کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلایه‌های شدید رانندگان تاکسی در دهدشت؛ از رانندگی که به دنبال نخود سیاه فرستاد می‌شوند و تبانی با خودروهای شخصی

3 آذر 1396 ساعت 20:30


 
یکی از سخت‌ترین شغل‌ها، شغل راننده تاکسی است، شغل بدون مرخصی که سرما و گرما نمی‌شناسد.
در این گزارش پای درد و دل رانندگان تاکسی شهر دهدشت نشسته‌ایم، مشکل این روزهای رانندگان تاکسی حضور بیش از پیش مسافربرهای شخصی است.
به گفته رانندگان تاکسی، مسافربرهای شخصی در سطح شهر نه تنها دربستی، بلکه کورسی هم مسافر می‌زنند.
خودروهای شخصی بدون پرداخت هزینه اضافی حتی درآمدشان از ما بیشتر است.
در حالی که ما مجبور به پرداخت اقساط بالای خودرو، دادن عوارض و مالیات، و معاینه فنی ۳ ماهی یکبار ۱۸۰ هزار تومان هستیم که با آزاد گذاشتن متخلفان درآمدی هم نداریم.
به گفته رانندگان تاکسی ماشین بازرسی تاکسی رانی برای برخورد با متخلفان را نیز در سطح شهر نمی‌بینم.
همچنین یکی دیگری از رانندگان تاکسی دروه شهری می‌گوید؛ چنین به نظر می‌رسد هنگام پیگیری از مسوولان مربوطه جهت برخورد با متخلفان با نشان دادن برگه‌های ما را دنبال نخود سیاه می‌فرستند، و برخی از این مسوولان و کارکنان این نهادها متأسفانه با مسافربرهای شخصی تبانی می‌کنند، و همچنان به آن‌ها اجازه مسافربری می‌دهند.
به گفته یکی دیگر از رانندگان تاکسی، فلان شخص مسوول در دهدشت با یک لیوان قهوه هم گول می‌خورد.
یکی دیگر از رانندگان گفت چنین به نظر می‌رسد که تاکسی رانی فقط جریمه می‌کند، و می‌بینیم که باز متخلفان به فعالیت خود ادامه می‌دهند در صورتی که اگر چند خودروی شخصی را متوقف کرده بودند و راهی پارکینگ می‌کردند، عبرت سایرین می‌شد.
 
سخن سنج معاون تاکسی‌رانی دهدشت نیز در این خصوص می‌گوید: از شورا درخواست کردیم که با ثبت قرارداد ماموری به ما بدهند تا به حمایت از بازرس تاکسی رانی بیاید برای گشت در سطح شهر، تا بتوانیم با متخلفان برخورد جدی داشته باشیم زیرا تا کنون شاهد درگیری میان بازرسان
تاکسی رانی و خودروهای شخصی بوده‌ایم. از طرفی برگه‌هایی در اختیار خود رانندگان تاکسی گذاشته‌ایم که با ثبت مشخصات متخلفین، برگه جریمه به آن‌ها داده شود. ما مشخصات خودروهایی را که تا کنون متوقف کرده‌ایم را نیز داریم.
 
یکی از این رانندگان گفت: شهردار جدید دهدشت فردی توانمند و با تجربه‌ای است که انتظار می‌رود برای ساماندهی به این وضعیت و جلوگیری از بی‌نظمی درسطح شهر اقدام قاطعی نماید.
وی تصریح کرد: تاکسی رانی زیر نظر شهرداری‌ است، و همه می دانیم شهرداری‌ها موظف به برقراری نظم در سطح شهر هستند، حال آنکه تا کنون تصمیم و اقدام قاطعی از شهرداری دهدشت در رابطه با برخورد این خودروهای شخصی که بی‌نظمی درسطح شهر را رواج می‌دهند، ندیده‌ایم.


کد مطلب: 294315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294315/گلایه-های-شدید-رانندگان-تاکسی-دهدشت-رانندگی-دنبال-نخود-سیاه-فرستاد-می-شوند-تبانی-خودروهای-شخصی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1