کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش استاندار و مدیران کهگیلویه و بویراحمد به حمله اقتصادی «کاتب»؛ بنگاه‌های زودبازده دولت احمدی‌نژاد را هم بگو

25 آبان 1396 ساعت 12:09


شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار این استان و با حضور غلامرضا کاتب هیئت رئیسه مجلس و نماینده سمنان، منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست غلامرضا کاتب مباحث مختلف را پیرامون ایجاد اشتغال و اشتغالزایی مطرح کردند و در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان دولت برای اشتغالزایی توزیع کرده است و مقدمات لازم برای آغاز ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیز فراهم شده است.
وی گفت: البته نباید این وام‎‌ها همانند دولت آقای خاتمی که وام‌ها را به مردم واگذار کردند و مردم با آنها موتورسیکلت خریدند و هم خودشان را کشتند و هم دولت و دیگران را بدهکار کردند، باشد. که در ادامه برخی از مدیران استان به ویژه هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به این سخن کاتب واکنش نشان دادند و بیان کردند؛ بنگاه‌های زود بازده دولت آقای احمدی‌نژاد را هم بگو. و تورم ۴۰ درصدی و نفت ۱۲۰ دلاری هم بگو
زارع‌پور تاکید کرد: تجربه تلخ بنگاه‌های زود بازده دولت احمدی‌نژاد با ۶۵ درصد انحراف در تسهیلات را هم بگویید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه با اشاره به اینکه ما باید به دنبال اشتغال پایدار و توسعه پایدار باشیم، اظهار کرد: متأسفانه انحراف در تسهیلات اشتغالزایی مربوط به یک دولت نبوده و در همه دولت‌ها این مسئله وجود داشته و ما باید به دنبال اشتغال و توسعه پایدار باشیم.
 
 


کد مطلب: 292344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292344/واکنش-استاندار-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-حمله-اقتصادی-کاتب-بنگاه-های-زودبازده-دولت-احمدی-نژاد-هم-بگو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1