تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۲۹۳۵۹۸

پاسخ «هدایت‌خواه» به حضورش در انتخابات آینده / زارعی نماینده نیست / تصمیم نیروهای اصولگرا را حمایت می‌کنم

۱۳۱
۱
کبنا ؛نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من هیچگاه قصد ورود به عرصه انتخابات بعنوان نامزد انتخاباتی نداشته‌ام، اظهار داشت: شرایط به گونه ای شد که مرا ملزم و مجبور کرد تا نامزد انتخابات‌ها شوم.
ستار هدایت خواه در پاسخ به این سؤال که آیا در این دوره از انتخابات محلس در حوزه انتخابیه «بویراحمد و دنا» نامزد انتخابات می‌شوید یا خیر؟ گفت: باید ببینیم شرایط در آن موقع چگونه خواهد بود و بنظرم نباید اکنون فضا را خیلی زود انتخاباتی کرد.
وی افزود: الان ذهن جامعه درگیر مسائل دیگری است و اگر مسائل انتخاباتی طرح شوند، ممکن است مسائل اولویت دارتر فراموش شوند.
مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سؤالات انتخاباتی باید در فضای خاص خود مطرح و به آنان پاسخ داده شود، خاطر نشان کرد: در ارتباط با نامزدی من در انتخابات آینده در حوزه بویراحمد و دنا باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود و آن وقت تصمیم گیری کنیم.
هدایت خواه در پاسخ به این سؤال که اگر شما نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای مجلس آینده شوید آیا اصوالگرایان روی شما اجماع خواهند کرد یا خیر؟ تصریح کرد: احتمال و امکان اجماع اصولگرایان در این ارتباط بسیار زیاد است.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مبنا برای انتخاب نامزد نهایی جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس آینده تصمیم گیری بزرگان اصولگرا خواهد بود, خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مجموعه نیروی اصولگرایی که سال‌ها با هم بوده و تلاش‌های زیادی برای این جریان کرده‌اند باید مبنای نهایی برای معرفی نامزد این جریان در بویراحمد و دنا باشند.
هدایت خواه گفت: هرکسی را که مجموعه فکری جریان اصولگرایی روی آن به اجماع رسید مورد حمایت همه ما خواهد بود و از وی حمایت خواهیم کرد.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظر مجموعه اصولگرایی باید مبنای معرفی نامزد نهایی این جریان در حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، تصریح کرد: اینکه من بگویم یا دیگری بگوید که قصد نامزدی از سوی جریان اصولگرایی را دارد اما به مبنای اجماع اصولگرایان توجهی نداشته باشد به نظر من این نگرش با نگاه خرد جمعی سازگاری ندارد.
وی گفت: به همین خاطر می‌گویم هیچگاه به طور شخصی قصد ورود به انتخابات را نداشته‌ام و این تصمیم مجموعه اصولگراها بوده که من نامزد انتخابات‌ها شده‌ام و اکنون نیز معتقدم مجموع جریان اصولگرایی باید بگوید چه کسی بیاید یا چه کسی نیاید.
وی در پاسخ به این سؤال که نظرتان راجع به عملکرد «غلام محمد زارعی» نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی چیست؟ هم اظهار داشت: باید از مردم پرسید که نظرشان چیست اما به عقیده من اگر مبنا قانون اساسی باشد من می گویم ۷۰ درصد نمایندگان از جمله کسی که اسمش را برده‌اید نماینده نیستند.
هدایت خواه گفت: وظایف نمایندگی در قانون اساسی مشخص شده اما متاسفانه ۶۰ الی ۷۰ درصد نمایندگان به این وظایف توجهی ندارند بطور مثال کدام یک از نمایندگان در طرح‌ها و لوایح نظر جدی داشته‌اند و یا کدامیک از آن‌ها در مذاکرات حضور داشته‌اند و یا کدامیک از آنان در حوزهای مختلف نظر جدی در مجلس از خود بیان داشته‌اند؟
وی افزود: در حوزه نظارتی هم معتقدم که نظارتی از سوی مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و دولتی‌ها هر کاری دلشان می‌خواهند انجام می‌دهند زیراکه مجلس بر آنان نظارتی ندارد و بر این اساس است که معتقدم ۶۰ الی ۷۰ درصد نمایندگان اصلاً به وظیفه نمایندگی پایبند نیستند.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف ازاینکه نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارتی بر مبنای قانون اساسی نظارت‌های خود را خوب انجام نمی‌دهند اظهار داشت: این نمایندگان اکنون کارهایی می‌کنند که در دور بعد نیز نماینده باشند و بر این باورم و معتقدم نمایندگان وظایف خود را فراموش کرده و دنبال منافع خود، قوم، قبیله و جناح خود هستند.
وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آیا آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا توانسته به شعارهای خود در دوران انتخابات عمل کند، یا خیر؟ بیان داشت: دنبال این نبوده‌ام که ببینیم ایشان به دنبال تحقق شعارهای خود بوده یا خیر و باید این را از مردم پرسید.
هدایت خواه در پاسخ به سؤال دیگری که اگر آقای «مهدی روشنفکر» نامزد انتخابات گذشته بخواهند در حوزه بویراحمد و دنا دوباره نامزد انتخابات شوند آیا به نفع ایشان کنار می‌روید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: اول اینکه من قصدی الان برای نامزد شدن در این انتخابات ندارم و از سویی نیز معتقدم باید تصمیم گیری نهایی مجموعه نیروهای اصولگرا در این حوزه صورت گیرد و بر روی هر کسی که به توافق رسیده‌اند از وی حمایت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
////نگهبان درب استانداری بوده.
Iran, Islamic Republic of
معلومه از کجا میسوزی واقعا معلومه هیچ نمیدونی اگه میدونستی میفهمیدی هدایتخواه کسیه که رییس جمهور وقتش رو به ایشون میدن
ننن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسن بر هدایت بزرگ
لبیک یا حیسن
Iran, Islamic Republic of
سلام خداقوت استاد فرزانه خطیب توانا جناب روشنفکر را جر یان شما بز رگ کر د فقط وفقط دکتر هدایتخواه میتونه این جر یان رو موفق کنه
من
Iran, Islamic Republic of
ما اصولگرایان فقط و فقط به هدایت خواه رای می دهیم و در صورتی که هدایت خواه بخواهد کنار برود به هیچ وجه ممکن به کسی که هدایت خواه بخواهد به نفع آن کناره گیری کند رای نخواهیم داد.ما خودمان برای خودمان تصمیم میگیریم.
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
کاش یه بار دیگه برگردی. فقط چون قوم گرایی نکردی بهت رای خواهم داد. قوم گرایی ریشه بویراحمد را درآورده و استاندار هم انگار هیچ که هیچ. کاش استاندار از مردم می پرسید کدام ادارات و شرکت ها قوم گرایی کردند و فامیلای خودشون را آوردند سرکار. کاش و ای کاش استاندار بپرسد
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما تا قیامت و تا جان در نفس دارید نامزد یک جریان بدبختی هستید که فرصت نامزد شدن را از آنها گرفتی
/
Iran, Islamic Republic of
درود براستاد
رضا
Iran, Islamic Republic of
مصداق این جمله خودت هستی: این نمایندگان اکنون کارهایی می‌کنند که در دور بعد نیز نماینده باشند و بر این باورم و معتقدم نمایندگان وظایف خود را فراموش کرده و دنبال منافع خود، قوم، قبیله و جناح خود هستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
نمی تونی با این رفتار روشنفکر را به نفع خودت کنار بزنی اگر آقای روشنفکر به نفع شما کنار رود من که از وابستگان نزدیکش هستم برای همیشه از ایشان قهر خواهم شد و رایم را به زارعی می دهم من در دورهای قبلی از این بابت به زارع رای داده بودم که شما نماینده نشوید اگر روشنفکر بخواد به نفع شما کنار برود دوباره به زارع رای می دهم در صورتیکه رای روشنفکر هم اکنون دوبرابر شماست
Iran, Islamic Republic of
امثال شما که نون شبتونو با 1ملیون میگزرونید بازیچه دسته این حزب ها شده اید و تا اخر عمر همین میمونید وفقط فقط به این اون رای میدن مردم تهران شیراز و.. دنبال پول پیشرفت تو دنبال اینی که له کی رأی بدی واقعا که ...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
.......
.................
..................... نماینده فعلی بویراحمد کارچاق کن اقارب است....
بويراحمد محروم
Iran, Islamic Republic of
ما که نماینده نداریم.نداریم
ناشناس
Romania
اولا هدایت خواه دیگه رنگ مجلس رو نمیبینه .
دوما روشنفکر حق نداره به نفع کسی کنار بره .
روشنفکر باید گوش به فرمان ایل تامرادی باشه نه پیرمردهای خودخواه و بی سواد یک جریان سیاسی !!!
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر 🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
شما// دنبال دعوا هستید شماررو چه انتخابات
اتصار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در دهدشت اصلاح طلب بود
حاجی اصل
Iran, Islamic Republic of
وظیفه نماینده استخر رفتنه و ساختن کاخ به اسم حسینیه و ...هست
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی. تو همین مسیر یاسوج به اصفهان تشریفدببرید متوجه میشید که زارع کار کرده با نه اتفاقا من این سری میخوام بهشرای بدم
نادر
Iran, Islamic Republic of
زارع ایفرمایه قصدکاندیداشدن راندارم ولی اگرهدایت خواه اومدمجبورم بیام
رضا
چه رویی داره واقعا
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون خیلى دوست داریم،بیا که قطعاً پیروزى
آگاه
Iran, Islamic Republic of
دکتر شما با احمدی نزاد برای همیشه تمام شدبد ...بای بای
گمنامsayed hassan
Iran, Islamic Republic of
قاران د هدایت خواه قوت نیابی
گمنامsayed hassan
Iran, Islamic Republic of
نه تو بری نه زارعی بیا هیچ کویکتو نه نمایندیت زیادی هم وخوت نناز.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع امیر کبیر بویراحمد ...آقای هدایت خواه شما هشت سال نماینده بودی چه کار کردی ....
