کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطار تغییر مدیران به دانشگاه‌ها رسید؛ از «ظریفی» تا «آرمین محمودی»

29 آبان 1396 ساعت 15:08


بر اساس خبرهای شنیده شده؛ کلید تغییر برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و در حال قوت گرفتن است.
به گزارش کبنا از یاسوج، شنیده‌ها از محافل مختلف از عزل تعدادی از مدیران در ماه آخر پاییز خبر می‌دهند، بر اساس این گفته‌ها دکتر طالب نظری گزینه محتمل مدیرکل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده است به علت اینکه خیلی از مأموریت‌های درون سازمانی و بیرون سازمانی جمعیت هلال احمر با حوزه‌های امداد و نجات و سوانح مرتبط می‌باشند، گزینه مطلوب پزشک خواهد بود، ضمناً دکتر طالب نظری مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و از پزشکان اصلاح‌طلب و عضو انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان می‌باشد و از منتخبین انتخابات اخیر نظام پزشکی در استان است.
بهاء الدین ملک‌حسینی معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل حج و زیارت معرفی و جایگزین رحمان فضلی خواهد شد. فضلی از دولت‌های گذشته تاکنون این مدیریت را برعهده داشته است.
ظریفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد عزل و جانشین وی یکی از مدیران صاحب‌نظر دانشگاهی ذر استان خواهد بود. ظریفی از سال ۹۰ تاکنون در سه دولت مدیر بوده است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای پژوهش بعد از اینکه ظریفی خود را معرفی کرد، او را شناخت و حرف‌های ظریفی را کامل نشنید و ختم جلسه را با صلواتی اعلام کرد و از کنار ظریفی با بی‌تفاوتی گذشت و درخواست‌های مکرر او را مبنی بر اینکه صحبت دارم، نپذیرفت.
رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج نیز کلید برکناری وی زده شده است و استاندار کهگیلویه و بویراحمد عذر او را از دبیری شورای پژوهش استان به دلیل عدم توجه به حوزه پژوهش و عدم حضور در جلسه که به ریاست احمدی تشکیل شده بود، خواست.
افتخاری مدیرغامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگری از گزینه‌های استان که هیچ گونه تناسب فکری و سیاسی با دولت تدبیر و امید ندارد، در شرف تغییر می‌باشد و رایزنی برای جایگزینی وی نیز انجام گرفته است.
گوهرگانی جایگزین مجید محنایی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خواهد شد.
بین سه گزینه شهرام عسکری و علی‌ علی‌رضانژاد و وحید محمدی‌تبار یکی از آنها به عنوان مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد. بعضی‌ها می‌گویند تاجگردون به سمت علی‌رضانژاد تمایل دارد.
همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که علی‌پور رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس دانشگاه آزاد یاسوج معرفی خواهد شد.
حسینی از معاونین سازمان بهزیستی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی خواهد شد.
«عزیز فیلی» جایگزین پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۲۵ آبان به یاسوج مرکز استان آمده بود و بعد از حضور در مراسم اعزام کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه به استان مرکزی برگشت.
خبرهای تکمیلی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 293353

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293353/قطار-تغییر-مدیران-دانشگاه-ها-رسید-ظریفی-آرمین-محمودی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1