تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۲۹۷۹۹۱

پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان

۱
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ و ۱۴ آذرماه دو روز پرکار در تهران با هدف پیگیری پرداخت مطالبات و همچنین تبدیل وضعیت کارکنان حوزه بهداشت و درمان داشت، روزهایی که می‌تواند بارقه‌ای از امید را در خانواده نزدیک به ۷ هزار نفری علوم پزشکی نوید می‌دهد.
اورنگ ایلامی ۱۳ آذرماه در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این هیئت نمایی از وضعیت کلی دانشگاه در زمینه‌ها مختلف ارائه می‌کند و خواستار تلاش مضاعف برای برطرف کردن مشکلات کنونی با هدف رسیدن به نقطه مطلوب می‌شود.
نشست هیئت امنای آذرماه پاییز ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با رویکردی بودجه‌ای و مالی برگزار شد و در آن  ایلامی با ارائه پاورپوینتی پرده از عدم همکاری مناسب سازمان‌های بیمه‌ای برای پرداخت بدهی‌های خود به دانشگاه علوم پزشکی برداشت تا جایی که بیمارستان‌ها نیز در پرداخت بدهی‌های خود بالاخص به پزشکان متخصص و پرنسل درمانی، مانده‌اند.
عزم  ایلامی برای کاهش میزان مطالبات کارکنان از جمله کارانه پزشکان با هدف ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهداشت و درمان به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی، جزم بوده به گونه‌ای که بعد از ساعت‌ها بحث کارشناسی در زمینه مسائل بودجه‌ای و مالی دانشگاه در نشست هیئت امنا بسنده نکرد و فردای همان روز یعنی ۱۴ آذرماه راهی ساختمان مرکزی سازمان بیمه سلامت شد.
نشست  ایلامی با مدیرعامل بیمه سلامت ایران چند ساعتی طول کشید تا بلکه بتواند همکاری مساعد و قطعی پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه از بیمه سلامت را بگیرد تا بلکه کارانه پزشکان و پرسنل که حدود ۱۴ تا ۱۸ ماه تأخیر دارند کاهش داده و به نوعی به میانگین کشوری نزدیک شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مدیرعامل بیمه سلامت ایران تاکید می‌کند که این سازمان بیمه‌ای ترتیبی اتخاذ کند تا سهم پرداخت این دانشگاه از مطالبات معوقه نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور افزایش یابد.
ایلامی دست خالی از اتاق آقای مدیرعامل برنگشت؛ زیرا وعده آقای مدیر بزودی محقق و بخشی از مطالبات دانشگاه از سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود تا بلکه بخشی از مطالبات کارکنان و پزشکان هم استانی پرداخت شود.
اما یکی از دغدغه‌های همیشگی  اورنگ ایلامی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و ...دانشگاه بوده زیرا معتقد است در صورتی که بتوان حقوق این کارکنان را از بودجه دولت تأمین کرد بخش اعظمی از مشکلات کنونی بهداشت و درمان استان کاهش می‌یابد زیرا هم اکنون نزدیک به ۵۰ درصد درآمدهای اختصاصی هزینه حقوق و مزایا می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان دست رو دست نگذاشته و پیگیری‌های متعددی در این زمینه داشته است و نتیجه آنکه در هفته گذشته در نشست با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و همچنین قائم مقام وزیر بهداشت خواستار تحقق این مهم شد.
این روزها همه تلاش‌ها برای رفع مشکلات حوزه سلامت در جریان است، هر چند با همه این مشکلات خدمت رسانی به مردم همچنان با قدرت ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر ایلامی عزیز خدا کمکتون کنه ما نیروهای قراردادی امید مان به شمااست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1