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۸سال نمایندگی خودتون که کشور بیشترین فروش نفت با بالاترین قیمت داشت نتونستید سرمایه جذب استان کنید و فقط بدنبال مسائل حزبی و جناحی بودین وبویر احمد ۸۰سال عقب انداختید .ولی با تلاشهای شبانه روزی حاج زارعی بویر احمد به سرعت روی ریل پیشرف و ابادانی در حرکته.
Iran, Islamic Republic of
بو وه خنده جک میگی داداش
علی
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته آقا را به ده راه نمیدن سراغ کد خدا را میگیره استاد روشنفکر بیاد ما همه در خدمتش هستیم نمیخواد دلت برا مردم بسوزه
جان من بیا
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان بیا تراخدا.. پدر ما از قوم گرایی دراومده و هرجا میریم میگن باید از فلانی نامه بیاری و وقتی نامه میاریم هم میگن فعلا سرنوبت باشه . بعد که می پرسیم می بینیم که از فامیلای خودشون با مدرک سیکل و دیپلم و فوق دیپلم آوردند سرکار اما ما که هم لیسانس داریم هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستیم هیچ. کلافه شده ایم از این همه تبعیض و بی عدالتی و پارتی بازی قوم گرایی
ممیرو
Iran, Islamic Republic of
پاسخ رضا
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ب به ...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش برگردی اون وقت مردم بفهمند که چه بر سرشان آمده است
محمدصادقی
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر هدایتخواه وجناب روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترهدایت خواه رقییب حاج زارع است
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
بابا توراخدا به یه کسی رای بدهید که عرضه وتوان نمایندگی یک شهرستانی مثل بویراحمد ودنا که مرکزاستان راداشته باشد .همه مردم استان خصوصا شهرستان بویراحمد متضرر میشود حق بچه های این منطقه دچارخسران وبدبختی می شوند .به یه مرد شجاع وتوانمند ودرحدقد وقواره این مردم رای بدهید . بعضی ها امتحانشان راپس داده اند چرا توجه ندارید چرا غیرت ندارید
100
Iran, Islamic Republic of
در جواب کیارش زمان ایشان گاز رسانی به روستاها آغاز شد ۱۰۰۰کلاس درس ساخنه شد ۲۰سالن ورزشی واستخر شنا ،ورزشگاه ۱۵هزارنفری ،تونلهای جاده یاسوج به بابا میدان ساخته شد ،جاده پاتاوه به دهدشت ۸۰درصد ،کارخانه سیمان مارگون ۹۰درصد،بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج ۸۰درصد ،سد تنگ سرخ ۳۰درصد ،راه آهن یاسوج -اقلید۲۰درصد و . . . همگی زمان نمایندگی آقای هدایت خواه بوده
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
امروز تاجگردون برای خودش جولان میده و نماینده ما معلوم نیست کجاست!؟
lمهمان
شما ..کردید دیگه حرف نزنید سنگین تری
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر ق..ت را با دست خودت ..
احمد
Iran, Islamic Republic of
خودتونو ازار ندید روشنفکر نماینده بعدیه ببین این حرفو کی زدم
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع سی سخت را بر باد داد متاسفانه . اما هرچه ساخت و ساز بعد از انقلاب در این شهر صورت گرفته مربوط به زمان نمایندگی دکتر هدایت خواه است . اما در این دوره اقای روشنفکر ثبت نام خواهد کرد و مردم سی سخت یک پارچه به ایشان رای خواهند داد . حمایت تمام قد از ایل سترگ تامرادی در راس برنامه های پیش روی مردم این دیار در صحنه انتخابات اتی می باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نظر جنابعالی جناب روشنفکره..نیخا سی بقیه هم تصمیم بگیری
مه تی ختی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
استاد فرزانه با درایت واقعیت را بیان نموده ما نماینده نداریم نماینده باید علم داشته باشه و قدرت تجزیه و تحلیل و اظهار نظر که متاسفانه اقای زارع فاقد اینهان
S.m
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب هدایتخواه...کاش یک روز برسد که دیگر نماینده ای مثل ایشان نداشته باشیم.
