کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهیابی ۴ هنرمند گچسارانی به مرحله پایانی جشنواره موسیقی همایون خرم (+تصاویر)

16 آذر 1396 ساعت 8:59


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از راهیبابی چهار هنرمند نوجوان  گچسارانی  به مرحله نهایی چهارمین دوره جشنواره موسیقی و جایزه همایون خرم(نوای خرم) خبر داد.
امیرحسین نوروزی اظهار داشت : " سینا نوشادی ۱۴ساله " در رشته آواز ایرانی زیر نظر استاد داوود قاسمی، " مصطفی علوی ۱۳ساله " در رشته آواز ایرانی زیر نظر  استاد داوود قاسمی و " غزال شریعتی ۱۵ساله " در رشته ویلون ایرانی زیر نظر استاد بهروز مجدی و " مهدی آقایی جرکانی ۱۵ساله"  در رشته تار زیر نظر استاد نعیم نمازی  هنرمندانی هستند که آثارشان در جشنواره و جایزه همایون خرّم ( نوای خرّم ) راه یافته است.
نوروزی تصریح عنوان کرد:  بین صد شهرشرکت کننده در این جشنواره شهرستان گچساران پس از تهران دومین شهری بود که چهار هنرمند به مرحله رقابت پایانی راه یافته اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطر نشان کرد : این جشنواره با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی و همچنین ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی برگزار میگردد.
نوروزی در پایان گفت: این  ۴ هنرمند نوجوان از مدرسه موسیقی که اولین اکادمی موسیقی کودک و بزرگسال در گچساران و به مدیریت استاد سید ناصر پورالحسینی نوازنده ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک، و نوازنده گروه مازیار فلاحی، حمید حامی، روزبه نعمت الهی می باشد که به چهارمین دوره جشنواره موسیقی و جایزه همایون خرم(نوای خرم) راه یافته اند.
گزارش: حبیب قلندری

 


کد مطلب: 297848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297848/راهیابی-۴-هنرمند-گچسارانی-مرحله-پایانی-جشنواره-موسیقی-همایون-خرم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1