیده هدایت خواه را که آوردی تا آخرشو خوندم .از بیرون بیار ه بهتره
رها
Iran, Islamic Republic of
لیلا زاده باقری و هدایت خواه کسانی که بقول خودشان/
همکار
اکثر این خواهران محترم امتحان خودشونو پس دادن باید از نیروهای کاردان و تازه نفس استفاده بشه من خودم به شخصه به عنوان یک خانم ، همکارام از جمله خانم نوریان و خانم مرتضویان خانم کریمی خانم پورعلمی خانم بزرگ زاده و رو واقعا به خاطر صفای باطنی و پاک دستی و کاردانیشون دوست دارم و دوست دارم مدیریت کنن ...
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم .اگر بخواهیم به لیستی که نام برده شده کسی را اضافه کنم اونم سرکار خانم محمد حسینی است.که واقعا در این حوزه زحمت میکشندودارای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی ست و چندین سال است که کارشناس مسئول امور بانوان میباشد .بسیار با اخلاق و مردم دار
بیطرف
الحق خوب گفتید و منصفانه..
ترانه
Iran, Islamic Republic of
می دانی خیلی از شهروندان ما دارای مدرک دکترا هستند وبی کار اری این می دونیم که برای به کار گیری کاری به مدرک نیست یا باید پارتی باش یا جز- این همه می دونند حا لا شما که مشغول هستی دنبال مدیر کلی هستی
بویری
Iran, Islamic Republic of
وای بحال روزی که زنان مدیر بشوند
مازیار
این نامه فقط بخونه ............
باران
انصافا بانوان شاغل در استانداری از همه کسانی که تاکنون از بیرون آورده اند توانمند تر با تعهد تر و با تخصص تر هستند...
همکار
خانم پروین عباسی از کارمندان استانداری در حوزه بازرسی رو فراموش کرده اید .
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام تا جاییکه من اطلاع دارم دکتر مر یم رضایی ودکتر حمیده هدایتخواه و دکتر مر ضیه هرمز پور توانایی شان در حد پست وز یر ی میباشند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم و به اصطلاح صاحب قلم
بسیاری از افرادی را که شما نام برده اید از امتحان پس داده های دوره های قبل و دولتهای قبلی است و در مورد بعضی از آنها آزموده را دوباره آزمودن خطاست و دوران خطا و اشتباه وکسب تجربه و یا بزن ودررویی تمام شده بعضی از افراد مورد نظر شما به لحاظ مدیریتی از مردودشده های استان هستند و حتی تعدادی از آن نام برده گان از مدیران دولت پاکدست احمدی نژاد در استان بودند فلذا در این دولت نمیتوانند جایگاهی داشته باشند چونکه همسوبا اهداف دولت تدبیر نیستند بنابر این نبش قبر نفرمایید
با تشکر : فرزامی
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواودکتر مر یم رضایی
کارمند
واقعا بانوان استانداری نیروهای خیلی خوبی داره و مراتب شایسته سالاری را انصافا طی کرده اند حق خودشونم هست . چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است استاندار محترم ......
همکار
رویا کشاورز رو فراموش کردید ایشان از زنان باصلابت و توانمند استاندار ی هست.تازه کار هست ولی باصراحت لهجه و توانمند
حیدر
Iran, Islamic Republic of
برای رسیدن به یک صندلی ، چه کارهایی که انجام نمی دن !!!!!!!!!!!

پناه بر خدا !!!!!!

بابا برو تو آشبزخانه غذاتو بپز !!!!!!!!!!!!!!

از روزی که شماها وارد سیاست ومدیریت شدید ، هر روز ورق به ضرر جامعه برگشت خورده !!!

.!!!!!!!!!!!
اصلاح طلب
دست مریزاد . استانداری بانوان توانمند، با اخلاق و دلسوز داره که ای کاش استاندار محترم این بار شایستگی آنان را در نظر بگیرد .
اصلاح طلب
دست مریزاد . استانداری بانوان توانمند، با اخلاق و دلسوز داره که ای کاش استاندار محترم این بار شایستگی آنان را در نظر بگیرد .خانم کیامرثی از بانوان توانمند و مدیر قبلی می باشد که سابقه طولانی در این امر دارند.