همه جا پر شده از اقوام خودشان...و متاسفانه ایشان اینقدر شان نماینده را پایین اوردند که در کوچکترین کارها هم دخالت می کنند..دوباره ببایید تا این تبعیض هااز بین بره و این فامیل بازی تموم بشه
حاطره ای از هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
به خوبی یاد دارم که مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا قرار بود عوض بشه دو گزینه برای تصدی این پست معرفی کرده بودند. یکی از اینها پزشکی اصفهانی بود که به کارش بسیار وارد و مدیریت خوبی در مراکز داشت دومی از جریان اصول گرا بود و سابقه مدیریتی هم نداشت. با صراحت تمام گزینه اول رو انتخاب کردند و هنوز که هنوزه ما از آن مدیر به نیکی یاد می کنیم. این نمونه ای بود از عدم ترجیح منافع حزبی بر منافع مردم. حالا جناب زارع ۴ سال تمام در این شبکه نیرویی را گذاشته که ...... جناب هدایتخواه اگر بیان قطعا اصلح هستند اگر هم گزینه ای را معرفی کنن اون گرینه گرینه ما خواهد بود شک نکنید.
ti
شما که دوست دارید بیاد تو صحنه خوب مطمئنا از سفره ایشون بی بهره نمیشید

پس دعا نکنید که ایشون مهره سوخته است
بب
Iran, Islamic Republic of
من از عنلکرد حاج زارع راضی هستم بازم بهش رای میدم
احمدی
Iran, Islamic Republic of
.شما هم اینقد درگیر مسایل قانونی ولوایح واظهارنظرهای دقیق بودید که واقعا وظیفه نماینده همینه اما کارشخصی مردم رافراموش کردی.من شخصیت وکاریزمای شما راخیلی دوس دارم چون به معنای واقعی انسانی اما یادتان نرود مردم کسی را میخوان که دنبال کارای شخصیشون هم باشه.مردم عموما کارهای عام المنفعه را نمیبینن فقط کارهای شخصی خودشون مهمه.بااین حال پیشنهاد میکنم بدلیل اینکه شما قانون را به درستی انجام میدهید وکارشخصی انجام نمیدید واین به مذاق مردم خوش نمیاد پس شرکت نکنید.موفق باشید
رسول
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که تو نماینده بیی احمدی نژاد رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت حنات دیگه پیش مردم رنگ و بو نداره،تو با این حرفات میخوای بگی اگه جریان اصول گرا انتخابم کرد میام و من خودم علاقه ای ندارم اما یادت باشه جریان اصولگرا ک مردم هستند دکتر روشنفکر را انتخاب میکنند و آقای روشنفکر در هیچ صورتی کنار نمیکشد حتی اگه مطمعن باشد رأی لازم برای قبولی در انتخاباتو نخواهد آورد
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه همون دکتر .. از طرف مردم و اصولگرایان؟؟
فرزام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر حامی محرومان
فرزام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر حامی محرومان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترهدایتخواه شمابدتر. رابه نردم دناوبویراحمدسفلی کردیدشمابا۲دوره بارای بویراحمدسفلی کاندیدمجلس شدین وزمانی که اقای روشنفکرامدبرانتخابات ثبت نام کنه قبل ازثبتنام باشمامشورت کردشماهم مثل حرف الانت گفتی من قصدندارم که بیام واردانتخابات بشم گذاشتی تااقای روشنفکررفت ثبت نام کردودقیقه ۹۹اومدی ثبتنام کردی درصورتی که برنده انتخابات بانیومدن شماجناب روشنفکربوداماشماب..ی تمام اومدداخل صحنه وهمه چیزراخراب کردی والان هم شمامهره سوخته ای هستی چه شمابیای چه نیایی دیگه روی مجلس نمیبینی پس نمیخواه خودت بیندازی داخل دردسر
Iran, Islamic Republic of
تو ک به خودت میگی معلم اخلاق پس چ.. ب مردم؟؟؟؟بازم میخوای مث ادوار گذشت.. کنی و دقیقه نود بیای و الکی بگی ازم خواستن ک بیام؟؟؟؟؟
تو اگه خیر خواه مردمی باید ب تصمیم مردم اخترام بذاری نه بخاطر یه نفر یا دو نفر وارد عرصه بشی،
فقط دکتر رشنفکر حامی مظلومانه
حامد م
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مهدی روشنفکر
یامهدی حاج مهدی
منصور
United States
ایشالا با توجه به جایگاه مردمی ک الان حاج روشنفکر دارند جناب دکتر هدایتخواه و جریان اصولگرایی از ایشان حمایت خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
حاج روشنفکر نمایده اصول گرا نیست
نماینده تمام اقشار جامعه هست
ما مردی را می خواهیم که وقتی قبول میشه پا نذاره رو نصف دیگر مردم ک یا اصول گرا هستن یا اصلاح طلب
