کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر (+تصاویر)

23 آبان 1396 ساعت 21:03



آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه از پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر یاسوج بازدید کرد.


به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز با حضور در پایگاه‌‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر یاسوج از نزدیک در جریان روند جمع‌آوری کمک‌های مردم استان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد سپس با حضور در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه زلزله در کرمانشاه اظهار کرد: در شرایط راحتی هستیم گرسنه و تشنه نیستیم و شب‌های سختی را پشت سر نمی‌گذاریم اما هموطنانمان پس از این زلزله مهیب غرب کشور با مشکلاتی مواجه هستند، سرما را کاملا لمس می‌کنند و جایی برای آرام خوابیدن ندارند.

وی تصریح کرد: در این حادثه تلخ بچه‌هایی مادران خود را از دست داده اند و مادرانی نیز فرزندان خود را از دست دادند شرایط فقط شنیدن و دیدن ساده است اما حقیقتش بسیار سخت است و در یک کلمه کمک و کمک و کمک تنها چیزی است که از همه ماها ساخته است و باید آن را انجام دهیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: کمک یک رفتار انسانی و یک خصیصه الهی است و مشارکت در این حوزه یعنی نوع دوستی، دور کردن بلا از فردای خودمان و اینکه اجازه ندهیم انسان‌هایی در سختی و رنج پس از بلا گرفتار باشند.

وی اضافه کرد: باید نشان دهیم اگر در کشورمان مشکلی ایجاد می‌شود خود مردم آماده هستند و اصلا نیازی به حمایت و کمک دیگر کشورها نیست و رگ غیرت شیعه و اسلام بر همه این مشکلات فائق می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مقام معظم رهبری توصیه کردند به مردم و دستور دادند به مسوولان که ان‌شاالله همه این مشکلات به سرعت رفع خواهد شد و از خدای بزرگ می‌خواهیم که به سهولت خانه‌ها ساخته شود و مردم مجددا به زندگی خود بازگردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: وظیفه داریم تسلیت مردم استان را خدمت مردم استان کرمانشاه اعلام کنیم و همدردی کنیم با کسانی که عزیز از دست دادند، برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند صبر مسئلت می‌کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از رسانه‌ها از تلاش‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردم جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کرده برای ارسال هر نوع کمک به استان کرمانشاه، ضمن اینکه عده‌ای از استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند که استان آمادگی کمک و ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده را دارد.

به گزارش کبنا، در ادامه آیت‌الله ملک‌حسینی مبلغی را به مردم مناطق زلزله‌زده کمک کرد.


کد مطلب: 291841

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291841/بازدید-آیت-الله-ملک-حسینی-پایگاه-جمع-آوری-کمک-های-مردمی-هلال-احمر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1