جان
Iran, Islamic Republic of
/ یادت رفته
آگاه
واقعا جای بسی تاسف داره که این خانمها بخاطر تصاحب یه پست اینجور به جان هم افتادن و خودشون رو مضحکه رسانه ها و عام و خاص می کنند . این متن هم نوشته دست همین خانمهای استانداری هست که اینجور دارن خودشون رو معرفی می کنند واقعا زشته .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
از اینکه راجع به سوابق خوب وارزشمند بانوان گرامی وارزشمند استان نام بردید جای قدردانی وتشکر دارد اما همانگونه که نوشته اید استاندار محترم ودانشمند هم اگر بخواهند برای کوچکترین انتخابی وحرکتی از تک تک تمام عیار وهمه کاره وبدون عیب ونقص حامیان دولت تدببر وامید اخذ صلاحیت نماید تا دیر نشده خداحافظی کنند بهتر از ماندن است .!!!
بیطرف
از دامن زن مرد به معراج میرود
بدیهی است کسی که بر مسند امور بانوان و خانواده یک استان می نشیند باید شایسته ترین زنها از هر حیث باشه ...
مطلع
.. استانداری هیچکدام به هم دیگه ... و اگه اسم چندتا از همکاران دیگه رو به لیست اضاف کردن فقط بخاط این هستند که خودشون تابلو نشن و الا صاحب ادعاهای مدیریت امور بانوان را همه میشناسند و .ب هیچی هم ب.. پس ضایع بازی هم حدی داره
حسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر حمیده هدایتخواه و دکتر رضایی ودکتر هر مز پور
همشهری
برید دنبال شخصیتهایی بگردین که جزء این اسامی تبلیغاتی نیستن انسانهای متین و باشخصیت همیشه در گمنامی بسر میبرن . زنده باد کسانیکه شان و جایگاه زن رو تحت هر شرایطی حفظ نموده
همفکر
Iran, Islamic Republic of
بانوان توانمند علمی واجرایی گمنامند خانمهایی که توانایی اداره ..هستند چطور میتوانند برای خانواده های استان تصمیم بگیرند فقط . دنبال مسئولین میگردند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فقط زینب قربانی مدیر کاردان لایق شجاع ..در کل یک شیر زن کامل
یاعلی
-متن بسیارضعیف ومشخصا ازخوداستانداری امده است.
۲-نام بردن ازخانمهای محترم بیرون ازاستانداری دقیقا متناقض باچهارخط اول متن است فنویسندهبه دنبال این بودکه استاندارمحترم راواداربه گفته خودش کندکهازکارکنان استانداری استفاده کنداماغافل ازاینکه همین ضعف زمینه ای شدتانویسنده انصاف به خرج دهدوازتوانمندیخانمهای دیگردراستان غافل نشودودقیقا به استاندارمحترم برساندکه من این رانوشتم وظرفیت هادرهمین حداست واقای دکتر احمدی خود دانی .
۳-این دیدگاه ضعیف که اگرازتایپیست های استانداری باشد راضی هستیم یک ت.. ودیدگاه.. ونشان دادیم که توسعه دراین قسمت معنا ومفهوم نداردوبرای ماملاک نیست وباری به هرجهت است وخیلی مهم نیست که چه کسی وباچه توانمندی دراین جایگاه قرارگیرد.
۴-من هم ازاستاندارمحترم ومثل نویسنده خواهش دارم که این مطلب رافقط خودت بخوان واجازه نده که کس دیگربخواندواگرامکان دارددستوربفرماییدمتن از سایت برداشته شود،چراکهتوانمندی کارکنان استانداری بالاتر ازاین ها میباشدواینقدرکه نویسنده ضعف داشته است ،هم نیست.واستدعاداریم به پای کارکنان استانداری حساب نفرمایید.
۵-جناب دکتراحمدی تاکید دارم خودتان بخوانیدوضعف ها راازهمین متن وامثالهم پیداکنیدوخودتان هم تصمیم بگیرید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
.. که می گویند توانایی هیچ ندارد امور بانوان آموزش و پرورش هم حقش نیست .
سیسخت
Romania
...که .. بخا مدیرکلش وابو .. وابو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. امور بانوان استانداری یه فرهنگیه و فقط اگه .میزنه. واقعا یه کارمند ساده تو وزارت کشور هم .. چه برسه به مدیر کلی. تازه از این بعد هم میگن دارای سابقه مدیریتی!!!! اما ما که مدیریت ندیدیم
.از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هدف شناسایی چند تا خانم بوده فقط
بیطرف
یه بنده خدایی که تو کامنتها پیشنهاد داده شده یه زمانی جشنواره ..ی تو ادارش گذاشته بود..