دکتر روشنفکر اعتقاد داره در بین تمامی اقشار جامعه افراد نخبه ای هستن ک در جهت آبادی شهر و استان باید از آنها استفاده کرد،مثل شما قدیمی فکر نمیکنه ک بگه اصول گراها آدمن و اصلاح طلب ها باید بمیرن
و اون عده هم ک میگن اصلاح طلب ها بهترن هم دست کمی از هدایت خواه ندارن و هدفشان نابودی جامعه هست و اگه ایران من هنوز هم ک هنوزه جهان سوم هیت دلیلش اینه که یه عده ای داخلش زندگی میکنند که نمیگن شایسته سالاری و میگن حزب و جناح
کو ککا ایما روشنفکره ایخیم
منصور
United States
درود بر دکتر روشنفکر و دکتر هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
احدی است که بسته ایم برمیخیزیم
ماازپای نیافتاده ایم برمی خیزیم
همراره روشنفکریم تابهارستان حالا هرکی میخاد بیاد هرکی میخاد نیاد
یامهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شما دیگه مهره سوخته هستی ، بخواهی یا نخواهی باید حاج روشنفکر رو حمایت کنی
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواهی که فکر میکنه همه چیز بلده چرا تاریخ کورش کبیر را زیر سوال برده
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
فقط کورش کبیر. درود بر حاج زارع
بهنام محمدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردخستگی ناپذیر حاج زارعی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج روشنفکر چون نماینده همه هست نه نصف مردم
Iran, Islamic Republic of
کسی ک میگی اصلاحات یا اصول گرا خیانت کاره
کسی خوبه ک به همه مردم نه بگه نصف مردم..ن و نصف دیگه آدم
کشور ما رو هم همین دو حزب نابود کرد
سامان
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خداوند بر حاج مهدی روشنفکر من یک اصلاح طلبم ولی حاج مهدی روشنفکر رای میدم چون ایشون خودشو وابسته به هیچ حزبی نمیدونه وتوسط تمام احزاب حمایت میشه
م.رحیمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر.ما نماینده ای میخواهیم ک از جنس مردم باشد و درد مردم را درک کند ن کاخ نشین باشد و از شرایط مر
م زجر کشیده بی اطلاع باشد...پس تنها نماینده ای ک میتونه ب داد مردم برسه دکتر حاج مهدی روشنفکر می باشد.
سامان
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی فقط فقط کاندید مردمی ?حاج مهدی روشنفکر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اصول گرایان در آینده ای نزدیک چهره ای متخصص و جوان که دارای سابقه درخشان مدیریتی است به نام دکتر درخشنده پور را معرفی می نماید....
رضا
Iran, Islamic Republic of
ما بچه منطقه بویراحمد سفلی هستیم و رای خود را به حاج زارع می دهیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
هم اکنون رای روشنفکر چندبرابر هدایت خواه است ایشان باید به نفع روشنفکر کنار رود
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر غلام محمد زارعی
رضا
Iran, Islamic Republic of
زارعی دوست داریم
رضا
Iran, Islamic Republic of
زارعی خدا قوت
saadat.shojae
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
دنبال حق
Iran, Islamic Republic of
قضیه بعضی از این آقایان که الان پی صحبت اقای ستار هدایت خواه نظر دادن این حکایته؛ به طرف میگویند یاد بگیر، هر وقت خواستی حرفت را به کرسی بنشانی بگو من نماینده فلان طیفم و خودت را بزرگ نشان بده، آقایان همه دنبال بهتر ین باشیم نه جریانات.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدایی حیفه رای و روشنفکر . نیتره دوکلام حرف بزنه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا فقط هدایتخواه بقیه هیچن
حق
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه شما دیگه مهره سوخته ای.نماینده جریان اصولگرا حاج روشنفکر است .در غیر اینصورت رای ما (هرچند . نیست )زارعی هست
سجاد کریمی
Norway
متن نظر شما
به نظر قطعا انتخابات اینده پیروزی خود را مشخص کرده وکسی شرکت نکند بهتراست
چرا که اقای روشنفکر با رای بالا به بهارستان خواهد رفت وما اصلاحات او را حمایت خواهیم کرد وسلام
منصور
Iran, Islamic Republic of
این باار ورود هیچ کسی به صحنه انتخابات مانع حضور حاج مهدی نخواد شد هر که را میخواهید روانه میدان کنید ک آماده ایم برای شکست دادن هر مهره ی بزرگ و کوچک .حامیان مهدی یک صدا اماده سر دادن شعار حاج مهدی هستند.
