کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشش بانوان یاسوجی در مسابقات فوتسال کشور/ هندبال نفت گچساران هفتم آسیا

9 آذر 1396 ساعت 19:23


خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/263412/photo_2017-11-26_10-01-42.jpgیاسوج میزبان دور رفت گروه دوم مسابقات جوانان کشور است
علی پور رئیس هیئت بسکتبال استان گفت: با حضور چهار تیم شهر یاسوج میزبان مسابقات بسکتبال جوانان کشور است
شهر یاسوج میزبان مسابقات جوانان کشور است.
میثم علی پور رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: دور رفت مسابقات بسکتبال جوانان کشور با حضور چهار تیم در یاسوج برگزار می‌شود.
علی پور ادامه داد: این رقابت‌ها از ۷ لغایت ۱۰ اذرماه با حضور تیم‌های پتروشیمی ماهشهر، چمران اهواز، ساحل نشیان بوشهر و تیم جوانان کانون استان برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت بسکتبال استان افزود: این رقابت‌ها در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد و دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.
دور برگشت این مسابقات به میزبانی ساحل نشینان بوشهر برگزار می‌شود.
رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور در هشت منطقه به صورت رفت و برگشت برگزار و دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/263448/index.jpgتقدیر رئیس فدراسیون هندبال از مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
علیرضا رحیمی ریاست فدراسیون هندبال کشور طی نامه ای از زحمات و توجهات علوی جهت برگزاری مسابقات هندبال در استان تقدیر کرد.
رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشور در نامه ای از علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد.
این متن به شرح ذیل می‌باشد:
جناب آقای محمد تقی علوی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام
بدینوسیله از زحمات شما جهت میزبانی بسیار مطلوب در مسابقات لیگ تشکر و قدردانی می‌گردد.
بی تردید برنامه ریزی‌های صورت گرفته با سایر عزیزان و دست اندرکاران استان و شهرستان و هماهنگی و مساعدت نیروی محترم انتظامی می‌تواند الگوی مناسبی جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات باشد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/264401/IMG_4231.JPGنشست نایب رئیسان هیئت‌های استانی برگزار شد
با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، نشست نایب رئیسان هئیت های ورزشی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور علوی مدیرکل، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، زارعی کارشناس ورزش قهرمانی، رستمی کارشناس ورزش همگانی، خدیجه محرابی کارشناس مسئول ورزش بانوان و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد، مسائل و مشکلات موجود در ورزش بانوان استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در این نشست نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی بانوان استان به تشریح عملکرد و برنامه‌ها و مشکلات موجود در حوزه هیئت‌های ورشی بانوان اشاره کردند که توضیحات لازم توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان ارائه شد.
از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده در این نشست می‌توان به کمبود اعتبارات حوزه ورزش بانوان، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، شناسایی بانوان و نخبگان ورزش بانوان، عدم حمایت ادارات از ورزش بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها، عدم برگزاری میزبانی مسابقات ورزشی بانوان، پرداخت حق الزحمه به نایب رئیسان هیئت‌های استانی، نبود فضا و دفاتر هیئت‌های استانی، توجه به ورزش بانوان در روستاها، نبود خوابگاه برای میزبانی مسابقات استانی و کشوری اشاره کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/264421/IMG_4276.JPGاستفاده از ظرفیت‌های ورزش با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشکاران بانوان استان
حکمتی اصل معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در نشست با نایب رئیسان هیئت‌های بانوان بر ظرفیت و پتانسیل موجود در بانوان تاکید کرد و نبود اسپانسر و اعتبار را مهم‌ترین مشکل ورزش بانوان دانست.
معاون توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل ورزش بانوان استان تاکید کرد.
احمد حکمتی اصل معاون توسعه ورزش در نشست نایب رئیسان هیئت‌های استانی که با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزارشد بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه ورزش بانوان تاکید کرد.
حکمتی اصل، ورزش بانوان استان را فعال تر از حوزه ورزش آقایان با توجه به کسب مدال ذکر کرد و از اختصاص ۳۰ درصد از بودجه هیئت‌ها به بخش بانوان خبر داد.
معاون توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد عدم بودجه و نبود اسپانسر و حامی مالی در ورزش بانوان را یکی از معظلات دانست و خواستار حل مشکلات فرهنگی خانواده در خصوص حضور بانوان در میادین ورزشی شد.
این مقام مسئول از راه اندازی ۱۶۰ باشگاه ورزشی در بخش آقایان و ۳۰ باشگاه ورزشی در بخش بانوان در استان خبر داد و خواستار تلاش بیشتر نایب رئیسان در افزایش بیمه ورزشکاران سازمان یافته شد.
وی در ادامه بر تعامل بیشتر نایب رئیسان هیئت‌های استانی با نایب رئیسان فدراسیون‌ها، اداره کل، حوزه‌های قهرمانی و همگانی و روابط عمومی اداره کل تاکید و اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه و مثبت مدیر کل ورزش و جوانان استان شاهد حضور قهرمانان و ملی پوشان بانوان در تیم‌ها، رقابت‌های بین المللی و بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی باشیم.
 
