کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسات شبانه آقای «م» در تهران بر علیه تاجگردون و فرزندان استان / دست برداریم

23 آبان 1396 ساعت 0:28


بنا به اطلاعات یک منبع موثق هفته گذشته جلسه ای با حضور جمع کثیری از مدیران و نیروهای سیاسی در تهران با پیگیری و تلاش یکی از مدیران اسبق استان که در دوران مدیریت خود دارای سوء مدیریت‌های فراوان بوده و پس از عزل خود نزدیک‌ترین فرد فامیل خود را از جریان حزبی به مدیریت رسانید، علیه نماینده گچساران و فعالیت‌های وی در مجلس تشکیل شد.
در این جلسه این فرد (م) که تلاش‌های زیادش برای نزدیک شدن به غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسون برنامه و بودجه (به دلیل شناخت ایشان از ناتوانی‌های اخلاقی و مدیریتی) بی نتیجه  مانده در آن جلسه اظهارات تندی علیه نماینده گچساران و فعالیت‌های وی در استان داشته است که با واکنش تند محمد علی وکیلی نماینده تهران و مخالف قوام فروزان و سید باقر موسوی نماینده اسبق بویراحمد رو برو گردید.
این مدیر اسبق که تلاش‌های چند ساله‌اش برای رسیدن به صندلی ای در استان بی نتیجه مانده است جدیداً ساکن تهران شده و در صدد بود تا خود و داماد و نزدیکانش را به با ایجاد فضا و جو نادرست و ناپسند گرمسیری و سردسیری و گرمسیر ستیزی در شهر تهران و شرکت‌های اقتصادی مشغول بکار کند.
این فرد در گذشته نیز تخریبی زیادی علیه دکتر وکیلی و دکتر غریب پور انجام می‌داده و حالا به منظور پیدا کردن جایگاهی نزد آنان دست به چنین اقداماتی می زند
ایشان بر خلاف ادعاهایش روابط بسیار نزدیکی با استاندار بومی دولت احمدی نژاد و  اصولگرایان داشته و دارد.
 
به گزارش کبنا، نیروی اسنانی قوی و حضور نیرو در ساختار کلان تصمیم گیری کشور دقیقاً یکی از پیش شرط‌های اصلی توسعه است و ما تا نتوانیم در این حوزه به خودکفایی برسیم نمی‌توانیم به توسعه و پیشرفت امیدوار باشیم.
در گذشته‌ی نزدیک ما شاهد خودزنی‌های زیادی علیه نیروهای استان انهم در دورن استان خودمان تنها بخاطر بعضاً کینه‌های شخصی و یا برخی اشتباهات کوچک بودیم و در حالی که باید حمایت صورت می‌گرفت ولی تا توانستیم ریشه همدیگر را خشکاندیم.
قوم گرایی، سیاست زدگی افراطی و کینه‌های شخصی و از جمله حسادت از دلایلی است که باعث می‌شوند برخی افراد هر روز با یک پوشه گزارش در این جا و آن جا علیه همدیگر پرونده سازی نمایند. و فرزندان شایسته این استان را مورد تخریب قرار دهند که امیدوارم روزی این مسائل ناپسند و غیرانسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد و بین نخبگان و بزرگان این استان برچیده شود.
 


کد مطلب: 291395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291395/جلسات-شبانه-آقای-م-تهران-علیه-تاجگردون-فرزندان-استان-دست-برداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1