کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هیئت بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد در کشور سوم شد / با مدیریت خوب ورزش این استان بر روی ریل قرار گرفت

8 آبان 1396 ساعت 18:38


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیویه و بویراحمد گفت: با مدیریت برنامه‌محور مدیرکل ورزش و جوانان، ورزش این استان بر روی ریل خود قرار گرفته است.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، آیت ارجمند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه سوم هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در کشور، اظهار کرد: در سال ۹۵ با توجه به ارزیابی و عمکرد هیئت‌های کشور، هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان توانست جایگاه سوم را کسب کند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیویه و بویراحمد در ادامه افزود: این هیئت برنامه‌های متنوع و زیادی را در طول سال ۹۵، از جمله؛ برگزاری مسابقات، اعزام تیم به مسابقات کشوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی برگزار کرد که این اقدامات سبب شد تا هیئت بدنسازی استان این رتبه را به دست بیاورد.
وی ارتباط مستمر با فدارسیون هیئت بدنسازی و اداره‌کل ورزش و جوانان یکی دیگر از نقاط قوت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد بر شمرد.
دکتر ارجمند با اشاره به عملکرد این هیئت، اظهار داشت: برگزاری کلیه مسابقات زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام، طبق تقویم سالانه فدراسیون، اعزام تیم استان به مسابقات کشوری، برگزاری کلاس مربگیری بدنسازی درجه ۳ آقایان و بانوان و همچنین برگزاری کلاس کارگاه عملی TRX آقایان و بانوان، برگزاری سمینار مبارزه با دوپینگ و تغذیه ورزشی آقایان و بانوان در شش ماهه اول سال ۹۶ برگزار شد.
وی اضافه کرد: در شش ماهه دوم سال ۹۶، کارگاه علمی TRX بانوان و آقایان، سمینار آشنایی با آناتومی و ناهنجاری های اسکلیتی و عضلانی آقایان و بانوان در شهرستان گچساران، برگزاری کلاس مربیگری فیتنس آقایان و بانوان در یاسوج، مربیگری درجه ۳ ثآقاین و بانوان در یاسوج، مربگیری درجه ۲ آقایان در یاسوج، برگزاری مسابقات زیر مجموعه این رشته پرورش اندام، مسابقات مچ اندازی بانوان و آقایان در یاسوج، مسابقا پرس سینه و تکلیفت آقایان در شهرستان گچساران از جمله برنامه‌های است که برگزار خواهد شد.
 با مدیریت برنامه‌محور مدیرکل توانمند و متخصص آن بر روی ریل واقعی خود قرار گرفته است
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: در اداره‌کل ورزش و جوانان خیلی از بدعت‌های ناصواب گذشته جمع شد و اکنون این اداره‌کل بر اساس مدیریت برنامه‌محور مدیرکل توانمند و متخصص آن بر روی ریل واقعی خود قرار گرفته است و بدون شک در آینده شاهد جایگاه بهتر و بیش از پیش ورزش این استان خواهیم بود.
ارجمند گفت: تعامل و همدلی همه ورزشکاران استان و مدیریت خوب آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌تواند، کمک شایانی به افزایش سرانه ورزشی، و جایگاه ورزش این استان در سطح ملی و بین‌المللی کند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بازی‌هایی آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان این استان مشعل بازی‌های جاکارتا به منظور تقویت و حمایت از قهرمانان و مدال آوران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشور در شهر یاسوج حمل شد که این حرکت نمادین در تقویت روحیه ورزشکاران ما بسیار موثر ثمر بود.
این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی استان یا کیفیت بالا از دیگر خدمات این مدیرکل است.


کد مطلب: 288029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288029/هیئت-بدنسازی-کهگیلویه-بویراحمد-کشور-سوم-مدیریت-خوب-ورزش-این-استان-روی-ریل-قرار-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1