تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۲۸۸۱۶۸

بلایی که دانشگاه‌ آزاد و پیام‌نور بر سر بیت‌المال آوردند، دانشگاه فرهنگیان مرتکب نشود (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع کمبود فضای فیزیکی، آموزشی و ورزشی دانشگاه‌ها نباید عرصه‌های طبیعی را نابود کنیم، و بلایی که دانشگاه آزاد و پیام نور بر سر منابع طبیعی و بیت‌المال آورده‌اند، را دانشگاه فرهنگیان استان مرتکب نشود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز علی‌محمد احمدی در نشست هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد، با اشاره به ساخت پردیس دانشگاه پیام نور و آزاد یاسوج در خارج از محدوده شهر، اظهار کرد: برای رفع کمبود فضای فیزیکی، آموزشی و ورزشی دانشگاه‌ها نباید عرصه‌های طبیعی را نابود کنیم، که این بی‌رحمانه‌ترین عمل است، و بلایی که دانشگاه آزاد و پیام نور بر سر منابع طبیعی و بیت‌المال آورده‌اند، را دانشگاه فرهنگیان استان مرتکب نشود.
وی بیان کرد: پول بیت المال در این مناطق هزینه شده اما جایی است که جایگذاری مناسبی صورت نگرفت و مشکلاتی را در پی داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در شهر یاسوج با مشکل زمین مواجهیم و مصالح ساختمانی را به قلب طبیعت می بریم و به آن ضربه می زنیم و بافت طبیعی این شهر را با مصالح نامناسب و ناهمگون بر هم می‌زنیم. با ساخت و ساز جدید مخالف هستیم و باید ساختمان های مازاد دستگاه ها در اختیار دستگاه های نیازمند قرار دهیم.
وی ادامه داد: ایجاد ساختمان جدید و فضای فیزیکی به معنای کار بهتر نیست و در فضاهای محدود کارهای مناسب نیز می توان انجام داد. دانشگاه فرهنگیان اموال منقول و غیرمنقول خود را بفروشد و پردیس دانشگاه پیام نور را بخرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشکلاتی در حوزه دانشگاه فرهنگیان استان وجود دارد و یکی از این موارد ساختمان های مستهلک و فرسوده در حوزه آموزشی و خوابگاهی است . باید هر چه سریعتر نسبت به وضعیت دانشگاه فرهنگیان استان اقدامات لازم صورت گیرد. عواقب بروز هرگونه مشکل در این زمینه بر عده مسئولان دانشگاه است.
احمدی بیان کرد: با ساخت‌وسازهای جدید برای هر ادارات مخالف هستم، چرا که ساختمان‌سازی دستگاه‌های دولتی طبیعت را نابود کرده، و ما می‌توان از طریق فروش ساختمان‌های مازاد دانشگاه فرهنگیان و خریداری پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، کمبود فضاهای آموزشی این دانشگاه را مرتفع کنیم.
وی بیان داشت: برنامه پنج‌ساله برای توسعه فضاهای فیزیکی و ارتقا شاخص‌های آموزشی این دانشگاه تدوین شود.
به گزارش کبنا، همچنین نوروز هاشمی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در این دانشگاه ۵۳۰ دانشجو معلم مشغول به تحصیل هستند که ۲۲۰ دانشجو نیز طی سالجاری پذیرش داشته ایم و ۱۵۱ استاد داریم. برای ساخت پردیس دانشگاه فرهنگیان با مشکل جدی مالی مواجهیم که نیازمند اعتبارات هستیم.
هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ۹۹۲ نیرو تا سال ۱۴۰۰ از آموزش و پرورش استان خارج و بازنشسته می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی بویراحمدی
وا مصیبتا از دست مردم بویراحمد!!!!باباجان تاجگردون فقط پیش موسی خادمی تاجگردون بود جای دیگری . !! شما چرا اینقد شکست نفسی میکنید !!اگه تاجگردون تونست همین مدیران باشتی را در یاسوج نگه کند شما راست گفتید ! آغا جان تاج کجا ودکتر هاشمی کجا که به هاشمی حمایت نکنه !! بویر هزاران انسان مثل باقر وستار وغلام دارد !!فعلا باقر وستار دور از گودند وغلام هم به دلیل گرایش فکری با دولت چند چهره همراه نیست !! اندکی صبر روزهای خوش خواهد آمد !!فقط باهم هماهنگ باشید استانداری را زیر زربین داشته باشید ! در ضمن عمکرد استاندار گذشته قطعا رو خواهد شد !!
فرهنگی هم استانی
لطفا مدیر کل آموزش وپرورش را تعویض کنید هم ضعیف است . بیش ازچهار ساله مدیر کل هست اما هرروز وضعیت آموزش دراستان ضعیف تر میشه , تحقیق کنید .
دبیر نمونه کشوری
قابل توجه استاندار محترم استان ...۱- برا آموزش وپرورش زارع پور نیروی ضعیفی است ۲-به معاونین وروسا ی آموزش وپرورش دقت کنید همه فامیل وبستگان ایشان وافراد ضعیفی هستند ۳- آیا آموزش وپرورش باید فامیل بازی شود ۴-همه معاونین وروسا آدمای ضعیفی هستند ...شما دقت کنید وسر زده در مدارس ورود کنید بحث همه چی هست به غیر از آموزش ؛ دریک مدرسه مدیر هست معاون نیست درمدرسه دیگری معاون هست مدیر نیست درمدرسه دیگری مستخدم بجای معلم ریاضی کلاس را اداره میکنه در مدرسه دیگه معلم برنامه ریزی میره سر کلاس زبان تا نوبتی هر روزی یکی نباشند ؛ خداوکیلی واقعیت را گفته ایم بررسی کنید اینها همه ضعف مدیر کل را میرسانند و هزاران مورد دیگر .....
معلم بازنشته
جناب آقای احمدی استاندار عزیز آموزش وپرورش را نجات بده اگر آقای زارع پور نیروی توانمندی بود تا همبن حالا دیگه بس است درحالی که این اداره کل حال روز خوشی ندارد فرهنگیان افسرده وپژمرده شده اند ؛ وضعیت در سطح استان خوب نیست دست بکار شوید جهادی وانقلابی
کارشناس اداره کل
اداره کل آموزش وپرورش سیاست زده شده است خواهش میکنیم تدبیری اندیشیده شود.
حسین احمدی
آموزش وپرورش به شدت نیاز به خانه تکانی دارد مدیر ارشد استان فرهنگیان از وضع موجود رضایت ندارند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونهایی که کامنت منفی گذاشتند.مدیر کلی مثل زارع پور تا الان نیامده و نخواهد آمد.مگه میشه تو این استان زارع پور بیاد همه رو بهش پست بده و راضی کنه.
زارع پور مگه میتونه ریس همه اداره های شهرستان ها باشه که همه رو راضی کنه.
ریس گذاشته تو شهرستانها دیگه این ریس شهرستان هست که شما باید ازش راضی باشین یا نه.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناس خودت میدونی چی گفتی لطفا ترجمه کنید.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1