تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۲۹۷۶۶۱

تلاش برای مهار آتش در رگ سفید تا پایان هفته جاری

۰
کبنا ؛عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تاکنون اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.
عدل هاشمی‌پور اظهار کرد: کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت اقدامات قابل‌توجهی به جهت مهار آتش انجام داده‌اند.
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس بازدیدی که صورت گرفت ساخت استخرهایی با مجموع ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار لیتر آب که شامل دو استخر است و ساخت دو لوکیشن به جهت برپایی دکل‌ها به مساحت تقریبی هرکدام ۱۰ هزار مترمربع، پاک‌سازی محوطه موردنظر و خط انتقال آب به طول ۲۵۰ کیلومتر از اقدامات بزرگی است که در این مدت کم به جهت مهار آتش صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات به‌خوبی پیش می‌رود و کارکنان صنعت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، ناوگان ترابری مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت گچساران و آغاجری و آتش‌نشانان خستگی‌ناپذیر مناطق نفت‌خیز جنوب باحمیت، وحدت و همدلی در راستای برنامه‌ریزی جامع به جهت مهار این آتش تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هم‌اکنون دو دکل حفاری در منطقه مستقرشده‌اند، اذعان کرد: در حال حاضر در این مدت کم عملیات حفاری خوبی صورت گرفته است.
این مسئول تصریح کرد: مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و تاکنون ابتکار عمل خوبی از خود نشان داده‌اند و بر اساس بررسی که صورت گرفته امیدوارم تا پایان هفته جاری آتش رگ سفید مهار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1