کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹۵ درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود

23 آبان 1396 ساعت 13:44


 



معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از۹۵درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود.


به گزارش کبنا، اردشیر یاری در نشست مسئولان آموزش وپرورش استان با مدیران این مؤسسه ها گفت:این فعالیت‌ها شامل ۳دوره سوادآموزی-انتقال وتحکیم است که به تعداد۴هزار و۶۰۰نفر سوادآموزی در طول سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی گفت: تهیه امکانات تحصیلی و پشتیبانی دوره های توانمندسازی آموزش دهندگان و فعالیت‌ها در طول سال به عهده این مؤسسه ها وکار نظارت برگزاری آزمون وارزشیابی یکی از فعالیتها به عهده بخش سوادآموزی آموزش وپرورش استان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: این فعالیت‌ها از طریق واگذاری به ۹ مؤسسه و تشکل مردم نهاد در ۱۳ شهرستان و منطقه استان انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای نام نویسی دوره‌های سوادآموزی هزار و ۱۴ نفر در دوره انتقال- ۹۸۰ نفر در دوره سوادآموزی و ۳۹۰ نفر در دوره تحکیم ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۵۰درصد حجم ابلاغی به استان است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود
سیدحمدالله خواهش‌نیک گفت: نام نویسی از بی سوادان و متقاضیان دوره تحکیم سواد تا ۱۵ آذر ادامه دارد و این افراد می‌توانند به واحدهای سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اسامی بی سوادان قبل از نام نویسی از طریق کاربران سوادآموزی در ادارات آموزش و پرورش استعلام وضعیت سواد می‌شوند.

 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: محدوده سنی هدف سوادآموزی ۱۰تا۴۹سال است و هم اکنون ۹۲ و ۷ دهم درصد از این جمعیت در استان باسوادند.






کد مطلب: 291633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291633/۹۵-درصد-فعالیت-های-سوادآموزی-کهگیلویه-بویراحمد-طریق-برون-سپاری-انجام-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1