کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه، ظرفیت و استعدادهای هنری فوق‌العاده دارد

10 آذر 1396 ساعت 18:53


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: کهگیلویه سرشار از استعداد درزمینهٔ مختلف هنری است.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، امیرحسین نوروزی در کارگاه بازیگری تئاتر که در دهدشت برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه سرشار از استعدادهای فراوان در حوزه‌های هنری است، نبوغی که در دهه‌های اخیر، موردتوجه همگان شده‌اند، هنرمندانی که توانستند در سطح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.
نوروزی اظهار کرد: بااین‌حال بسیاری از تئاترهایی که اخیراً از کهگیلویه به روی صحنه رفت، جدای از قدرت ذاتی هنرمندان، نیاز توجه بیشتری بر روی مباحث آموزش علمی را می‌طلبد.
وی گفت: در این راستا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، حدود ۲ سال است که اتفاقات خوبی در بحث آموزش ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی رقم خورده است.
وی ادامه داد: هنرجویان ضمن دوره آموزشی ۱ ماهه، در ادامه با گذراندن دوره‌های تکمیلی، بازیگری تئاتر را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی می‌آموزند.
نوروزی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هنرجویان، ضمن اینکه استعدادهای خودشان را کشف می‌کنند و هم مبانی بازیگری تئاتر، اصول و قواعدی که یک نمایشنامه باید داشته باشد را می‌آموزند.
ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این کارگاه نیز گفت: تمام هم‌وغم خود را برای آموزش هر چه بیشتر و بهتر، در حوزه هنرهای نمایشی و بازیگری گذاشته است.
کاظمی جو اظهار کرد: یادمان‌ها و جشنواره‌ها تاکنون خروجی مناسبی نداشته‌اند، لذا تصمیم بر این است که از آموزش‌ها و کارگاه‌ها بهره‌مند شویم.
وی بیان کرد: با بهره‌گیری از زبان هنر که رساتر از شیوه‌های آموزشی دیگر است، مشکلات و مسائل فرهنگی را بهتر نشان داد و در جهت برطرف کردن آن‌ها براییم.
وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی درزمینهٔ هنرهای نمایشی در فرهنگ‌سرای ارشاد برگزار می‌شود که از حضور مربیان باتجربه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران، نیز بهره می‌بریم.


کد مطلب: 296357

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296357/کهگیلویه-ظرفیت-استعدادهای-هنری-فوق-العاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1