کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید عدل هاشمی از نرخ بیکاری، آقای استاندار خدا می‌داند چقدر مصوبه در این سالن مصوب شده است / این آمارها کیلویی است

25 آبان 1396 ساعت 11:30


نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: آقای استاندار آمارهای که در خصوص نرخ بیکاری ارائه می‌شود، یقین بدانید که کیلویی است. لطفاً گزارش‌ها و آمارها را بروزرسانی کنید.
به گزارش کبنا از یاسوج، عدل هاشمی صبح امروز در کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور منصوری معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کاتب رئیس فراکسیون اشتغال، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و سایر مدیران دستگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: من اهل شعار نیستیم، اما آقای استاندار و مسوولان چرا وضعیت ما اینحوری است، چرا اینقدر مباحث علمی و پاورپوینت‌های زیبا و قشنگی را که داشتیم و مصوباتی خوبی هم که در این سال‌ها داشتیم. و خدا می‌داند سالیانه در این سالن شماره یک استانداری چقدر مصوباتی در دوره‌های گذشته مصوب شده، اما باز وضعیت بیکاری در سطح استان و شهرستان کهگیلویه اینگونه است.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: امیدوارم با خلاقیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد این گزارش‌‍ها و مصوبات به روز شوند و شک نکنید آقای استاندار که این آمارها کیلویی است.
 
هاشمی گفت: آمار درستی از بیکاران جامعه نداریم و وقتی به شهرستان کهگیلویه می‌رسیم آمار بیکاری ۲۰ درصد است. چرا نمی‌خواهیم قبول کنیم که بیکاری خیلی بیشتر از آن چیزی است که آقایان اعلام می‌کنند. آقای کاتب فکر اساسی برای این مسئله کنید.
وی گفت: با تصویب چند مصوبه مشکلی برطرف نمی‌شود و فایده هم ندارد و یقین یفین دارم با این روحیه‌ای که از استاندار اطلاع دارم، مصوبات گذشته مرور شود و ببینند که چند در صد از این مصوبات تحقق پیدا کرده است.
نماینده مجلس کهگیلویه بزرگ در ادامه افزود: سه مصوبه داشته باشیم و همه روی این سه مصوبه زوم کنیم و آن‌ها را عملیاتی کنیم.
هاشمی با اشاره به طرح کاروزی گفت: ای کاش آقای مدیرکل کار توضیح می‌داد که از دو هزار ۲۳۰ کارورز سهم استان کهگیلویه و بویراحمدف چقدر از آن تحقق پیدا کرده است و ما نباید فقط به گزارش‌ها و پاورپوئنت‌های زیاب اکتفا کنیم.
وی افزود: باید برای بحث مهم اشتغال و معضل بیکاری برنامه‌های مهمی را طراحی کنیم و بنده هم به عنوان سرباز و یک کارگر در خدمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان هستم.
نماینده مجلس گفت: به غیر از اینکه معجزه شود و الا امکان ندارد که در این فرصت باقی مانده تا پایان سال سهم کاروزی استان تحقق پیدا کند.
 
به گزارش کبنا، صابر مظاهری در این جلسه نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۰/۵ اعلام کرد و گفت: ۲۲۳۰ نفر سهم کاروزی استان کهگیلویه و بویراحمد که از این تعداد تاکنون از ۴۰۴ واحد پذیرنده فقط ۹۰۰ کارورز ثبت نام کرده‌اند.


کد مطلب: 292337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292337/انتقاد-شدید-عدل-هاشمی-نرخ-بیکاری-آقای-استاندار-خدا-می-داند-چقدر-مصوبه-این-سالن-مصوب-شده-آمارها-کیلویی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1