تندرستی و سلامت جامعه و بانوان از وظایف دستگاه ورزش و جوانان است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در نشست با نایب رئیسان هیئت‌های بانوان گفت: تندرستی و سلامت جامعه و بانوان از وظایف دستگاه ورزش و جوانان است.
علوی گفت: تندرستی و سلامت جامعه و بانوان از وظایف دستگاه ورزش و جوانان است.
مدیر کل ورزش و جوانان در نشست نایب رئیسان هیئت‌های استانی ضمن تاکید بر نگاه ویژه دولت به ورزش بانوان گفت: تندرستی و سلامت جامعه و بانوان از وظایف دستگاه ورزش و جوانان است.
سید محمد تقی علوی در این جلسه از نگاه مثبت و ویژه به حوزه ورزش بانوان خبر داد و خواستار تعامل نایب رئیسان هیئت‌های استانی با نایب رئیسان فدراسیون‌ها شد.
علوی بر برگزاری جلسات نایب رئیسان با روسای هیئت‌ها تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی، ارائه تقویم ورزشی، سرکشی نایب رئیسان و روسای هیئت‌های استانی از شهرستان‌ها در جهت رفع مشکلات ورزش تاکید کرد.
وی در ادامه سلامت و تندرستی جامعه و بانوان را از وظایف دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد و ضمن ابراز گلایه ازضعف مدیریت در هیئت‌های استانی و عدم تعامل روسای هیئت‌های استانی با نایب رئیسان، از حمایت مادی و معنوی اداره کل از حوزه ورزش بانوان و قهرمانان ملی پوش خبر داد.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان استان از نگاه ورزش و جوانان به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، شناسایی قهرمانان و نخبگان ورزش بانوان خبر داد و گفت: حضور بخش خصوصی و خیرین ورزشی و نگاه دولت به خصوصی سازی و سرمایه گذاری در بخش ورزش می‌تواند مشکلات ورزش استان را مرتفع کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بر همگانی و نهادیته کردن ورزش فرهنگ ورش در بین احاد جامعه و خانواده را مهم و ضروری برشمرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های بالقوه ورزش بانوان در استان شد.
علوی از اختصاص ۳۰ درصد از بودجه هیئت‌های استانی به حوزه ورزش بانوان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد حضور و درخشش بانوان ورزشکار استان در تیم‌های ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی باشیم.
 
درخشش بانوان یاسوجی در مسابقات فوتسال کشوردرخشش بانوان یاسوجی در مسابقات فوتسال کشور
تیم فوتسال بانوان یاسوج در رقابت‌های فوتسال دسته سوم کشور به ۲ پیروزی شیرین دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های درخشش بانوان یاسوجی در مسابقات فوتسال کشورفوتسال دسته سوم کشور منطقه ۴ با حضور تیم‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و ستارگان آریا کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر ایذه در استان خوزستان در حال برگزاری است.
علوی افزود: تیم فوتسال ستارگان آریای یاسوج در اولین دیدار خود توانست قهرمان رفت این دیدارها «تیم اهورا بهبهان» خوزستان را با نتیجه ۳ - صفر شکست دهد.
وی ادامه داد: در دومین بازی تیم فوتسال ستارگان آریا نیز توانست با نتیجه ۷ به ۲ تیم لرستان را مغلوب کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: تیم ستارگان آریا امروز پنجشنبه در سومین بازی این مرحله به مصاف تیم ایذه میزبان رقابت‌ها خواهد رفت.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا وخانم در رشته‌های مختلف دارد.
 
تیم هندبال نفت و گاز گچساران هفتم آسیاهندبال نفت گچساران هفتم آسیا
نفت و گاز گچساران عنوان هفتم جام هندبال باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.
نماینده ایرانتیم هندبال نفت و گاز گچساران هفتم آسیا در جام هندبال باشگاه‌های آسیا در آخرین بازی خود با پیروزی بر پاختاکور ازبکستان مقام هفتم این مسابقات را کسب کرد.
بنا به این گزارش این دیدار که از ساعت ۱۳ به‌وقت تهران در حیدرآباد هند برگزار شد نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه ۳۴ - ۳۰ نماینده ازبکستان را مغلوب کند.
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در چهار بازی قبل خود در این مسابقات که از روز ۲۹ آبان در حیدرآباد هند آغاز شد موفق به کسب امتیاز نشده بود.


کد مطلب: 296250

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296250/درخشش-بانوان-یاسوجی-مسابقات-فوتسال-کشور-هندبال-نفت-گچساران-هفتم-آسیا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1