شهرداري ياسوج
Iran, Islamic Republic of
. استانداری که به خاطر یک پست اینجوری همدیگه را. میکنند وبه. افتادند،کسی که این مطلب را نوشته فقط دنبال نفع شخصی خودش و تصاحب پست هست ودنبال هیچ چیز دیگه ای نیست...نویسنده محترم کاش کمی اخلاقی تر این مطلب را مینوشتی
قدیسه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود خدمت خوانندگان محترم و علی الخصوص استاندار جناب آقای دکتر احمدی
باتوجه به این شواهد و قضایایی که بنده داخل این چند دهه عمر از وضعیت سیاسی داخل این استان دیده ام انتظار بیشتر از این هم از جناب آقای استاندار نمیرود چونکه واقعا هیچ چیز روی اصول پیش نمیرود و افراد بر اساس لیاقت و شایستگی بر سر جایگاهشان قرار نمایند و به جای لیاقت و شایستگی و ضوابط اون چیزی که ملاک هستش فقط روابط و حمایت های جناحی و خط و باند بازی هستش هر چند که جناب آقای استاندار بر خلاف صحبت های اولیه که ملاک توانمند و ... رو مد نظر قرار داده بود ولی در عمل برعکس عمل کرد وگرنه در بین خانم های مطرح شده شیر زنانی از جنس اخلاص و ایثار به همراه تحصیلات عالیه ، همسر شهید سردار پاسدار یار محمد کشاورز واضح و برجسته هست که متاسفانه استاندار محترم همه این ویژگیهای خوب این بانوی برجسته استانی رو نادیده گرفته و اون هم به خاطر مسائل جناحی ، در پایان به یاد جمله امام راحل رحمت الله علیه میافتم که فرمودند .ن بیفتد که اون روز روز زوال و نابودی . هست . با تشکر
بیطرف
جناب مدیر محترم چرا قسمت مثبت و منفی را میبندید این دیگه جزء رسالت خبرنگاریتون شده ظاهرا..
استانداری
Iran, Islamic Republic of
چه متن ابتدایی و بی کلاسی میگه نمی خواییم از بیرون بیارید به ماشین نویس استاتداری راضی میشیم اونوقت ۵ نفر از اینایی که نامبرده از بیرون استانداری هستن خودش معلوم نیست چه خواسته .
شهرداري ياسوج
Iran, Islamic Republic of
هدف فقط سر زبون افتادن چند تا خانم بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ازنظرما خانم درودگرنژاد باتوجه با سوابق و فعالیت هاشون در حوزه ی بانوان گزینه ی توانمندی میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نگارنده عزیزاینایی که نام بردیداکثرامخالف دولت روحانی بودن چه.. دارید لطف کنید دیگه ازاین اظهارنظرها نکنید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خانم درودگر واقعا واقعا واقعا مدیر توانمندی هست و خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم درودگر نژاد با توجه به سوابقشون(کارشناس جوانان،مشاور فرماندار،مشاور فعلی مدیرعامال جمعیت هلال احمر وهم چنین از حامیان فعال دکتر تاج گردون ) گذینه مناسبی میباشند.
اصولگرایانی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که از خانم درودگر نژاد دارم و مدیریتی که در هلال احمر از ایشون دیدم بنظر من که بهترین گزینه ایشون هستن.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم درودگر بسیار گزینه مناسبی هستند.حتی برا پست های مدیریتی بالاتر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم درودگر بسیار گزینه مناسبی هستند با توجه به سوابق درخشانشون.حتی برا پست های بالاتر هم ایشون تواناییشو رو دارند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم درودگر با توجه به سوابق درخشانشون نه فقط برا این پست بلکه برا پست های بالاتر واقعا گزینه مناسبی هستند.
شهروندآشنا
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده همه خانمهاىذکرشده درزمینه اى توانمندن ولى انصافا دکتر حمیده هدایتخواه وخانم هرمزپور ازتواناییهاى بالاترى برخردارند ولیاقت این سمت رادارند
آشنا
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده همه خانمهاىذکرشده درزمینه اى توانمندن ولى انصافا دکتر حمیده هدایتخواه وخانم هرمزپور ازتواناییهاى بالاترى برخردارند ولیاقت این سمت رادارند
Iran, Islamic Republic of
صرف داشتن مدرک و تحصیلات عالیه دلیل بر مدیریت نیست اینان نیست . ما که چیزی ندیدیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم درودگرنژاد با توجه به سابقه کاریشون بسیار گزینه مناسبی هستند.یه خانم بسیار باوقار بااخلاق باسواد...
خواهرانم افتخار دیارمان
Iran, Islamic Republic of
سخنان مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان در خصوص جایگاه زنان :

اگر زن ها با انقلاب سازگار نبودند و این انقلاب را نمی پذیرفتند و به آن باور نداشتند، مطمئناً این انقلاب واقع نمی شد. من به این معنا اعتقاد دارم. اولاً، اگر آنها نبودند، نیمی از گروه انقلابیون مستقیماً در میدان نبودند.
