کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویسی: کاش این افراد به جای تخریب دوستی را برقرار می‌کردند / آقای گوهرگانی نیروی فنی و توانمندی است / کار زشتی انجام دادند / همه بر علیه «جعفر»

13 آبان 1396 ساعت 19:34


قدرت‌الله ویسی معاونت سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سال گذشته وقتی که با حکم «جعفر گوهرگانی» رئیس این سازمان از سمت خود کنار رفت، با رسانه‌ها در رابطه با علت برکناری ‌اش گفت‌وگو و مطالبی را در آن مصاحبه بیان کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت، در هر صورت «جعفر گوهرگانی» این روزها برای پست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه‌ها مطرح شده است و همین مسئله باعث گردید تا برخی رسانه‌ها گفت‌وگوی قدرت الله ویسی همکار گوهرگانی را دو باره به دلایل نامعلوم و البته عجیب منتشر کنند و به نوعی انتصاب گوهرگانی در مسوولیت جدیدش را به حاشیه بکشانند. به همین خاطر خبرنگار سایت خبری کبنا به سراغ «ویسی» رفته تا نظر او را در این خصوص جویا شود.
قدرت‌الله ویسی معاون سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به اینکه این نوع رفتارهای زشت را نمی‌پسندم و بسیار کار نادرست و زشتی است، اظهار کرد: این افراد به دلایلی قطعاً غیرانسانی به دنبال این هستند که آرامشی که در تشکیلات ما وجود دارد، را خدشه دار کنند و ما در این یک سال اخیر هیچ بحثی و خدای نکرده تنشی با آقای گوهرگانی نداشتیم و من نمی‌دانم چرا آقایان به جای اینکه صلح و دوستی و آرامش بین دو برادر مسلمان ایجاد کنند، فضا را اینگونه نابخردانه و ناجوانمردانه آلوده می‌کنند و آرامشی که برقرار است را نشانه گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه انتظار دارم این مسائل حاشیه‌ای از رسانه‌ها پاک شود، بیان داشت: به نظرم هیچ دلیلی برای دامن زدن و نبش قبر اختلافات و مسائل گذشته وجود ندارد، این کارها هیچ منفعتی نه برای من و نه برای آقای گوهرگانی ندارد، و تنها از این حربه می‌خواهند که آقای گوهرگانی را که این روزها نامش برای مسوولیت معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده را به گمان خودشان تخریب کنند.
ویسی گفت: آقای استاندار خودش توان علمی و عملی دارد و قطعاً با شناخت و بهره گرفتن از مشاوران آنچه به نظر خودش صحیح است، را انجام می‌دهد و نیازی به این نوع کارها نیست.
معاون سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این حرکات نه تنها به وحدت کمک نمی‌کند، بلکه یک کار زشت و بی‌اخلاقی است که من این را کار خوبی نمی‌دانم و به نظرم صرفاً برای تخریب است.
وی در پاسخ به سووالی در خصوص آقای گوهرگانی، اظهار داشت: آقای گوهرگانی نیروی فنی و توانمندی است و اگر چالش‌ها و معایب را آسیب‌شناسی کند، بدون شک موفق‌تر عمل خواهد کرد.
ویسی گفت: کاش این افراد به جای تخریب نیروها، آرامش و دوستی را برقرار می‌کردند.
تحریک افراد بر علیه جعفر
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز قبل از این در واکنش به تجمع بازنشستگان جهاد کشاورزی گفته بود: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و آقای گوهرگانی تقصیری ندارد، در آموزش و پرورش هم تاخیر چند ساله در پرداخت مطالبات بازنشسته‌ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.
او با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته‌های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.
احمدی ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی‌اخلاقی می‌کنند و حاشیه‌هایی برای مدیران ایجاد می‌کنند و بازنشستگان عزیز را تحریک به تجمع می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد که مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و الان هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.


کد مطلب: 289471

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289471/ویسی-کاش-این-افراد-جای-تخریب-دوستی-برقرار-می-کردند-آقای-گوهرگانی-نیروی-فنی-توانمندی-کار-زشتی-انجام-دادند-همه-علیه-جعفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1