تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۲۹۳۸۰۱

امیدی به امید نیست، تملق‌گویی بس است و راه به دانشگاه یاسوج نخواهد برد

۲
۰
کبنا ؛متن ارسالی
پس از ماجرای کارگروه پژوهش و اقدام عجیب احمدی در برخورد با مدیران و پاسخ آئین نامه ای رییس دانشگاه یاسوج، برخی ها گمان می‌کردند وقت تصفیه حساب های درونی فرا رسیده است.
شخصی با نام امید سروش مقدم در مطلبی پاسخ های دکتر رحیمی را توجیه و فرافکنی دانست و مطلبی سطحی را با یک تیتر سطحی تر در سایت خبری کبنا نیوز منتشر کرد.
اگرچه با خواندن مطلب قصد پاسخگویی را نداشتم اما تنها در جهت تنویر افکار عمومی کمی به دانشگاه یاسوج و دورانی که گذشت اشاره میکنم.
در ابتدای مطلب از آنجا که مطلب سروش جان بسیار سطحی و خنده دار بود تصمیم گرفتم برای جلوگیری از قضاوت زود رس در گوگل نام ایشان را سرچ کردم تا شاید با مطلبی قوی تر امید روبرو شوم و بدانم که میداند یا نمی داند و یا شاید خودش هم نمیداند که نمیداند!
با سرچ کردن تنها با مجله ای با نام سروش که برای گروه سنی امید و جوانان منتشر میشد مواجه شدم و همین حجت را بر همه ما تمام کرد.
امید جان در یک قسمت از مطلبش در رابطه با آئین نامه مشخص کرد که حتی خودش هم آن را مطالعه نکرد و نتوانست طبق همان آئین نامه رییس  دانشگاه یاسوج را به چالش بکشد البته به گمان ما ایشان در آیین نامه قوانین رانندگی بدنبال تبصره مربوطه بوده است.
در مقدم، سروش از اوضاع بد پژوهشی گفت که باز هم به کاهدانی زد که حتی کاه هم در آن پیدا نمیشد.
چراکه در ۱۶ مهر رتبه اول دانشگاه یاسوج من باب مقالات قابل استناد در کل کشور از سوی خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر گردید که نشان از پیشرو بودن دانشگاه یاسوج در حوزه پژوهش می باشد.( لینک خبر:  http://www.yjc.ir/fa/news/6271856/کسب-رتبه-نخست-شاخص-استناد-مقالات-کشور-توسط-دانشگاه-یاسوج)
اگرچه امید یا سروش تنها بدنبال خودنمایی دستی بر صفحه کلید کامپیوترش زد اما بهتر بود کمی مطالعه پیشه کند تا موجبات تمسخر توسط افکار عمومی را فراهم نکند.
در قسمتی دیگر، از دیالوگ، منولوگ و یا شایدم منظورش دیاگرام رییس دانشگاه را به گفتار مسالمت آمیز دعوت کرد در حالی که میان استاندار و دکتر رحیمی نه درگیری چریکی رخ داد و نه درگیری تن به تن! و آن صحبت استاندار و آن پاسخ دکتر رحیمی، همان دیالوگ بود که بصورت هم سطح انجام گردید.
قطعا استاندار محترم خود نیز از جایگاه ریاست یک دانشگاه آگاه است و هم رییس دانشگاه از جایگاه رئیس دانشگاه، پس دیگر به امیدبازی و یا سروش بازی نیست و نمی بایست با نوشتن چند خط و ارسال لینک به گوشی استاندار بدنبال عزیز در دانه شدن بود چراکه این استاندار هم انسانی شجاع است و هم انسانی فهیم و باهوش و اینگونه در خطوط موازی تملق گویی غرق نخواهد شد.
دکتر احمدی در گذشته نیز نماینده مجلس بوده است و با مدیران و دیگر نمایندگان سر و کار داشته است پس بهتر است با این سنگ ها در یک جای دیگر سنگر بسازید اگرچه خانه عنکبوت سست است.
در آخر ضمن تشکر از مدیرمسئول سایت کبنا نیوز بابت ایجاد فرصت برای امیدها امیدواریم هیچگاه به امید سوزی مبتلا نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۳۴۵۶۷۸۹
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی معنی؟!
رسول
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم زیبا امیدواریم استاندار با تکیه بر مدیران قوی و سرمایه این استان همچون دکتر رحیمی شاهد روزهای بهتری باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1