همشهریان ، اینجانب با شناختی که از خآنم درودگرنژاد و خانواده محترمشان دارم از اوایل انقلاب بدون هیچ چشم داشتی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس و همکاری بدون ریا با مردم در سازمان هلال احمر مشغول فعالیت هستند با معاونت هلال احمر و کارشنان جوانان و مشاور فرمانداری گچساران و مسول بانوان شهرستان در چندین مورد عطای مدیریت و سیاست را حتی ۲ دوره که نماینده شهرستان از اقوام نزدیکشان بود به خدمت به مردم بخشیدند و چه در حال حاضر با توجه به تجربه و مدیریت عالی و پیشنهاد نماینده محترم و فرمآندار محترم گچسارآن به مرکز استان باز هم بدون چشم داشت مدیریتی منتقل گردیدند.
جنآب آقای استاندار جا دارد حضرتعالی به گونه ای شایسته از چنین مدیران بی ادعا با سپردن امور استان جهت رفع محرومیت و همکاری با مردم عنایت داشته باشید.
داودی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خانم مریم رضایی همکار جهادی ما بسیار شایسته و فعال میباشد
رها
Iran, Islamic Republic of
بابا برین دنبال تربیت بچه هاتون و بزارین یه دختر خانم با سواد مجرد وجوان بیاد دنبال این کارا .مادر بزرگهای عزیز و گرامی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
این مملکت متعلق به همه هست و فقط متعلق به اصلاح طلب و اصولگرا نیست هر فردی شایستگی مدیریت داشته باشد و دلسوز نظام ،رهبری و مردم باشد چه مخالف دولت فعلی و چه موافق ،پس دیکتاتوری برخورد نکنید و مملکت را بلوکه خودتون ندانید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خ. رحمان پور این مطالب که نوشته شده مبنی بر اعتبار آوردن و سفر مشاور وزیر و معاون رئیس جمهور ، کار شما که نیست- اگه جناب دکتر خادمی شخصا به حوزه معاونت امور زنان تشریف نبرده بودند و از ایشان دعوت به عمل نمی آوردند و تقاضای برگزاری نشست منطقه ای را در استان نداشتند هرگز این اتفاق نمی افتاد در ثانی بفرمائید شما چه کار کردی به جز عکس گرفتن همه کارها از طرف کارشناسی کا از حوزه معاونت امور زنان تشریف داشت انجام گرفت از جلسات هماهنگی تا گزارش عملکرد اختتامیه.
مشاور وزیر را هم‌جناب موحد پو دعوت کرد و. هر روز یکی از مسئولین و کارشناسان را دعوت می کرد که بفرمائید بله خانم‌توانمندی هستی...
//
/
با اون ..ی که می گفتی و حمایت های ..ت از شما می شد و دیگران را.. کردند و به نوعی همه کارکنان امور بانوان را تحت فشار روحی و روانی .. به اینجا ..ت
اون یکی م...ت به چه قیمتی اومده اونجا انشسته ، متصدی شماره گذاری و ثبت و بایگانی
ق.. حکم فرما نیست که بخ..م را بگیره . خیلی شعار نده ، حرمت شکنی نکن ، اگه ۳۰ تا مدیر کل ستادی همکهمراه بقیه بودند ، اعتبار می دادند، همراهی و همیاری می کردن این رو برام همه کسانی که در این جایگاه بودن .ا توانمند تر، متعهد تر، اخلاق مدارتر و شایسته تر بودند
ان‌اکرمکم عندالله اوقاتم.
پاسخ
مطلب آخر معلومه کار خانم .. استاندار مجبور شد خانم حکیمه وفایی را به عنوان مشاور انتخاب کند
دوست
بله وقتی ماشین نویس .را صابری مدیرکل کنه همین نتیجه را داره که حالا خودش مطلب بنویسه و بگه ما ماشین نویس می خواییم برای ..
حق
اگه بنا بر سابقه ،تجربه ،تعهد ، شخصیت ،درجه و شایستگی باشد سرکار خانم بهروزی با ۲۷سال سابقه درخشان و سرکار خانم یوسفی هم میتوانند جزء گزینه ها باشند .
akbar.fatmi
Iran, Islamic Republic of
باسلام.تا جایی که من اطلاع کامل دارم از خانم دکتر مریم رضایی ایشان در حد وزیرهستن .واین پست استانی برای ایشان سهل است..وتوانمدی ایشان بیشتر از اینهاست پس بهتر به ایشان سپرده شود.
با تشکر فراوان.a.f
البیی
احسن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1