تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۸۷۹۵۹

معارفه رئیس دادگستری لنده برگزار شد (+عکس)

۰
کبنا ؛با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد، دادستان مرکز استان و جمعی از معاونان، امام جمعه، فرماندار و مسؤولان و جمعی از مردم شهرستان لنده آئیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده برگزار شد. در این آئین عبدالله سعادتیان به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لنده معرفی و از خدمات امیرحمزه بازیار تقدیر شد.
 
ضرورت احداث ساختمان دادگستری لنده/تزاحم بین ادارات در شهرستان حل و فصل شود
فرماندار شهرستان لنده گفت: برخی تزاحمات اداری در شهرستان مشکل‌آفرین شده که نیاز است در سریعترین زمان ممکن در شهرستان حل و فصل شوند.
دارا کریمی‌نژاد در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ امنیتی و فرهنگی مشکل خاصی نداشته و در سطح استان جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: اگر در این شهرستان نظم و امنیت حاکم شده علاوه بر برخورد قاطعانه دادگستری، همکاری و مشارکت مردم و مسؤولان باعث شده که به این مهم دست یابیم و این یعنی موفقیت که باید در سایر سطوح نیز مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار لنده تصریح کرد: نتیجه این امر را در انتخابات اخیر مشاهده کردیم به گونه‌ای که هیچگونه مشکل خاصی در عرصه مشارکت و همراهی و برگزاری انتخابات که قابل ذکر باشد وجود نداشته است.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه بار اصلی تأمین امنیت بر دوش دادگستری بوده ادامه داد: عملکرد مثبت دستگاه قضایی شهرستان قابل تقدیر بوده و باید بر خورد ببالیم که شهرستان ما چنین جایگاهی را در سطح استان و کشور به خود اختصاص داده.
وی در ادامه با اشاره به آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده خاطر نشان کرد: ما مشکلاتی در سطح دادگستری شهرستان داریم که انتظار می‌رود مسؤولان استانی به جهت کمک به مردم و دادگستری شهرستان آنها را مرتفع سازند.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده ادامه داد: اولین مشکل نبود ساختمان مناسب جهت استقرار دادگستری بوده چراکه ساختمان کنونی جوابگوی نیاز این دستگاه نبوده و مشکلاتی را هم برای مردم و هم برای مسؤولان امر به همراه داشته و این خود یکی از حقوق شهروندی است.
کریمی‌نژاد با اشاره به مشکلات نرم افزاری گفت: عدم آگاهی مردم از حقوق خود باعث شده که مشکلاتی در سطح شهرستان به وجود آید و خیل عظیمی از پرونده‌های موجود نیز بر اثر این مهم بوده که لازم است فرهنگ‌سازی در اولویت مسؤولان قرار گیرد.
وی افزود: وجود برخی معارضات و تزاحم‌های بین ادارات مشکل آفرین شده که این امر لازم است در سطح شهرستان بررسی و به نتیجه مطلوب برسد، در نتیجه همین تزاحمات در هفته‌های اخیر قطع برق و گاز و .. ادارات و نهادهای شهرستان را شاهد بوده‌ایم.
 
 
اولویت دادگستری ارتقاء عدالت و امنیت اجتماعی است
رئیس دادگستری شهرستان لنده با اشاره به اولویت دادگستری در راستای ارتقاء عدالت و امنیت اجتماعی ، گفت: چارت سازمانی دادگستری شهرستان تصویب و پرسنل از ۳ نفر به ۱۰ نفر رسیده که این امر به تحقق اولویت‌های ما جامه عمل پوشانده است.
امیرحمزه بازیار در جمع مردم شهرستان لنده اظهار داشت: موجبات عدالت و امنیت اجتماعی تلاش روز افزون مسؤولان و همکاری و مشارکت مردمی بوده است.
وی افزود: در این ره‌یافت از نکته نظرات و برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه رپیس کل دادگستری استان نباید غافل شویم چراکه با حمایت همه جانبه فرصت لازم برای اجرای مأموریت‌ها و وظایف سازمانی نیز فراهم گردید.
رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: در نتیجه این امر هم‌جوشی، هم دوستی، ارتقاء عدالت و امنیت اجتماعی نیز در سطح شهرستان فراهم گردید.
بازیار یادآور شد: در آغاز کار دادگستری شهرستان لنده با ۳ نفر نیرو شروع به کار کرده که امروز به ۱۰ نفر نیرو و ۴ قاضی ثابت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: اولویتهای اداره کل دادگستری رفع محرومیت‌های حوزه کمتر توسعه یافته بوده که در سطح شهرستان لنده به خوبی محقق شده است.
 