یا مهدی حاج مهدی
کریم مرادی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه حتما فراموش کردید در زمان خودتون چه بلایی سر مردم اوردید شما که اصلا نماینده مردم نبودید شما نماینده دولت بودید بیشترین ثروت در زمان شما وارد کشور شد میتونید بگید دقیقا چه کاری برای بویراحمد و دنا کردید؟ اونهمه نیروهایی که در پایگاه خودتون بود مگه در تمام ادارات وارد حراست نشدند؟ مگه یادتون رفته امثال.. سرمردم و جوانان اوردند؟ شما دقیق.. بودید نیروهای شما تماما..ی و خطکشی شده عمل میکردند....درسته شما قومی عمل نمیکردید ولی چرا به اسم ایل بزرگ تیرتاجی ایل بزرگ قایدگیوی ایل بزرگ آقایی و چند طایفه دیگه حساسیت داشتید؟ چرا هرکسی کوچکترین انتقادی به خودت و دولتت داشت رو بشدت سرکوب میکردید؟ شما دم از دین و مذهب میزنید .. از دین و ایمان در رفتار و اعمال شما نمیبینیم
منصور
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر سلام بر هدایت
جناب دکتر هدایت خواه عزیز تنها کسی که میتونه جریان اصولگرا را پیروز دور بعد در مجلس نماید کسی نیست جز دکترروشنفکر عزیز ودوست داشتنی ک در قلب مردم ماندگار شده
پس خواهشمندم درست ومنطقی فکر کنید ک الحمدالله شما خودتان فردی با تدبیر هستید پس روی صدای وحدت فکر کنید (یا مهدی)
یاس
Iran, Islamic Republic of
شما چون کار بلد نیستید نمیدانید چگونه کار صورت میگیرد . به نظر شما فقط باید. کرد و بس .
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع که عزت رو به بویراحمد و دنا برگرداند
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
تنها شانس اصولگرایان حاج دهراب پور میباشد ، هدایت خواه دیگه نمیاد ، اکثر اصولگرایان در خصوص حاج دهراب پور اتفاق نظر دارند ، از منبع موثق شنیده شده که بهرامی نیز با ایشان دیدار کرده و در این خصوص صحبتهایی رد بدل شده ، هشتاد درصد طایفه تیرتاجی بین زارع و دهراب پور تمایل به ایشان دارند ، انتخابات شورا سکوی خوبی بوده برای ایشان ، قطعا هدایت خواه در بین اصولگرایان از ایشون حمایت میکنه ، جناب دهراب پور بیشترین نفوذ و احترام را در بویراحمد سفلی دارد حتی شانسش از روشنفکر بیشتره
در هر حال اگر اصولگرایان با تدبیر عمل کنند بویراحمد از این بن بست خارج میشود
باقرپور طايفه جليل
Iran, Islamic Republic of
ما طایفه جلیل حمایت خود همین الان از دکتر روشنفکر اعلائم میداریم یا مهدی
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
ما از نسل دنا هستیم رای ما فقط دکتر روشنفکر
طاهري
Iran, Islamic Republic of
ما با تمام قوای مادی و معنوی پشت سر دکتر حاج مهدی روشنفکر هستیم یا مهدی
لوداب يزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی تا بهارستان راهی نمانده بویراحمد و دنا همت کنید
Iran, Islamic Republic of
نه زارع بره نه هدایت بیا
خدایی دوتات و در.
Iran, Islamic Republic of
ممنون از دکتر بهرامی بخاطر حمایت از حاج روشنفکر
نگين تاجي
Iran, Islamic Republic of
نوبتی هم که باشه نوبت روشنفکره
سی سخت زابلي
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه معتدل دکتر روشنفکر
آذرپيوند
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه و بهترین گزینه به چند دلیل فقط دکتر روشنفکر١-بخاطر اعتدالش و معتدل بودنش٢-بخاطر فراحنایی بودنش٣-بخاطر اینکه هم گرمسیری هست و هم سردسیری بودنش۴-بخاطر اینکه آدم توانمندی هست از نظر شجاعت و شهامت که در ایشان هست۵-.........
تامرادي ها
Iran, Islamic Republic of
ما ایل سترگ تامرادی از برادر دکتر بهرامی دوست داشتنی و دانشمند که حمایت خود را از دکتر روشنفکراعلائم نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم
Iran, Islamic Republic of
سلام. جناب دکتر هدایتخواه شما دو دور در بهارستان حضور داشتید.اگر مقبول مردم بودید در دورهای آینده نیز مردم شمارو قبول میکردند.ولی اقای زارع مقبول مردم افتادند..آزموده را دوباره آزمودن خطاس..ریزشهای نماینده ای که در مجلس حضور دارد ننشان از عدم پذیرش توسط مردمه..هم جناب دکتر هدایتخواه.هم جناب حاج زارع.در دور قبل انتخابات اقای دکتر هدایتخواه نماینده جریان اصولگرا بودند و آقای روشنفکر رقیب ایشان.رای آقای روشنفکر نیز هیچ ربطی ب جریانات سیاسی نداشت.فقط بحث طایفه گرایی و سفلی و علیا مطرح بود.وگرنه ایشان رقیب جریان اصولگرابودند.و هم چنین ایشان اصلا تفکری ک به جریان اصلاح طلبی نزدیک باشد ندارند..اقای روشنفکر تفکر جناحی ندارند.کاندیدای مجلس باید سوابق مدیریتی درخشانی داشته باشد ک مردم بپذیرند ایصان در جایگاه نمایندگی نیز عملکرد خوبی میتواند داشته باشد.ولی متاسفانه ایشان سوابق گذشته ی مدیریتی بزرگ و روشن ندارند.و تحت هیچ شراایطی هیچ جریان حزبی از ایشان حماین نمیکنند و نخواهند کرد.مخصوصا اصولگراها ک اصلا هیچ توافقی بر روی آقای روشنفکر نمیتوانند داشته باشند..و در واقع در دور گذشته اگر جناب ردشنفکر در صحنه نبودند پیروز واقعی انتخابات اقلی دکتر هدایتخواه بودند..و مشخص است ک سوال خبرنگار از دکتر هدایتخواه مغرضاته و در حمابت از شخص خاص بوده و نوعی شانتاژ انتخاباتی میباشد..
