تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۲۸۸۰۳۷

مشارکت‌های مردمی در حمایت از بیماران خاص فرهنگ‌سازی شود

۴
۰
کبنا ؛رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به دلیل هزینه‌های هنگفت درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی جهت آگاه‌سازی افراد جامعه از وضعیت این بیماران و مشارکت خیرین از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زهرا حسینی عصر امروز در نشست مجمع زنان اصلاح‌طلب استان با رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل مجمع سلامت استان در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و ترویج فرهنگ تغذیه و سلامت در پیشگیری از بیماری‌های مزمن ضرورت دارد.
حسینی با بیان اینکه در کشور سازمان‌ها و نهادهای دولتی نقش جدی در امر فرهنگ و سواد تغذیه‌ای جامعه دارند، افزود: این سازمان‌ها می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در آموزش سواد تغذیه‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به معرفی بیماران از سوی مردم به مجمع خیرین سلامت استان، گفت: به دلیل هزینه‌های هنگفت درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی جهت آگاه‌سازی افراد جامعه از وضعیت این بیماران و مشارکت خیرین از اهمیت بالایی برخوردار است.
حسینی تصریح کرد: بعضی وقت‌ها عدم آگاهی مردم در مناطق دورافتاده استان از وجود موسسه‌های حمایتی و خیرین، باعث می‌شود که بیماران سرطانی و کودکان مادرزادی به علت شرایط نامناسب مالی هیچ‌وقت به سراغ درمان نروند.
به گزارش کبنا، در این نشست رسالت‌ها و اهداف مجمع خیرین سلامت استان و شورای مشارکت‌های زنان مجمع در راستای ترویج فرهنگ خیرین و مشارکت‌های مردمی تشریح و تبیین شد.
همچنین مقرر شد که با هماهنگی رئیس هیئت‌مدیره مجمع سلامت و رئیس بسیج پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق محروم و بازدید از بیماران نیازمند، اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آریا
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا کی تا حالا خیرشده
Iran, Islamic Republic of
خطاب به آریا:
همون موقعی که تو خواب بودی
يعقوب
Iran, Islamic Republic of
اقای شماره ۱ با این حرفت معلومه ک اصن ایشونو نمیشناسی
مهدي دلدا
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده جناب نیکبخت اگه الان سلامتم و دارم این کامنتو میزارم از صدقه سر و انسانیت حضرت عالی هست خدایا سایه همچون اشخاصی رو از سر ما و مملکت ما کم نکن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1