تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۹۰۷۹۲

پاسخی به مطلب کبنا؛ کسی که خود را به خواب زده است، نمی‌توان با صدا بیدارش کرد!

۱۲
۰
کبنا ؛شهرام مؤمن نسب
این پایگاه خبری متنی را با عنوان « آقای هاشمی لطف کنید جایگاه خود را در پازل سیاسی استان نشان دهید»[کلیک کنید] از سید روح الله راوی مقدم منتشر کرد، که شهرام مؤمن نسب به آن پاسخ داد و از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
مدیریت محترم سایت کبنا نیوز
با سلام، در پی درج مطلبی در نقد نماینده مردم شریف کهگیلویه از سوی سید روح اله راوی مقدم، جهت تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی جوابیه ای ارسال می‌گردد. شایسته است نسبت به انتشار آن همکاری و اقدام لازم را بعمل آورید.
جناب راوی مقدم به درستی نوشته‌اند که وعده‌های انتخاباتی سردار هاشمی تبدیل به خواست عمومی برای همگان گردیده است. چراکه اگر شخصی که راوی مقدم در ستاد انتخاباتی‌اش در سال ۹۴ مسئولیت داشت به این خواست عمومی توجهی می‌داشت و یا کاری انجام می‌داد تلمبار نمی‌شدند که اکنون تبدیل به مطالبه عمومی شوند. مهندس عدل هاشمی پور با علم به نیازمندی‌ها و عقب ماندگی‌های کهگیلویه بزرگ پا به عرصه انتخابات گذاشت و به حول و قوه الهی وعده‌هایش در حال اجرا هستند بعنوان نمونه فعالیت جدی پروژه‌های گازرسانی به مناطق دشمن زیاری٬ چاروسا و دیشموک و آبرسانی به ۴ شهرستان در پادوک٬ امید را در دل مردم و هر رهگذری زنده می‌کند. به فضل پروردگار و جدیت سردار هاشمی همه پروژه‌ها مطابق برنامه زمانبندی به جلو می‌روند.
رأی اعتماد به وزرا را اشکال دیگر هاشمی پور دانسته‌اند! غافل از اینکه رأی دادن نمایندگان علنی نیست اما تعامل نماینده کهگیلویه در جهت توسعه شهرستان مثال زدنی و قابل تحسین است و برعکس نظر نگارنده٬ نشان دهنده تعامل است نه عدم انعطاف.
در مورد نیامدن وزرا و مسئولین به شهرستان نوشته‌اند٬ بی خبر از اینکه در همین مدت اندک، ریاست مجلس٬ وزیر صنعت و معدن جدید و پیشین و معاونین٬ وزیر نفت و معاونین٬ وزیر نیرو و معاونین دو بار، وزیر ورزش و جوانان٬ معاون وزیر راه و شهرسازی٬ ریاست کمیته امداد کشور٬ ریاست هلدینگ خلیج فارس٬ رئیس و مدیر عامل گاز کشور٬ معاونت بنیاد مسکن کشور٬ معاونت امور مجلس ناجا و تعدادی دیگر از مسئولین عالیرتبه کشوری به کهگیلویه بزرگ آمده‌اند که بی سابقه و الگوی مناسب تعامل و خدمتگزاری می‌باشد.
قطعاً این سفرها با رایزنی و سماجت و در راستای احقاق حق موکلین٬ معرفی شاخص‌ها و ظرفیت‌ها و رفع محرومیت‌های منطقه بوده است پس شهرستان ما از این حیث عقب نیفتاده بلکه کسانی که خود را به خواب زده‌اند از واقعیت‌ها و خدمات عقب افتاده‌اند.
از سوی دیگر جذب بیش از ۱۴ میلیارد تومان از خیرین و تخصیص بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار خارج از بودجه‌های استانی و حتی یک سوم و دو سوم نفت در حوزه‌های مختلف راه٬ آب٬ گازرسانی٬ ورزش٬ تجهیزات پزشکی و بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در عرصه فرهنگی و مساجد برای کهگیلویه بزرگ، قریب به ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی به اداره تربیت بدنی٬ هیأت ها و خرید لباس و وسایل ورزشی، در حوزه بانوان، در جهت اشتغال و تخصیص وام‌های کم بهره در ایجاد مشاغل خانگی و صنعتی، دیدار و رسیدگی به امورات درمان و پزشکی مادران شهداء و بیماران خاص٬ تعیین تکلیف و حضور شرکت ایمیدرو در فسفات چرام، گام بزرگ و مؤثری در جهت پوشش محرومیت‌های به یادگار مانده است.
