تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۹۶۳۵۷

کهگیلویه، ظرفیت و استعدادهای هنری فوق‌العاده دارد

۰
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: کهگیلویه سرشار از استعداد درزمینهٔ مختلف هنری است.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، امیرحسین نوروزی در کارگاه بازیگری تئاتر که در دهدشت برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه سرشار از استعدادهای فراوان در حوزه‌های هنری است، نبوغی که در دهه‌های اخیر، موردتوجه همگان شده‌اند، هنرمندانی که توانستند در سطح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.
نوروزی اظهار کرد: بااین‌حال بسیاری از تئاترهایی که اخیراً از کهگیلویه به روی صحنه رفت، جدای از قدرت ذاتی هنرمندان، نیاز توجه بیشتری بر روی مباحث آموزش علمی را می‌طلبد.
وی گفت: در این راستا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، حدود ۲ سال است که اتفاقات خوبی در بحث آموزش ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی رقم خورده است.
وی ادامه داد: هنرجویان ضمن دوره آموزشی ۱ ماهه، در ادامه با گذراندن دوره‌های تکمیلی، بازیگری تئاتر را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی می‌آموزند.
نوروزی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هنرجویان، ضمن اینکه استعدادهای خودشان را کشف می‌کنند و هم مبانی بازیگری تئاتر، اصول و قواعدی که یک نمایشنامه باید داشته باشد را می‌آموزند.
ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این کارگاه نیز گفت: تمام هم‌وغم خود را برای آموزش هر چه بیشتر و بهتر، در حوزه هنرهای نمایشی و بازیگری گذاشته است.
کاظمی جو اظهار کرد: یادمان‌ها و جشنواره‌ها تاکنون خروجی مناسبی نداشته‌اند، لذا تصمیم بر این است که از آموزش‌ها و کارگاه‌ها بهره‌مند شویم.
وی بیان کرد: با بهره‌گیری از زبان هنر که رساتر از شیوه‌های آموزشی دیگر است، مشکلات و مسائل فرهنگی را بهتر نشان داد و در جهت برطرف کردن آن‌ها براییم.
وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی درزمینهٔ هنرهای نمایشی در فرهنگ‌سرای ارشاد برگزار می‌شود که از حضور مربیان باتجربه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران، نیز بهره می‌بریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1