کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلاش برای مهار آتش در رگ سفید تا پایان هفته جاری

14 آذر 1396 ساعت 22:51


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تاکنون اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.
عدل هاشمی‌پور اظهار کرد: کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت اقدامات قابل‌توجهی به جهت مهار آتش انجام داده‌اند.
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس بازدیدی که صورت گرفت ساخت استخرهایی با مجموع ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار لیتر آب که شامل دو استخر است و ساخت دو لوکیشن به جهت برپایی دکل‌ها به مساحت تقریبی هرکدام ۱۰ هزار مترمربع، پاک‌سازی محوطه موردنظر و خط انتقال آب به طول ۲۵۰ کیلومتر از اقدامات بزرگی است که در این مدت کم به جهت مهار آتش صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات به‌خوبی پیش می‌رود و کارکنان صنعت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، ناوگان ترابری مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت گچساران و آغاجری و آتش‌نشانان خستگی‌ناپذیر مناطق نفت‌خیز جنوب باحمیت، وحدت و همدلی در راستای برنامه‌ریزی جامع به جهت مهار این آتش تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هم‌اکنون دو دکل حفاری در منطقه مستقرشده‌اند، اذعان کرد: در حال حاضر در این مدت کم عملیات حفاری خوبی صورت گرفته است.
این مسئول تصریح کرد: مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و تاکنون ابتکار عمل خوبی از خود نشان داده‌اند و بر اساس بررسی که صورت گرفته امیدوارم تا پایان هفته جاری آتش رگ سفید مهار شود.


کد مطلب: 297661

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297661/تلاش-مهار-آتش-رگ-سفید-پایان-هفته-جاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1