کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تودیع و معارفه‌ای پرحاشیه و بدون نتیجه در دیشموک/ مدیرکل ورزش و جوانان تدبیری بیاندیشید/ چه کسی پاسخگو است؟

9 آذر 1396 ساعت 1:41


با دعوت بخشدار محترم و جمعی از مربیان، پیشکسوتان و مسئولان هیات های ورزشی به اتفاق امام جمعه محترم جلسه ای تحت عنوان معارفه مسئول نمایندگی ورزش وجوانان بخش دیشموک برگزار شد.

این جلسه با حاشیه های داغ ورزشی همراه بود، جلسه‌ای که قرار بود از زحمات ۱۱ساله مرد شماره یک ورزش این شهر قدردانی کنند.

عبدالرضا مرادی دراین جلسه بعداز خیر مقدم و تشکر از امام جمعه و بخشدار و نیروی جدید ورزش برادر رحمان اندیک و مربیان و پیشکسوتان ومسئولان هیات ها، بیان کرد: از آنجایی که ورزش امر به خوبی،صداقت، ادب واحترام هست، ولی دراین روز فکر نکنم ادب واحترام صداقت وعدالت رعایت شده باشد چرا که توقع بود یک نفر از استان و یاشهرستان دراین جلسه حضور داشته بود تا درد دل ورزشکاران ومربیان را بشنوند.
مرادی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان دیشموک بیان کرد: آنها که زحمات ۱۱ ساله بنده حقیر را نادیده گرفتند بدانند فعالیت های گسترده ای که درحوزه ورزش دیشموک؛ با حداقل امکانات وکمبودات وکاستی ها توانستیم قطب ورزش استان شناخته شویم.

مرادی بعد از یک گزارش کامل ورزشی گفت: اموال وکلید نمایندگی ورزش دستم هست و فریب مدیران قبل را نخواهم خورد که یکی پس از دیگری وعده های پوچ و توخالی داده بودند تا تکلیف اینجانب مشخص نشود تحت هیچ شرایطی اموال را تحویل نخواهم داد.
مرادی بیان کرد دیروز در دیشموک عزل بود امروز بدتر از عزل فردا ممکن است اتفاقهای عجیب و غریب تری بیفتد و همچنان مقاومت خواهم کردتابه حق قانونی خود برسم و تا دیگری حق آن دراین شهر پایمال نشود.

درپایان مربیان و پیسشکسوتان ومسئولان هیات های ورزشی به تمام قد و توان خود از فرد خستگی ناپذیر ورزش حمایت وابراز نگرانی کردن وخواهان حق وحقوق و خواسته های به جا و به حق مرادی کردند.

نکته جالب و مهم این بود که هیچ مسئولی در این جلسه به صورت رسمی دعوت نشد فقط به صورت تلفنی آن هم مربیان و دست اندرکاران ورزش دیشموک و چند تن از پیشکسوتان و همچنین امام جمعه محترم شهر دیشموک که توسط نماینده ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال مطلع شده اند !

چرا هیچ مسئول شهرستانی در این جلسه نبوده؟!

چرا اداره ای و نهادها در چنین موقعیت مهم و سرنوشت سازی به صورت تلفنی و پیامک سعی در اطلاع رسانی و دعوت مسئولان امر دارند؟! واقعا همه جای کشور اینگونه است و ما خبر نداریم !!

مدیرکل ورزش و جوانان بررسی و جواب قانع کننده دهد.

 


کد مطلب: 296098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296098/تودیع-معارفه-ای-پرحاشیه-بدون-نتیجه-دیشموک-مدیرکل-ورزش-جوانان-تدبیری-بیاندیشید-کسی-پاسخگو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1