تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۹۸۲۰۶

گزارش تصویری معارفه مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد؛ از حضور همسر و فرزندان «نیک‌مرام» تا لبخندهای سیاسی محنایی

۳۱
۱
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، شهردار یاسوج، و جمع زیادی از چهره‌های اصلاح طلب و سیاسیون، برگزار شد.
«علی محمد احمدی»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در تئولوژی توسعه تفاوتی بین جایگاه زن و مرد نمی بینیم. امام راحل در انقلاب اسلامی جایگاهی برای زن ترسیم کرد که این جایگاه زبانزد عام و خاص است.
وی افزود: تکریم بانوان و فضا دادن در مسایل اجتماعی، مدیریتی، سیاسی و اقتصادی یک راهبردی است که الزام پیشرفت کشور ماست.
احمدی بیان کرد: این تفکر که مردان صرفا یا اینکه به این اکتفا کنیم چون زنان در مسیر شغلی خود دنبال تحقق توقعاتشان می شوند به ما اجازه نمی دهد که فضا را برای بانوان در جامعه محدود کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جناب دکتر روحانی وعده دادند که از توانمندی بانوان و جوانان استفاده شود و به همین منظور نمی توانستیم تنها به شعار اکتفاء کنیم و عملا به این وعده جامعه عمل پوشانیدیم و ان شاء الله آرام آرام در عرصه های دیگر با توجه به تجربه و تخصص از توانمندی بانوان استفاده خواهیم کرد.
همچنین «صابر مظاهری»، مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به وضعیت پروژه های ورزشی کارگران استان گفت: مجموعه های ورزشی یاسوج فعال است و درآمدزایی خوبی دارد، مجموعه گچساران راه اندازی شد و مجموعه ورزشی شهرستان دنا نیز در حال احداث است که خوابگاه های این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد و سایر قسمت ها به اتمام رسیده است.
وی افزود: مطالبات ۱۵ساله کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پرداخت کرده ایم و بی شاز ۱۰ دستگاه خودرو جدید به ناوگان نقلیه این اداره کل اضافه شده است.
مظاهری نرخ مشارکت اقتصادی استان را ۳۴درصد عنوان و بیان کرد: نرخ بیکاری استان از ۱۷٫۷ در سال ۹۲ به ۱۳٫۲ در سال ۹۶ رسیده است.
وی اضافه کرد: در چهار سال اخیر از تعاونی‌های صوری، خانوادگی و غیرفعال به سمت ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جمعی حرکت کردیم.
حجت‌الاسلام رهام سجادی، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: برخی در این استان حریصانه به دنبال قدرت هستند باوجود اینکه توانایی آن کار را نداشته باشند .
وی با بیان اینکه یکی از بهترین نیروهای اداره کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم نیک‌مرام است، افزود: ایشان نیروی متخصص اداره کل کار، و سال‌ها در حوزه تخصصی این اداره‌کل که همان اداره کار و مغز اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، فعالیت می‌کرد و در صورتی که ایشان در این حوزه نبود، خیلی از اتفاقات می‌افتاد.
حجت الاسلام سجادی خطاب به خانم نیک‌مرام، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: با برنامه‌ریزی، کنترل و سازماندهی، نظارت و تعامل با دیگر دستگاه‌ها وظایف محموله را انجام دهد.
وی با اشاره به این ضرب المثل صحبتهای خود را خاتمه داد؛" هر کس چاقو بزرگی در دست دارد لزوما آشپز ماهری نیست.
وحیده نگین، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، نیز در این آیین گفت: خوشحالم که یکی از توانمندترین بانوان کشورمان به این مسئولیت منصوب شده است. خانم نیکمرام تمام مراحل اداری را گذرانده او از صفر شروع کرد و اکنون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی با بیان اینکه وجود بیشترین مدیرانی پایه و میانی زن در وزارت تعاون افزود: ۱۳۶۸ مدیر زن در سازمانهای زیر مجموعه تعاون وجود دارد که ۳۵ نفر زن در سطح مدیرکل و بالاتر است.
لازم به ذکر است که مظاهری به عنوان مشاور روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است.