اشکان
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان یک تامرادی به هیچ عنوان به کسی جز روشنفکر رای نخواهم داد.چون که میدانم هدایت خواه قدر حمایتهای این ایل بزرگ را ندانست
تامرادي ها
Iran, Islamic Republic of
تنها کاندبدایی ک جریان اصولگرا و اصلاح طلب بتونن روش ب توافق برسند جناب دکتر درخشندپور است.ایشان سوابق مدیریتی درخشان دارند و هم قدرت بیان و شجاعت در دفاع از حق مردم..ایشان هم مقبولیت بویراحمد سفلی را دارند.و هم مقبولیت جریانات سیاسی و هم چنین در استان بعنوان نیردی فراجناحی و فرا طایفه ای شناخته شده هست.تمام فاکتورهای نماینده اصلح در ایشاوجود دارد.مدیریت قوی و درخشان.سخنور و صاحب بیان فوق العاده قوی ک کمتر کسی در استان ب سخنوری ایشان را دارا باشنده.شجاعت و صلابت ایشان در گرفتن حق مردم.مقایسه ای اندک با سایر کاندیداها همه را به ابن مسائل آگاه میکند.بویراحمد و دنا به شخصی فراجناحی و فرا طایفه ای و چهره ای ملی نیاز دارد ک در میان تمام کاندیداها فقطجناب دکتر درخشنده پور مدیر کل راه و شهرسازی استان در دوران اصلاحات.شهردار گچساران در دولت سازندگی و مدیر عامل شهر جدید علوی هرمزگان این شاخصه ها را دارند.بویراحمد و دنا تفکر کنید و از روی آگاهی تصمیم بگیرید.
احسان
Iran, Islamic Republic of
حضور توأمان اقایان روشنفکر و هدایت خواه نتیجه مطلوبی دربر نخواهد داشت.

اقایان هدایت خواه و روشنفکر اراء (جناحی )و( قومیتی و منطقه ای) مشترکی با هم دارند
هر چند اراء جناحی هدایت خواه بیشتر است اما متقابلا کفه ترازو اراء قومیتی روشنفکر سنگین تر می باشد.

اقای هدایت خواه خود در عرصه سیاست و چالش های سیاسی دستی بر اتش دارند و حتما مطلع اند احتمال پیروزی یک پدیده از سایر گزینه ها محتمل تر بنظر میاد.
پدیده انتخابات مجلس ۹۴ روشنفکر بود.

بنابراین عقلایست که خود هدایت کننده جریان اصول گرا در جهت حمایت از ایشان باشند.
جواب كامنت٩٥
Iran, Islamic Republic of
خخخ تو کدام سمتی هستی
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
حناب دکتر روشنفکر یکی از افراد توانمند استان و کشور می باشد به طور یقین نماینده آتی مجلس به همت شیرزنان و شیرمردان استان هست یا مهدی فقط حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای نصرت زاده خودت اصناف دنا. حالانوبت روشنفکر
خانم ق..
Iran, Islamic Republic of
من با توجه با برخوردی که با دکتر روشنفکر داشتم به توانایی مدیریت ایشان و نترس و جسور بودن ایشان اعتقاد دارم و یک میانه رو هست
Iran, Islamic Republic of
زارع و روشنفکر طایفه گرا هستند
Iran, Islamic Republic of
مگه روشنفکر بویر احمدی هست
در جواب کشاورز
Iran, Islamic Republic of
زارع رفته گل بچینه...
حامد ماهور
Iran, Islamic Republic of
تا بهارستان راهی نمانده مردم بویراحمد ودنا همت کنید
یا مــــــــهـــــــــدی حاج مــــــــــهــــــــــدی
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حاج زارعی
حسن
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه مهره سوخته است دیگه کسی از مهره سوخته استفاده نمیکنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
کسی که بویراحمد و دنا رو عقب کشید از پیشرفت تو اوج ثروت کشوری و مردم رو بیشتر از بیش به فقر کشوندند یاسوج رو از منطقه محرومی درآوردند کسی نبود جز جناب هدایت خواه و رئیس جمهورش احمدی نژاد مطمئن باش که هیچ وقت مردم بویر احمد شما رو و مردم تمام کشور احمدی نژاد رو نمیبخش پس خواهشا دیگه به ..ن وارد عرصه سیاست نشو که دیگه مردم فهیم بویراحمد شما رو نمیخواین چه کارهایی که تو هشت سال میتوانستی انجام بدی و متاسفانه انجام ندادی از.. بیشتر ضربه زدی از مدیر محترم سایت خواهش میکنم این نظر و برای مردم عزیز به نمایش بذاره
اماد
Iran, Islamic Republic of
وضع الان بهتره یا احمدی نژاد ......