ولی متأسفانه در کلام منتقدین جذب اعتبارات خیرین به آوردن یک کانکس!!! تعبیر می‌شود و سایر اعتبارات و تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی نماینده هم نادیده گرفته شده و سعی در خبردار نشدن مردم دارند که بی شک این رویه اوج بی انصافی و اجحاف در حق مردم است و صدالبته خدا می‌بیند.
در بحث کلنگ زنی و افتتاحیه‌ها در مطلب راوی مقدم باید عرض شود که بعنوان مثال کارخانه سیمان مارگون و پتروشیمی دهدشت در سال ۸۵ کلنگ زنی شدند اما سیمان مارگون در ۹۶ افتتاح٬ اما پتروشیمی دهدشت!!! قرار بود هزار روزه به بهره برداری برسد!!!
و چرا و چراها در زمینه (زیر ساخت، صنعت و تولید، کشاورزی و... الا ماشاءالله. البته در طول مدت کمتر از ۲۰ ماه نمایندگی٬ چندین مدرسه و درمانگاه افتتاح و به مردم هدیه شده‌اند.
در حوزه راه‌های روستایی و عشایری، ماشین آلات متعددِ گرفته شده از وزارت نفت بیش از ۲۰ میلیارد تومان کار کرده‌اند که قاعدتاً می بابست توسط ادارات امور عشایر و راه و شهرسازی هزینه می‌شد.
ایراد دیگری که به هاشمی پور نسبت می‌دهند حضورش در مسائل ملی بویژه در صنعت نفت و نیرو است!!!
آری جایگاه نماینده کهگیلویه در کمیسیون انرژی (ریاست کمیته گاز و پتروشیمی)، ملی است و در قیاس با آن کمیسیونی که هیچگونه ارتباطی با پیشرفت و توسعه (زیرساخت ٬ صنعت و کشاورزی) نداشته٬ قابل مقایسه نیست.
در اظهارنظری عجیب حضور هاشمی پور در حوزه انتخابیه را زیر سؤال برده است!!! غافل از اینکه کمتر هفته ای را سراغ داریم که نماینده کهگیلویه در حوزه انتخابیه‌اش و در بین مردم نباشد. در روزهای تعطیلی مجلس بجز موارد مأموریتی و نظارتی و حتی روزهای تعطیلی چون اعیاد نوروز تا پایان تعطیلاتش تماماً و با افتخار در بین موکلینش بوده است.
در پایان بار دیگر اعلام می‌کنیم که دست هر منتقد منصفی را به گرمی می‌فشاریم چراکه پذیرش نقد و ارائه راهکار٬ نشانه پویایی جامعه و گام مهمی در جهت پیشرفت می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
گاز رسانی به منطقه چاروستا و دیشموک از افتخارات آن مرد بزرگ حاج آقا بزرگواری شجاع و نترس می باشد و اگر هم اکنون نماینده بود گاز همه این مناطق برقرار شده بود و بدون از سر و صدا و در کمال آرامش پروژها را پیش می برد
منصف
Iran, Islamic Republic of
من درمورد کسانی که لیست کردید خبری ندارم امایک موردکه خبردارم رئیس هلدینگ خلیج فارس به کهگیلویه نیامدومثل بودجه درگچساران متوقف شدواز نماینده کهگیلویه تلفنی عذرخواهی کرد به میرسالارقسم
م.علیپور
Romania
تو نیکی میکن و در دجله انداز .... ??
خواننده
Iran, Islamic Republic of
آقای مومن نسب , سردار هاشمی پور محبوب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هستند اما چرا شما فقط نوشته اید کهگیلویه؟

حداقل حواس تان باشد و این را بدانید گاها دفاع خوب از حمله بد هم بدتره
Iran, Islamic Republic of
رنگ پاییزی ...
Iran, Islamic Republic of
چطور اثبات کردید که صاحب مطلب قبل مخرب است
سیامک
Iran, Islamic Republic of
عدل که واسه کهگیلویه کاری نکرد. خدا کنه لااقل یه چیزی به شما بده
سیامک
Iran, Islamic Republic of
جالبه این سایت شده محل جواب و جواب دهی...
aa
Iran, Islamic Republic of
عالی بود.اقای هاشمی مرد بزرگی هستن.کارهای بزرگی هم انجام میدهند.
پرورش
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد مومن نسب
كريم
Iran, Islamic Republic of
بابا جم کنید با این عدلتون
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
این چه سایتیه که دو روز طول کشیده و نظر خواننده ها را بررسی نکرده است
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1