ضرورت مطالبه‌گری رئیس دادگستری برای تحقق امنیت و عدالت اجتماعی /ساختمان دادگستری لنده در دستور کار قرار خواهد گرفت
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تحقق عدالت و امنیت اجتماعی گفت: رئیس دادستان دادگستری شهرستان لنده باید خواسته‌های عمومی مردم را با مطالبه‌گری از مسؤولان استانی و کشور پیگیری کنند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده اظهار داد: مردم فهیم و انقلابی و بصیر شهرستان لنده باید خوبی‌های بیشتری نصیبشان شود چراکه استحقاقشان بیش از این بوده است.
وی افزود: پاکی و صداقت، محرومیت مادی و غنای باطنی این مردم متدین و متمدن شهرستان لنده باعث شد احساس تکلیف نمائیم و در جهت ارائه خدمت بیش از گذشته با حضور و قدردانی از آنها گام برداریم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توفیقات و موفقیت‌های دستگاه قضایی شهرستان جز با همراهی روحانیت، نیروهای مقتدر سپاه و نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، معتمدین، که بازوان اصلی دستگاه قضایی هستند حاصل نمی‌شد.
حجت‌الاسلام مزارعی با اشاره به تغییر و تحول در دادگستری شهرستان لنده ادامه داد: این رفت و آمدها موجبات رشد و ترقی جامعه را فراهم می‌سازند و باعث می‌شود بهتر بتوانیم قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مجموعه٬ خویش را بشناسیم و از آن به درستی استفاده کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فرهنگ‌سازی و مقابله با مخلان نظم و امنیت خاطر نشان کرد: معاونت پیشگیری یکی از قوی‌ترین معاونت‌های استان بوده که توانسته در حوزه‌های مختلف اقدامات قابل تحسینی را فرهنگ‌سازی نماید.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهر لنده با این همه ظرفیت و خوبی به عنوان گل استان بوده که از آرامش و امنیت لازم نیز برخوردار می‌باشد.
مزارعی با اشاره به نبود پرونده خشن در این شهرستان گفت: این مهم یکی از موفقیت‌های دستگاه قضایی در شهرستان لنده بوده که در همین راستا ما خود را مکلف به قدردانی از مردم شریف این شهرستان بدانیم و برای رشد و ارتقاء آن تلاش خود را دو برابر کنیم.
وی خطاب به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنده تصریح کرد: مسؤولان امنیتی و نظارتی نباید بگذارند در شهر ولایی مردم احساس نا امنی کنند، از ظرفیت‌ها برای رفع معضلات و مشکلات اجتماعی نهایت استفاده را ببریم و احساس و خانه امن و آرامش مخلان امنیت را نا امن سازیم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسؤولان به خصوص رئیس دادگستری و دادستان باید خواسته‌ها و مطالبات عمومی مردم را با جدیت پیگیری و مطالبه‌گری از مسؤولان استانی و کشوری را در جهت رفاه، امنیت، آرامش و عدالت اجتماعی وجهه همت خویش قرار دهند.
مزارعی در پایان با اشاره به مشکلات دادگستری لنده یادآور شد: موضوع احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان لنده در اولین دیدار با مسؤولان کشوری پیگیری و بررسی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1