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده تو این وضعیت بد اقتصادی مملکت جناب زارعی هم تو توسعه راه و شهرسازی زیر ساختهای شهری و توسعه گاز رسانی به روستاها بیمارستان کارخانه سیمان ریل قطار خلاصه تو تمام عمران و آبادانی بویر احمد چند برابر هدایت خواه کار انجام داده و خواهد داد
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوران حاجی جوون تموم شد...
هشدار شماره یک
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۹۵ به واقعیت خیلی نزدیکه هست واقعا بدور از احساسات و واقعیت حال جامعه سیاسی امروز شهرستان بویراحمد و دنا می باشد. این نکته را یاداوری می کنم که آقای روشنفکر در دور آخر قبل از نمایندگی از جناب آقای زارع حمایت کردند و در واقع باید با آقای زارع ائتلاف نمایند نه با اقای هدایت خواه دوستان عزیز. یعنی با آقای زارع هیچ صنمی ندارند. با این اوصاف من از زبان خیلی ها که دل در گرو آبادانی و پیشرفت این استان به خصوص بویراحمد و دنا دارند و به دلایل قانع کننده ای به دنبال چهره ای با خصوصیات ویژه و کاریزما و چانه زن و شجاع و با تجربه که آشنایی کامل به بیشتر مسایل از قبیل بودجه ریزی،پروژه ای عمرانی ،مسائل شهرسازی ، قدرت ارتباط با مرکز می گردند . خصوصیات برشمرده در قبل را کس دارا نیست بجز خودش و فقط خودش. دکتر درخشنده پور با ۲۰ سال سابقه مدیریتی
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک تامرادی انتخابات قبلی به روشنفکر رای دادم ولی این دور میخوام به حاج زارع رای بدم چون عملکردش خوب بوده
دنا
Iran, Islamic Republic of
زارعی نماینده تلاشگر و خستگی ناپذیر است درود بر این مرد بزرگ همچنان باید در عرصه خدمت رسانی به مردم بماند. ..
امین
Europe
من طرفدار سرسخت هدایت خواه هستم ولی بین زارع و روشنفکر به زارع رای میدم اخه ایشون چه حسنی داره به غیر از یه طایفه سنگین پشتش است
تیمور
Iran, Islamic Republic of
منتظر برگشت عزب به بویراحمد هستیم...

روزهای تلخ بی زبانی باید پایان پذیرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایتخواه
کورش خلیلی
Iran, Islamic Republic of
ما تامرادی ها حمایت قاطع خود را از برادر هدایت خواه اعلام می کنیم و خیلی کم به روشنفکر که آدم ضعیفی هست و شایستگی این عنوان را نداره یک کلام و زارع بدتره
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر دکتر هدایتخواه بزرگوار
ن..
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
من اگرزارع بیادباروشنفکررای من زارع هستش ولی اگرهدایت خواه بیادرای فقط هدایت خواه
علی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هراسی دیگرتمام شده این دور قظعا زارع وهدایتخواه از گردونه خارج هستند رای مال اصلاح طلبان است زنده باد اصلاحات
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
هرگزازیادنخواهم بردکه باوجودقبولی درازمون وانجام تست های قدرت بدنی درشهریارتهران وپروازباهلیکوپتربرفرازشهرتهران وانجام گزینش ومصاحبه موفق به عنوان مسعول امداد ونجات شهرستان بویراحمدقبول شدم دردوردوم نمایندگی اقای هدایت خواه وبااین حال که دودورقبولی ایشان بهشون رای داده بودم درمجلس رفتم پیشش گفتندکه من کارم قانون گذاریه ودرمسجدامام حسین علیه السلام هم رفتم پیشش جوابم راندادند واقای موحدهم دوره ای ایشان یک نفرراازشهرستان لنده به جای من درهلال احمریاسوج بکارگیری کردندباحالیکه مدیرکل وقت اقای محمدحسینی گماشته خودهدایت خواه بودند دیگرازاین بی لیاقتیهای دونماینده گذشته بویراحمد ودناخسته شده ایم بایدبرای نجات خودمان دنبال کسی باشیم که تاب مقاومت دربرابربی مهریها وباج خواهی های کهگیلویه وگچساران راداشته باشدازهرایل وطایفه وتباری که باشد وسلام
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1