کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود فردی با اسلحه و ضرب و شتم کارمند اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد (+جزئیات خبر)

15 آبان 1396 ساعت 12:05


یک فرد ناشناس در اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با معاون این اداره‌کل درگیر شد.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز فردی با همراه داشتن اسلحه‌ وارد اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی می‌شود و معاون این اداره‌کل را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد.
صابر مظاهری مدیرکل کار استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یک ارباب رجوع با همراه داشتن اسلحه وارد اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و کارمند این اداره‌کل کار را مورد ضرب و شتم قرار داد.
وی افزود: یک فردی بنام" ف" از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ با مراجعه به اتاق معاون این اداره‌کل ضمن تهدید، او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
مدیرکل تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح و دو خشاب با روبند و یک لیتر بنزین وارد محل کار معاون اداره کار استان می‌شود که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت کارمند روبرو می‌شود. و با مأموران نیروی انتظامی تماس گرفتیم که نهایتآ پلیس او را بازداشت می‌کند.
وی عنوان کرد: هم اکنون کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد و البته حال عمومی وی رضایت بخش است.


کد مطلب: 289782

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289782/ورود-فردی-اسلحه-ضرب-شتم-کارمند-اداره-کل-کار-کهگیلویه-بویراحمد-جزئیات-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1