کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پناهی‌: استاندار را بر گنج خوابیده‌یمان تنها نمی‌گذاریم / استاندار به سهم‌خواهی و گروکشی‌های سیاسی بی‌توجه باشد

22 آبان 1396 ساعت 21:24


رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روند انتخاب استاندار اعتراض داریم، اما بر عهدمان با دکتر روحانی پایبندیم.
به گزارش کبنا، رقیه پناهی عصر امروز در نشست اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، خطاب به علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویرحمد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید حزب مهم‌ترین سازمان سیاسی در دموکراسی‌های معاصر، و در واقع دموکراسی مولود رقابت حزبی است.
وی با بیان اینکه نظام تک‌حزبی و غیر رقابتی نمی‌تواند اساس دموکراسی به شمار آید، اضافه کرد: خوشبختانه با پیروزی دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ بسیاری از احزاب به محاق رفته، دوباره فعال شدند و شور و نشاط سیاسی به فضای کشور برگشت. استان ما نیز از این روند مستثنی نبود و در چهار سال گذشته شاهد شکل گیری و فعالیت احزاب جدید و پوست اندازی بعضی احزاب قدیمی بودیم.
عضو ستاد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: استان ما نیز از این روند مستثنی نبود و در چهار سال گذشته شاهد شکل گیری و فعالیت احزاب جدید و پوست اندازی بعضی احزاب قدیمی بودیم.
پناهی گفت: مواضع توسعه محور استاندار جدید نشان می‌دهد که می‌توان نقشی ویژه‌ای برای اجزاب در پروسه تصمیم سازی‌های کلان متصور شد. بنابراین ما به عنوان نمایندگان احزاب مختلف اصلاح طلب و اعتدال گرا می‌توانیم، امیدوار باشیم که همگرایی مجموعه ما و تیم مدیریتی دکتر احمدی به روند توسعه استان کمک کند.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعاً فصل مشترک همه ما اعتقاد به روند مدبرانه و عقلانی دولت دکتر روحانی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و این همگرایی می‌تواند به پر رنگ شدن این روند در استان ما و اجرایی شدن برنامه‌های توسعه طلبانه و محرومیت زدای دولت منجر شود.
پناهی افزود: به هر حال ما اینجا جمع شده‌ایم تا بگوییم علیرغم اختلاف سلیقه و نظر در برخی مسائل و همچنین اعتراض به روند انتخاب جناب استاندار، بر عهدمان بر دکتر حسن روحانی پایبندیم و عالی ترین‌ مدیر اجرایی‌اش را در استان بر گنج خوابیده‌مان تنها نمی‌گذاریم.
این چهره اصلاح‌طلب گفت: مطالبات من به عنوان یک شهروند زن نگاه توسعه محور در تمام حوزه‌های فرهنگی سیاسی و اقتصادی حفظ استقلال فکری استفاده از مدیران شایسته و توانمند و متخصص عدم توجه به گروکشی و سهم خواهی های قومی قبیله ای‌، مرتفع کردن معضل بیکاری به خصوص جوانان عزیز توجه و استفاده از بانوان توانمند در عرصه‌های مدیریتی را خواهانم.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قطعاً فصل مشترک همه ما اعتقاد به روند مدبرانه و عقلانی دولت دکتر روحانی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و این همگرایی می‌تواند به پر رنگ شدن این روند در استان ما و اجرایی شدن برنامه‌های توسعه طلبانه و محرومیت زدای دولت منجر شود.
 
 


کد مطلب: 291469

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291469/پناهی-استاندار-گنج-خوابیده-یمان-تنها-نمی-گذاریم-سهم-خواهی-گروکشی-های-سیاسی-بی-توجه-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1