کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخاطبان نظر دهند؟ چه کسی فرماندار بویراحمد می‌شود

11 آذر 1396 ساعت 1:37


محمد کاظم نظری پزشک اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی آبان‌ماه ۹۴ به طور رسمی سکان فرمانداری بویراحمد را بر عهده گرفت و آبان‌ماه ۹۶ برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح و برای طی مراحل قانونی و اداری به وزارت کشور معرفی شده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، ۸ شهریور ۹۶ سایت خبری کبنانیوز لیست مدیران دولت دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] را با مخاطبان به اشتراک گذاشت و اکنون بعد از دو ماه گمانه‌زنی‌های این سایت خبری به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.
در آن موقع گفته شد که یکی از گزینه‌های احتمالی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد محمد کاظم نظری فرماندار فعلی بویراحمد است.
تظری برای طی مراحل قانونی و اداری برای تصدی مسوولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور معرفی شده است. جال اگر نظری موفق شود که جایگزین فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شود چه کسی جایگزین نظری در فرمانداری بویراحمد خواهد شد.
۱-شاهرخ کناری
http://boyerahmad.ir/wp-content/uploads/IMG_1587-680x225.jpg
کناری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری است.
 
۲-عبدالحمید پناهی
http://boyerahmad.ir/wp-content/uploads/DSC_8564-1-768x423-1.jpg
پناهی هم‌اکنون مسوولیت معاونت سیاسی فرمانداری بویراحمد را برعهده دارد، او ارتباط صمیمی با محمد کاظم نظری دارد و عضو حزب کارگزاران سازندگی استان نیز می‌باشد.
 
۳- عبدالخالق پادیاب
Image result for ‫عبدالخالق پادیاب‬‎
پادیاب از اساتید دانشگاه و در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به فعالیت و از چهره‌های اصلاح طلب است.
 
 
۴-سید حشمت اله اکبریان
 
 
 
۵- سایر


کد مطلب: 296423

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296423/مخاطبان-نظر-دهند-کسی-فرماندار-بویراحمد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1