کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران روحیه اشرافی‌گری را رونق ندهند / به بچه‌های مردم نگاه کنید / در استخدام نیروها برای رضایت کسی آخرت‌تان را نابود نکنید

2 آبان 1396 ساعت 11:58




استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان روحیه اشرافی‌گری را در دستگاه‌های  را رونق ندهند و به بچه‌های مردم نگاه کند و بعد دستش را به سفر بیت‌المال ببرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی قبل از ظهر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران باید پاک دست باشد، و این بیت‌المال را در اختیار ما نگذاشته‌اند که هر طور دلمان خواست با آن برخورد کنیم.

احمدی افزود: اگر سازمان بازرسی و نظارتی نیست، خدا هست، بیت‌المال هست، اگر به بدون حساب و کتاب به بیت‌المال ورود کردیم، ورود همانا و خروج نامعلوم، این بندها را به خودم می‌گویم بعد به شماها.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان روحیه اشرافی‌گری را رونق ندهند و به بچه‌های مردم نگاه کند و بعد دستش را به سفر بیت‌المال ببرد.


مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید بر حفظ بیت‌المال و هزینه پول‌ها دقت شود، اظهار کرد: نباید به جای اینکه مطالبات دستگاه و اداره پرداخت شود، مهمانسراها را گسترش دهیم، و هر دستگاهی برای خودش مهمانسرا در هر شهری احداث کند، این‌ها نیاز نیست و در قانون هم نیست، به طور مثال دستگاهی مطالبات بازنشستگانش روی دستش مانده و تجمع می‌کنند، که این اداره می‌تواند، اموال غیرمنقولی که دارد، بفروشد و از محل این فروش مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها چیزهای دیگری است، اظهار داشت: ارزش این نیست که یک دستگاه‌ها هر چه قدر بزرگتر باشد، می‌توان با آن پوز بیشتر بدهیم، ما هر چه قدر مردم را تکریم کنیم این ارزش است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود خطاب به مدیران گفت: در استخدام‌ها و بکارگیری نیروها قانون و مقررات را رعایت کنیم، و برای رضایت کسی دنیا و آخرت خودمان را نابود نکنیم. به طور مثال نخبه صنعت شریف را کنار کذاشته‌اند و فردی با معدل ۱۲ از فلان دانشگاه سطح پایین را جذب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مملکت ۳۰ تا استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: این مملکت با درست کردن این چیزها، درست می‌شود، اگر به این چیزها درست فکر کردم و  خوب عمل کردم، آن موقع می‌توانیم، به موفقیت‌های دست پیدا کنیم.
احمدی گفت:  آیت‌الله ملک حسینی نماد دانش و فرهنگ استان هستند و انتظار می‌رود در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره ملی آن مجاهد نستوه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشید.


کد مطلب: 286497

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/286497/مدیران-روحیه-اشرافی-گری-رونق-ندهند-بچه-های-مردم-نگاه-کنید-استخدام-نیروها-رضایت-کسی-آخرت-تان-نابود-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1