کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرکشی استاندار از خانواده جانباز ۷۰ درصدی (+جزئیات خبر)

13 آذر 1396 ساعت 1:10






علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز و به مناسبت میلاد پیامبراکرم (ص) از خانواده جانباز ۷۰ درصدی جنگ تحمیلی مذکور هاشمی‌مطهر سرکشی و این خانواده ایثارگر را مورد تکریم قرار داد.

در این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشت استاندار از ایثارگر بصیر ۷۰ درصدی که به وسیله ترکش خمپاره دو چشم خود را از دست داده سرکشی کرد و در جریان وضعیت زندگی این ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی قرار گرفت.

 مذکر هاشمی مطهر در اواخر جنگ از ناحیه هر دو چشم نابینا شد، خود فرزند شهید امیر هاشمی‌مطهر است.



مسؤولان بنیاد شهید را برای رفع مشکلات به استان می‌آورم

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست صمیمی در جریان امورات زندگی این رزمنده ایثارگر هشت سال دفاع مقدس قرار گرفت و از نزدیک مشکلات آن‌ها را پی‌گیری کرد.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری خاطره رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم شأن و منزلت جامعه ایثارگری را به خوبی نگه داریم و در خدمت این جامعه بزرگ باشیم.

این مسؤول ارشد استانی افزود: یکی از مشکلاتی که اکنون جامعه ایثارگری دارد مربوط به شغل فرزندان آن‌هاست که دولت برای این منظور تمهیداتی اندیشیده است.

احمدی افزود: دولت در خصوص استخدام‌ها عدد بالای ۱۰۰ هزار نفری را به سازمان امور استخدامی اعلام کرده که فرزندان شاهد و ایثارگر نیز در این زمره قرار دارند.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در منزل این جانباز بصیر ۷۰ درصدی افزود: همه مدیران وظیفه دارند از خانواده شهدا و ایثارگران سرکشی کنند و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که متأسفانه به دلیل نبود اعتبارات تاکنون در خدمت به جامعه ایثارگری آن چنان که باید کاری انجام نداده‌ایم افزود: برای رفع مشکل جامعه ایثارگری استان، مسؤولان بنیاد شهید را به کهگیلویه و بویراحمد خواهم آورد.

 گفت: در بحث رفع مشکل مسکن جامعه ایثارگری به خصوص جانبازان باید بیشتر اقدام شود و اگر در جاهایی نتوانیم در خرید مسکن آن‌ها کمک کنیم لااقل نسبت به بهسازی منازل آن‌ها اقدام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از فرزندان شهید در ادارات کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کاروز فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: از آقای استاندار می‌خواهم که مجوز به کارگیری آنها را در ادارت را پیگیری و دستورات لازم را مبذول فرمایند.
احمدی در پاسخ به این سخن مدیرکل بنیاد شهید، گفت: این کار را انجام می‌دهم.







کد مطلب: 296945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296945/سرکشی-استاندار-خانواده-جانباز-۷۰-درصدی-جزئیات-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1