به گزارش کبنا، جمعی از کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری با شاخه گلی برای استقبال از مدیرکل جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سالن آمده‌ بودند، و به «پروانه نیکمرام» تبریک گفتند.
همچنین در این آیین حضور چهره‌های سیاسی و زنان استان مشاهده می‌شد.
 * همسر و فرزندان «پروانه نیکمرام» در این آیین حضور داشتند، و همسر وی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش‌های زیادی کرد.
*حاضرین صحبت‌های «نیکمرام» را مورذ تشویق قرار می‌دادند.
*زنان اصلاح‌طلب در گفت و گو با رسانه ها انتصاب وی را تبریک می‎گفتند.
* مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری با لحن تندی خواست که برای او وقت سخنرانی در نظر گرفته شود.
در پایان هم معارفه پروانه نیک‌مرام به عنوان مدیرکل جدید و تودیع صابر مظاهری صورت گرفت که زنان حاضر در این مراسم با تشویق‌های بی‌امان و کل زدن مدیرکل جدید را مورد حمایت قرار دادند.

اما در این مراسم از کارگران دعوت شده بود که با اهداء گل از مدیرکل جدید استقبال کنند که این افراد گویا حرف‌های زیادی داشتند، کارگران که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند گفتند، وضعیت معیشتی مناسب ندارند و این دغدغه‌ها و درد‌دل‌ها را بارها مطرح کردیم اما کسی به دغدغه ما بهایی نمی‌دهد.



   
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آرو
Iran, Islamic Republic of
بدرود مرد باغیرت. خداحافظ مدیرکل شجاع. به امید موفقیت و پیشرفت روز افزون مهندس مظاهری در وزرات خانه. انشاالله که روزی وزیر بشی، واقعا لیاقتش را داری.
مخاطبwqeq
یعنی کارگرانی که ننشسته اند دکور مراسم بودند؟
واقعا حرکت عیر انسانی بود
زینب قربانی خلف اباد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب اقای مظاهری انتخاب به جا و شایسته سرکار خانم نیکمرام به عنوان‌ دومین بانوی مدیرکل در دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و‌بویراحمد را به ایشان و جامعه بانوان استان تبریک عرض نموده و از اعتماد جناب اقای دکتر احمدی و حمایت مجمع نمایندگان مردم‌ استان در مجلس شورای اسلامی کمال تشکر و قدردانی به عمل می اید ان شاالله خانم نیکمرام با خدمات متعهدانه خود در این جایگاه اعتماد مردم و‌مسئولین را به مدیریت بانوان در جامعه جلب نمایند
موفق و‌موید باشید
نارگ‌موسی
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم مهندس مظاهری
باشت
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم ؛ تاجگردون ما شکار ایکنه و زارع ایشا دبیر جلسه تودیع و معارفه
شرمت الله
United States
رویکرد انتخاب مدیران استان بنظرم داره به ریل اصلی شایسته سالاری تغییر جهت میدهد
ارمغان
Iran, Islamic Republic of
دو ماه دیگه اوضاع اداره کار را خواهید اخ و بخت این استان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس مظاهری مدیری قوی بود همانطوری که دکتر تاجگردون فرمودند متعصب درود خدا برایشان انشاء اله به امید وزیر شدن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر بانوی توانمندی مسئولیت بگیره چقدر جای خوشحالی است اما جناب استاندار مدیرکل بانوان شما باید یک بانوی توانمند و خیلی پخته ای از میان این همه خانم تحصیل کرده باشد ، ان شا الله که هویت این جایگاه را هرچه زودتر احیا بفرمایی .
امین
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که مدیر کل قبلی برکنار شد
هی وااااااای
Iran, Islamic Republic of
مسوولین باید شرمنده چهره های افتاب سوخته این کار گران باشند اینها شایسته تقدیر و تکریم هستند نه. ..چند تا صندلی هم برای اینها در نظر میگرفتید این بندگان خدا مثل شما مدیران صندلی دوست نیستند که اگر نشستند ترس بلند شدن داشته باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس . به هر طریقی ماندن زیبا نیست ، حتی به جناب عبدی پور متوسل شدن تا در جلسه کارکنان استانداری مظلومیت نبود معاون از کهگیلویه را فریاد بزند .
