تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۸۸۰۲۹

هیئت بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد در کشور سوم شد / با مدیریت خوب ورزش این استان بر روی ریل قرار گرفت

۱۸
۰
کبنا ؛رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیویه و بویراحمد گفت: با مدیریت برنامه‌محور مدیرکل ورزش و جوانان، ورزش این استان بر روی ریل خود قرار گرفته است.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، آیت ارجمند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه سوم هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در کشور، اظهار کرد: در سال ۹۵ با توجه به ارزیابی و عمکرد هیئت‌های کشور، هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان توانست جایگاه سوم را کسب کند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیویه و بویراحمد در ادامه افزود: این هیئت برنامه‌های متنوع و زیادی را در طول سال ۹۵، از جمله؛ برگزاری مسابقات، اعزام تیم به مسابقات کشوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی برگزار کرد که این اقدامات سبب شد تا هیئت بدنسازی استان این رتبه را به دست بیاورد.
وی ارتباط مستمر با فدارسیون هیئت بدنسازی و اداره‌کل ورزش و جوانان یکی دیگر از نقاط قوت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد بر شمرد.
دکتر ارجمند با اشاره به عملکرد این هیئت، اظهار داشت: برگزاری کلیه مسابقات زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام، طبق تقویم سالانه فدراسیون، اعزام تیم استان به مسابقات کشوری، برگزاری کلاس مربگیری بدنسازی درجه ۳ آقایان و بانوان و همچنین برگزاری کلاس کارگاه عملی TRX آقایان و بانوان، برگزاری سمینار مبارزه با دوپینگ و تغذیه ورزشی آقایان و بانوان در شش ماهه اول سال ۹۶ برگزار شد.
وی اضافه کرد: در شش ماهه دوم سال ۹۶، کارگاه علمی TRX بانوان و آقایان، سمینار آشنایی با آناتومی و ناهنجاری های اسکلیتی و عضلانی آقایان و بانوان در شهرستان گچساران، برگزاری کلاس مربیگری فیتنس آقایان و بانوان در یاسوج، مربیگری درجه ۳ ثآقاین و بانوان در یاسوج، مربگیری درجه ۲ آقایان در یاسوج، برگزاری مسابقات زیر مجموعه این رشته پرورش اندام، مسابقات مچ اندازی بانوان و آقایان در یاسوج، مسابقا پرس سینه و تکلیفت آقایان در شهرستان گچساران از جمله برنامه‌های است که برگزار خواهد شد.
 با مدیریت برنامه‌محور مدیرکل توانمند و متخصص آن بر روی ریل واقعی خود قرار گرفته است
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: در اداره‌کل ورزش و جوانان خیلی از بدعت‌های ناصواب گذشته جمع شد و اکنون این اداره‌کل بر اساس مدیریت برنامه‌محور مدیرکل توانمند و متخصص آن بر روی ریل واقعی خود قرار گرفته است و بدون شک در آینده شاهد جایگاه بهتر و بیش از پیش ورزش این استان خواهیم بود.
ارجمند گفت: تعامل و همدلی همه ورزشکاران استان و مدیریت خوب آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌تواند، کمک شایانی به افزایش سرانه ورزشی، و جایگاه ورزش این استان در سطح ملی و بین‌المللی کند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بازی‌هایی آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان این استان مشعل بازی‌های جاکارتا به منظور تقویت و حمایت از قهرمانان و مدال آوران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشور در شهر یاسوج حمل شد که این حرکت نمادین در تقویت روحیه ورزشکاران ما بسیار موثر ثمر بود.
این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی استان یا کیفیت بالا از دیگر خدمات این مدیرکل است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرداري ياسوج
Iran, Islamic Republic of
تبریک ویژه خدمت جناب اقای ارجمند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا اینها همه اش ا..د و این کا.ر هم بدتره و هر سال جوانان بسیار خوبی در استان به همین دلیل جان خود را از دست می دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک - جناب آقای ارجمند جا دارد از بدنسازانی خبره چون محمد حبیبی استاد بدنسازی باشگاه بدنسازی هیرمند گچساران که زحمت زیادی در این حرفه میکشند و لایق حمایت تربیت بدنی هستند و جای بسی رشد در این حرفه دارند و نام و نشانی برای استان دارند حمایت شود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیریت در ورزش نه تنها خوب نیست ب..
ولی ایت ارجمند چون با .. دارد ای جوری حرف می زنه
از ایشان بپرسید ج... جدید چیه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای ارجمند تا وقتی ایزدپور بود همه جا بنر میزدی خسته نباشی مهندس ایزدپور حالا هم .
صابر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای ارجمند عزیز قهرمان با اخلاق و بامرام استان کهکیلویه و بویراحمد
دایی جان
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب جا دارد مراتب سپاس وتقدیر خود را به جناب آقای دکتر ارجمند مدیر توانمند وبا سواد استان وکشور ومدرس فدراسیون وقهرمان نامی اعلام نماییم واز خداوند منان آرزوی سلامتی وسربلندی برای این عزیز دایی آیت دوست دارم . s.d.m.
جمعي ازقهرمان
Iran, Islamic Republic of
با عرض خسته نباشید خدمت مدیر کل ورزش استان که یک تنه و با توانممندی وتخصص بالاورزش استان را در زمینه قهرمانی بسیار حمایت و پشتیبانی میکنند همچنین زمان زیادی برای پی گیری و هماهنکی با مربیان مربوطه میگذارندبسیار سپاسگزاریم
جمعي ازقهرمان
Iran, Islamic Republic of
اداره ورزش وجوانان اصلا معاونیی فعال و پرتلاشی نداردو فقط به فکر قوم وقبیله و اقوام خودشان میباشند
كارشناس اموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
اگر نگوییم اینکه بعد از ایزدپور ورزش استان رو به پیشرفت میباشدواقعا بی انصافیست.اما مشکلی که هست مع.. در اداره کل میباشد که بسیار ..د با ارباب رجوع را نمیداندواز اموزش وپرورش تازه به کمک .. خودش را در معاونت اداره جا کرده در صورتی که معلم ورزش بوده است.
شهروند سيسخت
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی چرا این قدر نگران استخر باشتی که دست قوم و اقوامت بیفته سرت به کارت باشه
محمود رحماني
Iran, Islamic Republic of
جناب ارجمند از تلاش بی وقفه شما در عرصه ورزش و بدنسازی ممنونیم
باشتی
Iran, Islamic Republic of
۱باسلام جاداردازجناب علوی مدیرتوانمندورزش تقدیروتشکرمیکنم وبه جناب دکترارجمندخسته نباشیدوتبریک میگم که ورزش بدنسازی مدیون ایشان هستن
باشتی
Iran, Islamic Republic of
جناب ارجمند نمونه هستند اینشالله که قدر این نعمت رو در استان بدانند و به کمک مسولان محترم دکتر ارجمند عزیز به مراحل بالا تر برسند
باشتی
Iran, Islamic Republic of
ازجناب دکترارجمندتشکرویژه میکنم که ورزش بدنسازی استان رادرسطح کشورمطرح نموده. بی شک ایشان لیاقت جایگاه بهتری رادارد
نعمت کیال (قزوینی)
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از رضا کیال قزوینی این جوان خوش اخلاق گچسارانی و قهرمان پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمددر سال های قبل بیشتر استفاد کنید لطفا"
نعمت کیال (قزوینی)
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، از رضا کیال قزوینی این جوان خوش اخلاق گچسارانی و قهرمان پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های قبل استفاده کنید لطفا"
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
یک مصاحبه کبنای عزیز از استاد موسوی بگیرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1