کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکمیل چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک در باشت

16 آذر 1396 ساعت 13:18


شهردار باشت از تکمیل چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش کبنا از باشت لطف الله موسوی اظهار داشت: اصلاح وتعریض خیابان معلم از اولویت های کاری و آغاز فعالیت های عمرانی در شهرداری بود که با تلاش پرسنل زحمت کش وخدوم شهرداری پیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: در صورت مساعد بودن هوا تا ۳ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
موسوی تکمیل ساختمان شهرداری را اولویت دوم خود در این نهاد خدمت رسان عنوان کرد و گفت: این ساختمان در چهار طبقه ساخته می شود و همچنین ۱۴باب مغازه تجاری وتکمیل مهمان سرای شهرداری نیز از جمله پروژه های در دست اجرا است. شهردار باشت همچنین از بهرهداری ساختمان شورای اسلامی شهر باشت تا دو ماه آینده خبر داد.
شهردار باشت اولویت سوم کاری خود را بازگشایی خیابان بیمارستان باشت که در ۳ضلع خیابان به سمت بیمارستان بازگشایی می شود، بیان کرد و افزود: این پروزه نیز تا یک ماه آینده صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: در صورت وجود تجهیزات وامکانات، ۷۰ درصد کارهای شهرداری توسط پرسنل خدوم شهرداری انجام می گیرد.
شهردار باشت از دیگر اقدامات صورت گرفته را نشست با خانواده ها جهت رفع معارضات خیابان های باشت عنوان کرد و ادامه داد: نشست های هم اندیشی و تعامل شهردار با خانواده های صادقی، احسانبخش وکرمی و دیگر خانواده ها جهت رفع معارضات خیابان های باشت برگزار و رفع مشکل شد.
موسوی همچنین از افتتاح ساختمان آتش نشانی شهر باشت در محل جدید خبر داد.
وی در پایان با تقدیر از محبت مردم شهر باشت ابراز امیدواری کرد که در راستای ساماندهی شهر تلاش نموده و از هیچ کوششی دریغ ننماید.
خبر: فتح الله پوران پور


کد مطلب: 297906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297906/تکمیل-چندین-پروژه-عمرانی-آینده-نزدیک-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1