تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۲۸۸۳۲۳

در تسخیر لانه جاسوسی برخی نفوذی و برخی نان به نرخ روز‌خور بودند / حمایت دانشجویان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛نشست واکاوی ۱۳ آبان با حضور حجت‌الاسلام سید حمید روحانی و با حضور دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در سالن شهید هرمزپور برگزار شد.
در این نشست ابتدا دانشجویان در خصوص موضوعات مختلف از جمله ۱۳ آبان اظهار نظر کردند و ابتدا جوشن از بسیج دانشجویی علوم پزشکی استان اظهار کرد: جوانان استان همراه استکبارستیز بوده‌اند و دلاورمردی آن‌ها را در والفجر ۸ و پد خندق مشهود بوده است.
این فعال دانشجویی با تشکر از استاندار تشکر کرد و گفت: از ایشان تشکر می‌کنیم که مواضع انقلابی در برابر برخی کارهای زشت از جمله استخدام‌های طایفه‌ای دارد و باید از این مواضع دفاع کرد.
وی گفت: جوانان اصیل انقلابی مدافع ارزش‌ها هستند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و استکبارستیزی همواره در صحنه حضور خواهند داشت و شعار مرگ بر آمریکا را هرگز فراموش نمی‌کنند.
در ادامه خانم جمالی از انجمن اسلامی مستقل دانشجویان با بیان حرکت انقلابی ۱۳ آبان اظهار کرد: هویت انقلاب با استکبارستیزی همراه است رمز پیشرفت و تداوم این انقلاب ایستادگی در برابر استکبار است.
وی به برخی استکبار داخلی اشاره کرد و گفت: این عده ابایی از اقدامات ضد مردمی خود ندارند که دانشجویان انقلابی در برابر این عده که دست درازی به بیت‌المال می‌کنند هیچ گاه خاموش نبوده‌اند و خاموش نخواهند بود.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: امروز ما به جهانیان اثبات کرده‌ایم که بهترین منطق ایستادگی در برابر استکبار است و باید تا شکر و کفر هست مبارزه کنیم.
 
در ادامه حجت‌الاسلام سید حمید روحانی نیز در جمع دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در محل سالن شهید هرمزپور شهر یاسوج با موضوع یوم الله ۱۳ آبان که به همت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که از نام سپاه و بسیج چرا استکبار جهانی می‌لرزد اظهار کرد: واقعیت این است که بسیجی و سپاهی فرزند اصیل امام است و بزرگترین رسالتی که امام انجام داد این بود که ملت ایران را به گونه‌ای رشد داد که هیچ ملتی در مقابل آن توان ایستادگی ندارد.
وی با بیان این که امام لشکر و قلم نداشت افزود: ملت ایران به سلاحی مجهز شد که سلاح اتمی در برابر آن ناتوان بود و یادم هست که امام در روز آغاز نهضت در سال ۴۱ فرمود اگر می‌خواهیم اسلام عزت پیدا کند و استقرار پیدا کند باید خاندان پهلوی به پایین کشیده شود که خیلی‌ها تعجب می‌کردند.
روحانی گفت: اما در جواب می‌فرمود ما قدرتی از بمب قوی‌تر یعنی این ملت را داریم و تفاوت امام با دیگر علما و مراجع در بیان همین مواضع بود و اما دو ویژگی داشت که در کمتر کسی وجود داشت اول این که جامعه شناس بود و از عمق خواسته‌های ملت آگاهی داشت و مردم شناس بود.
وی گفت: دوم این که امام این هنر را داشت که به ملت بصیرت دهد که از بمب قوی‌تر باشند و با افشاگری‌های خود یک ملت آگاه و بصیر و روشن ضمیر ساخت که در برابر استکبار جهانی استوار ایستاد.
این مورخ در ادامه با بیان این که امام ملت ایران را به سلاح ایمان مجهز ساخت افزود: ملتی که به این سلاح مجهز شد دیگر به مادیت نمی‌اندیشد و می‌تواند یک نظام ۲۵۰۰ ساله را منقرض کند.
