کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیریت ورزش باشت را سامان دهیم

3 آذر 1396 ساعت 22:30


متن ارسالی
ورزش ما هر جا موفق بوده، حتماً یکی از دلایل اصلی آن، وجود مدیر و مدیران توانمند و متعهد بوده و هر جا ضربه خورده، بدون تردید یکی از علت‌های اصلی آن، فقدان مدیرانی با خصوصیات ذکرشده فوق بوده است.
مدیران ارشد، اگر آن‌چنان‌که بارها گفته‌اند، و البته گام‌هایی هم برداشته‌اند، قصد سروسامان دادن به اوضاع ورزش و اصلاح خرابی‌های آن و مبارزه با پلشتی‌ها، بی‌انگیزگی و اسراف و سوءاستفاده‌ها و سایر عوامل ویرانگر و دخیل در آن را دارند، باید فکری اساسی به حال «مدیریت ورزش» نمایند.
قبلاً هم نوشته‌ایم و امروز هم می‌نویسیم و تا جان در بدن داریم و فرصت نوشتن داشته باشیم، خواهیم نوشت که ورزش مال مردم است، و ارث پدری هیچ فرد و باند و حزب و جریانی نیست، اگر کسی به اسم مدیر می‌تواند به وظایف مدیریتی خود به‌درستی عمل کند، فبهاالمراد، باید او را ابقا کرد، در جایگاه خود تثبیت کرد، و حمایت نمود و اگر هم کسی عنوان مدیریت را در این‌وآن فدراسیون و سازمان ورزشی یدک می‌کشد، اما لیاقت و توانایی این عنوان را ندارد و آن تشکیلات را به دکان کاسبی خود تبدیل کرده است بی‌تعارف و بدون معطلی عذرش را بخواهید، و حکم عزلش را صادر نمایید، که بازی با سرمایه و عمر مردم که «حق‌الناس» باشد، گناهی نابخشودنی است.
با پایان مأموریت کاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت وقت آن رسیده، که حرکت‌های جدی شروع شود، و مدیریت ورزش را از مقطع کنونی برای آینده سامان دهیم و اصلاح کنیم. گام اول هم به گمان ما باید ابتدا انتخاب یک نفر با تحصیلات عالیه تربیت‌بدنی، کاری، باانگیزه سخت‌کوش و آگاه به مسائل مدیریتی در حوزه ورزش است. کسی که خود ورزشکار و نسبت به مسائل گوناگون ورزشی آگاه و در گسترش فرهنگ ورزش و فعالیت‌های بدنی کوشا و پیگیر باشد.


کد مطلب: 294190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294190/مدیریت-ورزش-باشت-سامان-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1