تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۲۹۴۱۹۰

مدیریت ورزش باشت را سامان دهیم

۰
کبنا ؛متن ارسالی
ورزش ما هر جا موفق بوده، حتماً یکی از دلایل اصلی آن، وجود مدیر و مدیران توانمند و متعهد بوده و هر جا ضربه خورده، بدون تردید یکی از علت‌های اصلی آن، فقدان مدیرانی با خصوصیات ذکرشده فوق بوده است.
مدیران ارشد، اگر آن‌چنان‌که بارها گفته‌اند، و البته گام‌هایی هم برداشته‌اند، قصد سروسامان دادن به اوضاع ورزش و اصلاح خرابی‌های آن و مبارزه با پلشتی‌ها، بی‌انگیزگی و اسراف و سوءاستفاده‌ها و سایر عوامل ویرانگر و دخیل در آن را دارند، باید فکری اساسی به حال «مدیریت ورزش» نمایند.
قبلاً هم نوشته‌ایم و امروز هم می‌نویسیم و تا جان در بدن داریم و فرصت نوشتن داشته باشیم، خواهیم نوشت که ورزش مال مردم است، و ارث پدری هیچ فرد و باند و حزب و جریانی نیست، اگر کسی به اسم مدیر می‌تواند به وظایف مدیریتی خود به‌درستی عمل کند، فبهاالمراد، باید او را ابقا کرد، در جایگاه خود تثبیت کرد، و حمایت نمود و اگر هم کسی عنوان مدیریت را در این‌وآن فدراسیون و سازمان ورزشی یدک می‌کشد، اما لیاقت و توانایی این عنوان را ندارد و آن تشکیلات را به دکان کاسبی خود تبدیل کرده است بی‌تعارف و بدون معطلی عذرش را بخواهید، و حکم عزلش را صادر نمایید، که بازی با سرمایه و عمر مردم که «حق‌الناس» باشد، گناهی نابخشودنی است.
با پایان مأموریت کاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت وقت آن رسیده، که حرکت‌های جدی شروع شود، و مدیریت ورزش را از مقطع کنونی برای آینده سامان دهیم و اصلاح کنیم. گام اول هم به گمان ما باید ابتدا انتخاب یک نفر با تحصیلات عالیه تربیت‌بدنی، کاری، باانگیزه سخت‌کوش و آگاه به مسائل مدیریتی در حوزه ورزش است. کسی که خود ورزشکار و نسبت به مسائل گوناگون ورزشی آگاه و در گسترش فرهنگ ورزش و فعالیت‌های بدنی کوشا و پیگیر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1