منصفانه
Iran, Islamic Republic of
دیگه همه چی. شده دیگه هیچی سرجای خودش نیست اخ سی مردم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ..جی داشت واقعن در حد یک رىیس واحد نبود حالا بعضی کأوبرا نظرات. میدن که وزیر بشی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی اون افراد با اون کلاه.که پوشیده بودند چه معنایی داشت واقعا ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر از دست مظاهری کم تجربه راحت شدیم
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود و تشکر از حاج زارعی.
حق
Iran, Islamic Republic of
نظر شهروند نظر هفت خواهرونه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از جناب استاندار انتظار داریم فکری به حال اموزشکده فنی دخترانه کنند
امنیت
Iran, Islamic Republic of
نصافا مظاهری مدیرکلی شایسته بود از هر جهت .
پیمان
Iran, Islamic Republic of
جای مهندس زینل زاده خالی بود ..هر جا هستی مهندس زینل زاده خدا پشت و پناهت.خانم نیک مرام نیروی شما بود و شما بهش پروبال دادید.احسنت.
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
اگر جایگاه مدیرکل امور بانوان.. الان شما از حسادت این نظر رو نداشتین
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
از این که می بینم که مسئولین ما به زن های این مرز و بوم بها می دهند، واقعا خرسند می شوم. هر چند این آغاز کار است و تا انتها باید دید و تحلیل کرد که آیا این انتخاب برای این جایگاه از بین این همه بانوی بزرگوار و تحصیلکرده آیا مفید خواهد بود یا نه... ولی ما امیدوار یم و خوشبین..
ولی
این اجتماعی که م دیدم بیشتر شبیه اردوکشی های زمان انتخابات بود. واقعا حضور ۸۰ درصد این جماعت لازم نبود. هلهله و شلوغ بازی برای خودنمایی و چشم هم چشمی ... واقعا اغلب کسانی که آمده بودند، همسایه ها و فامیل و قبیله بودند... آیا ضرورتی دارد... چه خبر است . ما به کجا می رویم . مثل نوکیسه ها و ندید بدید ها برخورد می کنیم. همین تجمعات غیرضرور و کف و سوت زدن های بی مورد و بی جهت است که حسایت قبیله ای و طایفه ای ایجاد کرده و مردم این استان را چند دسته نموده و باعث عقب ماندگی استان ما شده است. از این اجتماعات فقط فقط قصد خودنمایی و خودبرتربینی داریم و بس...
اگر راست می گویید برای رونمایی از یک اثر هنری، ادبی، اختراع علمی و ... اینهمه هجوم بیارید و شلوغ کنید
اگر راست می گویید برای همایش های خیرین مدرسه ساز، کتابخانه ساز، سلامت و گلریزان و... تجمع کنید و یک هزارم از قیمت ماشین هایتان را تقدیم کنید...
واقعا شعار زده هستیم و ندیدبدید .
خدا به خیر کند...
نورالله
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر مظا هری ازاین استان رفت وسرکار خانم دکتر نیک مرام وا قعالیاقت مدیرکلی رادارد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خواهید دید که سرنوشت مثل سرنوشت مدیر کل کتابخانه های استان پیدا میکند و وجهه بانوان را خراب می کند و نارضایتی عمومی را به ذنبال دارد
شهروند بي چاره
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر چون واقعا خانم نیکمرام لیاقت مدیریت رادارد
ناشناس
درود بر دکتر زینل زاده که هر جا کار کردند نیروهای مدیر پرورش داد. بیش از ده نفر نیروی مناسب شهردار در شهرداری و چندین مدیرکل در اداره کار و راه و شهرسازی تربیت کرد. ولی افسوس استان ما دست کدخدایی است که ابزار دست میخواهد نه مدیر
gvvv
Iran, Islamic Republic of
خانم نیکمرام لطف کن فکری به حال این خانه کارگر که اقای اکوانیان و اشتیانی مسئولش هستن بکن سیستم عجیبی حاکمه راحت کارگر را حذف می کنن در عوض پیکانکار ،میوه فروش و---- بیمه میشن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینهم یه مدیر بویراحمدی
گچی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله موفق باشند
مجید
خوشم اومد تا بود به نماینده اصولگرا حاج عدل هاشمی باج نداد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1