کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مظاهری از اداره کار می‌رود/ جایگزین مظاهری مشخص شد؟

10 آذر 1396 ساعت 16:44


بر اساس اطلاعات دقیق رسیده به این پایگاه خبری گفته می‌شود که صابر مظاهری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از اداره کار می‌رود.
 

به گزارش کبنانیوز، بر اساس اطلاعات دقیق رسیده به این پایگاه خبری گفته می‌شود که «صابر مظاهری» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از اداره کار می‌رود، و «پروانه نیکمرام» از گزینه‌های محتمل جایگزین وی است.
«پروانه نیکمرام»، دانشجوی دکترای و دارای ۲۴ سال سابقه کار است، که از سال ۹۱ تاکنون به‌عنوان معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در تخصصی‌ترین حوزه فعالیت دارد.
وی به مدت ۵ سال رئیس اداره کار،  اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت بود، وی رئیس، کارشناس مسئول و کارشناس در تمامی حوزه‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان را در کارنامه خود دارد.
«نیکمرام» تلاش‌های زیادی برای احقاق حق کارگران استان در زمان مسئولیتش داشته، او از بانوان توانمند و حامی دولت تدبیر و امید استان کهگیلویه وبویراحمد است. که هر سه نماینده استان با «نیکمرام» برای این منصب موافق هستند.
ازآنجایی‌که در برنامه ششم توسعه دولت دوازدهم توجه ویژه‌ای به حوزه بانوان شده، و سهم زنان در مدیریت‌ها تا پایان این دولت به ۳۰ درصد می‌رسد، احتمال بیشتری دارد که «پروانه نیکمرام» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد شود.
به گزارش کبنا، بعد از او «ابراهیم مهرجو» معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل کار و امور اجتماعی استان یکی دیگر از این گزینه‌ها است، وی دارای دکتری اقتصاد و کارشناسی ارشد اقتصاد و کارشناسی ارشد عمران و ده سال مستمر رئیس اداره تعاون شهرستان کهگیلویه و شش سال رئیس نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان کهگیلویه را در کارنامه خود دارد.
«سیف‌الله علیخانی» که مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را بر عهده دارد یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی جایگزین صابر مظاهری است، عدل هاشمی‌پور با گزینه غیربومی برای این منصب موافق است.
فردی به نام فاضلی که در اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری مشغول است نیز برای این مسوولیت مطرح است.
بر اساس شنیده‌های کبنا، به «صابر مظاهری» در وزارت کار مسئولیت مهمی پیشنهاد شده است، و منابع کبنا می‌گویند بعد از اتمام روال اداری «صابر مظاهری» برای مسئولیت جدید او از اداره کار می‌رود.

حضور «پروانه نیکمرام» در ستاد انتخاباتی حسن روحانی - یاسوج
 


کد مطلب: 296334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296334/مظاهری-اداره-کار-می-رود-جایگزین-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1