کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج؛ همبستگی مردم برای امداد به زلزله‌زدگان

24 آبان 1396 ساعت 20:00



مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج با نوشتن نامه ای سرگشاده، وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه را وخیم دانست و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و جناحی، خواهان همدلی تمام اقشار برای کمک به مردم زلزله زده شد.
متن نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
“هر که برادر خود را گرفتار امرى ناخوشایند ببیند و بتواند آن را از او برطرف سازد و چنین نکند، بى‏‌گمان به او خیانت ورزیده ‏است.” (امام صادق ع / بحار الأنوار، ج ۷۵، ص ۶۵)
سومین روز از وقوع زلزله مرگبار در استان کرمانشاه میگذرد، زلزله ای به مقیاس بیش از هفت ریشتر که خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشته است و زلزله زدگان همچنان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند
طبق گفته های برخی زلزله زدگان و آنچه بعضی دوستان از نزدیک شاهد بوده اند شرایط پیش آمده به مراتب وخیم تر از آنچه میشنویم می باشد و متاسفانه هنوز بسیاری از مردم از مایحتاج اولیه از جمله آب، غذا، چادر و… برخورددار نبوده و علاوه بر غم از دست دادن عزیزانشان در این اتفاق ناگوار، مجبور به متحمل شدن سختی های دیگر نیز شده اند.
حال دست روی دست گذاشتن، صرف تسلیت گفتن ها و غصه خوردن ها نمی تواند کاری را از پیش ببرد چرا که متعاقبا برای جلوگیری از خسارت بیشتر و رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده باید با سرعتِ عمل هر چه تمامتر، مسئولین مربوطه و مردم پای کار آمده و اقدامات لازم را جهت یاری به انجام رسانند.
همیاری جهت تامین رفاه حداقلی برای در امان ماندن هموطنان از سرما، گرسنگی و تشنگی وظیفه ای است که همگی عهده دار آن هستیم
لذا مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج، از تمامی مردم استان، مسئولین و دانشجویان خواستار است به هر نحوی که می توانند جهت کم کردن بار این مصیبت و کمک در برطرف کردن این امرناخوشایند تلاش کرده و اقدامی انجام دهند.
حال امید است به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و جناحی در این شرایط با همدلی و اقدام همه جانبهء تمامی اقشار و صنوف استان، نقش موثری در یاری رساندن به هموطنان ایفا کنیم و مرهمی بر زخم آسیب دیدگان باشیم.
"مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج"


کد مطلب: 292183

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292183/نامه-مجمع-دانشجویان-عدالتخواه-دانشگاه-یاسوج-همبستگی-مردم-امداد-زلزله-زدگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1