تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۲۹۲۲۴۶

مراسم سوگواری ۲۸ صفر در یاسوج برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی برپایی عزاداری ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با حضور فرماندهی انتظامی، سرهنگ قهرمانی و مسئول عقیدتی سیاسی حجه الاسلام خالدی و شورای هئیت های مذهبی شهرستان برگزار شد.
سادات رئیس اداره تبلیغات شهرستان بویراحمد ضمن عرض تسلیت به حاضرین ازآنها خواستند که درروز ۲۸ صفرهئیت های عزاداری منطقه انتظامی باهمکاران حضورفعال داشته باشند.
بهنام صابری نائب ریئس شورای هئیت ها مذهبی شهرستان بویرا ضمن عرض تسلیت و تشکر از حضور مردم شهر یاسوج، نوجوانان و جوانان در قالب هیات ها و دسته های عزادراری از جای جای این شهر که در ایام‌هایحمد شهادت بخصوص ایام محرم و صفر باشکوه و نظم هرچه تمام تر به مراسم عزاداری و سوگواری می‌پردازند و از پرسنل و فرماندهی انتظامی استان در نظم و ساماندهی ترافیک درون شهر جای تقدیر و تشکر دارم.
از عموم مردم، نوجوانان و جوانان شهر یاسوج در مراسم دعای پرفیض ندبه روز جمعه ساعت ۷ صبح در حرم امامزاده عبدالله دعوت می شود.  و اجتماع بزرگ هئیت های مذهبی شهر به یاد رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص) ساعت ۹ صبح در میدان هفتم تیر در دسته عزاداری به طرف مصلی امام خمینی ره و برگزاری مراسم پر شکوه قرائت زیارت ازبعید در رثای سالروز رحلت آن حضرت برگزار می شود.
سرهنگ قهرمانی فرماندهی انتظامی ضمن عرض تسلیت گفت: نیروی انتظامی شهرستان در راستای برقراری کامل نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی هئیت های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا که در سطح شهر بود، بااتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی ضمن شرکت فعال در مراسم سوگواری سالار شهیدان باتمام توان حرکت این هئیت ها را پشتیبانی کرده و با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه نظم و امنیت خاصی به این مراسمات بخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1