کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارجاع ۸۷۰ پرونده تخلف آب به دستگاه قضایی استان

11 آبان 1396 ساعت 18:25


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ابوطالب معصومی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه سال اخیر طرح جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب  به صورت جدی  در دستور  کار  شرکت آب و فاضلاب  استان قرار گرفته است.
مدیر امور حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی سال جاری  بیش از ۸۷۰ فقره پرونده انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب  تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی عنوان کرد:  بیش از ۹۰ درصد از این تعداد پرونده مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان است
مدیر امور حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  پرونده های تخلف و سرقت آب با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری می شوند تاکید کرد: استفاده از  انشعاب غیرمجاز آب  به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
وی خاطرنشان کرد: برخورد با سرقت و تخلف انشعاب غیرمجاز آب از این جهت مهم است که علاوه بر کمبود آب شرب در شرایط کنونی، باید شهروندان  بدانند که این کالای با ارزش با صرف هزینه‌های بالا به دست ما می رسد.
معصومی با تقدیر از همکار جدی  مراجع قضایی به جهت تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: سرعت رسیدگی به پرونده های انشعاب غیرمجاز به نوبه خود می تواند در  این زمینه بازدارنده باشد.


کد مطلب: 288912

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288912/ارجاع-۸۷۰-پرونده-تخلف-آب-دستگاه-قضایی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1