تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۸۴۱

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه از پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر یاسوج بازدید کرد.


به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز با حضور در پایگاه‌‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر یاسوج از نزدیک در جریان روند جمع‌آوری کمک‌های مردم استان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد سپس با حضور در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه زلزله در کرمانشاه اظهار کرد: در شرایط راحتی هستیم گرسنه و تشنه نیستیم و شب‌های سختی را پشت سر نمی‌گذاریم اما هموطنانمان پس از این زلزله مهیب غرب کشور با مشکلاتی مواجه هستند، سرما را کاملا لمس می‌کنند و جایی برای آرام خوابیدن ندارند.

وی تصریح کرد: در این حادثه تلخ بچه‌هایی مادران خود را از دست داده اند و مادرانی نیز فرزندان خود را از دست دادند شرایط فقط شنیدن و دیدن ساده است اما حقیقتش بسیار سخت است و در یک کلمه کمک و کمک و کمک تنها چیزی است که از همه ماها ساخته است و باید آن را انجام دهیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: کمک یک رفتار انسانی و یک خصیصه الهی است و مشارکت در این حوزه یعنی نوع دوستی، دور کردن بلا از فردای خودمان و اینکه اجازه ندهیم انسان‌هایی در سختی و رنج پس از بلا گرفتار باشند.

وی اضافه کرد: باید نشان دهیم اگر در کشورمان مشکلی ایجاد می‌شود خود مردم آماده هستند و اصلا نیازی به حمایت و کمک دیگر کشورها نیست و رگ غیرت شیعه و اسلام بر همه این مشکلات فائق می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مقام معظم رهبری توصیه کردند به مردم و دستور دادند به مسوولان که ان‌شاالله همه این مشکلات به سرعت رفع خواهد شد و از خدای بزرگ می‌خواهیم که به سهولت خانه‌ها ساخته شود و مردم مجددا به زندگی خود بازگردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: وظیفه داریم تسلیت مردم استان را خدمت مردم استان کرمانشاه اعلام کنیم و همدردی کنیم با کسانی که عزیز از دست دادند، برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند صبر مسئلت می‌کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از رسانه‌ها از تلاش‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردم جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کرده برای ارسال هر نوع کمک به استان کرمانشاه، ضمن اینکه عده‌ای از استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند که استان آمادگی کمک و ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده را دارد.

به گزارش کبنا، در ادامه آیت‌الله ملک‌حسینی مبلغی را به مردم مناطق زلزله‌زده کمک کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

سعيد
Iran, Islamic Republic of
سلام برسید بزرکوار دوست دارم أنشالله سالم باشی
عیسی نورمحمدی 0عکاسی جام جم)
United States
سپاس حاج اقا اقای جهانبین مردی بزرگ و شریف
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1