روحانی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که یکی از ماموریت‌های رضاشاه یا نابود کردن حوزه علمیه و یا وابسته کردن حوزه علمیه بود تصریح کرد: همچنین دانشگاه را تاسیس کرد که در مقابل حوزه قرار بگیرد و بتوانند انسان های بی غیرت سرسپرده هم تربیت کنند و این گونه جلوی انقلاب و حرکت مردم را بگیرند
این مورخ و پژوهشگر انقلاب اسلامی با بیان این که به دنبال دانشگاهی بودند که در مقابل زورمداران قرار نگیرد افزود فارغ‌التحصیل‌های آن دوران یا فراماسون درآمدند و یا این که کمونیست شدند و یا این که افرادی بودند که در مقابل حوزه قرار گیرند.
روحانی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که امام در برابر این اقدام انسان‌های مومن و انقلابی تربیت کرد افزود: اما امروز نفوذی‌ها دنبال این هستند که از درون حوزه‌ها و دانشگاه افراد بی‌غیرت و بی‌خاصیت بیرون بیایند.
وی با بیان این که حرف‌های ما به معنای تندروی نیست افزود: بعضی‌ها به دنبال اسلامی هستند که با فرهنگ غرب همخوانی داشته باشد و از استقلال چشم پوشی کنیم و این مانیفستی است که برخی در کشور دنبال می‌کند که سند ۲۰۳۰ از این دست تفکرات و اقدامات است که در آینده بسیجی و انقلابی نداشته باشیم.
روحانی با بیان این که من و شما رهبر را تنها گذاشته‌ایم افزود: ایشان همه چیز را فرموده‌اند اما باید دید چه اندازه ما عمل می‌کنیم و برای نمونه در زمینه عدم استفاده از اجناس و کالاهای خارجی اقدام کرده‌ایم و چه اندازه دانشگاهی و حوزوی ما به این کلام عمل کرده‌اند.
وی با بیان این که چنین بی توجهی ما خواست دشمن است افزود: اولین وظیفه شمای دانشجو و من طلبه این است که طرح‌های رهبری را عملیاتی کنیم و در جهت اجرای آن‌ها بکوشیم.
روحانی با تاکید بر این که رهبری چند سالی هست که اقتصاد مقاومتی را گوشزد کرده‌اند اظهار کرد: اولین مساله در اقتصاد مقاومتی این است که قبل از هر چیز از مصرف گرایی بپرهیزیم و مهریه‌های آن چنانی نداشته باشیم و ساده زیست باشیم و از کالاهای خارجی اجتناب کنیم.
این مورخ انقلاب اسلامی با اشاره به این که روی موضوع لانه جاسوسی خیلی حرف دارم افزود: مساله اول این است آن‌هایی که می‌خواهد خط امام را به انزوا بکشانند می‌گویند که امام در این خصوص هیچ گونه اطلاعی نداشت.
وی با بیان این که امام در این خصوص هیچ گاه در برابر عمل انجام گرفته قرار نگرفت افزود: امام از این روز به نام انقلاب دوم یاد کرد لذا کسانی که از این حرف‌ها می زنند به دنبال تحریف و منحرف کردن مسیر انقلاب هستند.
روحانی با بیان این که امام پیرو قرآن بود، افزود: امام هر چه می‌گفت از قرآن بود و مبارزه با ظلم و شعار مرگ بر آمریکای امام برگرفته از قرآن بود.
روحانی در ادامه اظهارات خود با اشاره به نامه‌ای که امام به یکی از مسوولان نوشته است گفت: امام به آن مسوول نوشته که نباید اجازه دهیم تنفر و روحیه انزجار از آمریکا از بین برود.
این محقق و پژوهشگر تاریخ انقلاب در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که دانشجویان آگاه رشد یافته مکتب انقلاب دریافتند که هنوز کار تمام نشده جلو آمدند و انقلاب را تکمیل کردند افزود: با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب کامل شد و همانی شد که امام می‌خواست.
روحانی با بیان این که دانشجویانی که لانه جاسوسی را گرفتند خود سه دسته بودند افزود: نان به نرخ روز‌خو‌رها و نفوذی‌ها هم در بین آن‌ها بوند که قاطی دانشجویان انقلابی شدند اما فرزندان انقلاب با هدف دفاع از انقلاب و نظام این کار را کردند و ایستادند و همواره ایستاده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
خداراشکرچه۰۰۰میبینیم
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1