تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۲۹۴۵۴۹

سرمایه‌گذار پروژه سینمای قدیم زیاده‌خواه است / استفاده از انشعاب غیرمجاز / عدم تمکین سرمایه‌گذار به قانون

۲
۰
کبنا ؛مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج صحبت‌های مطرح شده از سوی سرمایه‌گذار مجتمع تجاری تفریحی یاسوج را بی اساس و ناشی از زیاده‌خواهی دانست و گفت: بهتر است این سرمایه‌گذار به جای مطرح کردن این موضوعات بی اساس، از طریق قانونی نسبت به نصب خرید و نصب انشعاب آب اقدام نماید.

قاسم قلندری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان سرمایه گذاری مجتمع تجاری تفریحی یاسوج (سینمای قدیم) اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان و به تبع آن آبفای یاسوج حرکت در مسیر قانون را همواره مد نظر داشته است و همواره در جهت ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان حرکت می کند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: بر اساس قانون و آیین نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب، هر فرد حقیقی یا حقوقی که اقدام به ساخت و ساز می کند می‌باید برابر با پروانه ساخت نسبت به اخذ امتیاز انشعاب آب و فاضلاب اقدام کند و قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید انشعاب آب و فاضلاب اقدام نماید.
وی با بیان اینکه آبفای یاسوج زمینه همکاری با سرمایه گذار سینمای یاسوج را فراهم آورده بود اظهار کرد: متاسفانه سرمایه‌گذار ملک مذکور از ابتدای ساخت و ساز از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کرد و تلاش داشت تا خواسته‌های خود ار از طرق مختلف و بدون در نظر گرفتن مسائل قانونی و ضوابط فنی به پیش ببرد.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف انشعاب غیرمجاز آب این ملک به دستگاه قضایی فرستاده شده است، اظهار کرد: پس از عدم تمکین سرمایه‌گذار این ملک به قانون، آبفای یاسوج نسبت به پملپ آب این مجتمع اقدام کرد و متاسفانه پس از آن نیز در موارد متعدد تخلفات انشعاب غیر مجاز در این ملک صورت گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج صحبت‌های مطرح شده از سوی سرمایه‌گذار مجتمع تجاری تفریحی یاسوج را بی اساس و ناشی از زیاده‌خواهی دانست و گفت: بهتر است این سرمایه‌گذار به جای مطرح کردن این موضوعات بی اساس، از طریق قانونی نسبت به خرید و نصب انشعاب آب اقدام نماید.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده، این سرمایه‌گذار نه تنها از تانکر آب برای این پروژه استفاده نمی‌کنند بلکه از خانه پشت این پروژه با پمپاژ آب، آب مورد نیاز این پروژه را تأمین می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تنگ تاک
Iran, Islamic Republic of
حتماسهم قلندری نداده
همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب قلندری لطف کنید پیمانکاران را موظف کنید که هر چه سریعتر کار فاضلابهای خبیابانها را انجام دهند تا کمتر برای مردم دردسر درست شود ورودی زیر تل اولین فرعی زیر آموزش و پرورش عشایر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1