تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۹۱۷۲۶

کاروان کمک‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله شده اعزام می‌شود

۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان کمک‌های مردمی و بخش خصوصی و دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور منسجم به سمت مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی عصر امروز با تسلیت حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: این حادثه یک حادثه بی‌سابقه بود و فاجعه بزرگی بود که برای بازماندگان صبر عاجل و برای فوت‌شدگان علو درجات از درگاه خداوند خواستاریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم ایران همواره مردمی نوع دوست هستند، اظهار داشت: به تبع سایر اقدامات هموطنان‌مان و انسان دوستانه ملت ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران سخت همیشه پیش گام بودند و برای کمک رسانی به همنوعان خودشان هیچ گاه کوتاهی نکرده اند.
احمدی با اشاره به عمق زلزله مناطق کرمانشاه، گفت: آنچه رخ داده به دلیل وضعیت توپوگرافی منطقه کرمانشاه بسیار وسیع است.
وی با بیان اینکه اکنون نیازهای اولیه مناطق زلزله‌زده بررسی شده است، اظهار کرد: این حادثه به خوبی در حال مدیریت است، و در سطح کشور اقلام و اکیپ‌ها اعزام شده است و ما در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باید به شکل یکپارچه آن چه در توان استان می‌باشد را به شکل یک کاروان منسجم اعزام کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقلام و وسایل مورد نیاز را آب، پتو و غذا و گروه خونی +O و -O عنوان کرد و گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند همچنین حوادثی را مدیریت کند، بنابر این باید همه دست به دست هم دهیم تا این گونه اتفاقات به خوبی مدیریت شود.
احمدی تاکید کرد: باید یک تقسیم کار در سطح ادارات استان با محوریت اتاق بازرگانی یاسوج، هلال احمر و ستاد بحران صورت گیرد تا اینکه انشاالله کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به خوبی جمع آوری شود و طی یک مراسم خاص و در شکل یک کاروان منسجم به مناطق زلزله شده اعزام شود.
وی از نیروی انتظامی و امنیتی استان خواست تا تمهیدات لازم در اعزام کاروان کمک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را مدنظر قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1