تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۸۶۴۹۷

مدیران روحیه اشرافی‌گری را رونق ندهند / به بچه‌های مردم نگاه کنید / در استخدام نیروها برای رضایت کسی آخرت‌تان را نابود نکنید

۹
۰
کبنا ؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان روحیه اشرافی‌گری را در دستگاه‌های  را رونق ندهند و به بچه‌های مردم نگاه کند و بعد دستش را به سفر بیت‌المال ببرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی قبل از ظهر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران باید پاک دست باشد، و این بیت‌المال را در اختیار ما نگذاشته‌اند که هر طور دلمان خواست با آن برخورد کنیم.

احمدی افزود: اگر سازمان بازرسی و نظارتی نیست، خدا هست، بیت‌المال هست، اگر به بدون حساب و کتاب به بیت‌المال ورود کردیم، ورود همانا و خروج نامعلوم، این بندها را به خودم می‌گویم بعد به شماها.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان روحیه اشرافی‌گری را رونق ندهند و به بچه‌های مردم نگاه کند و بعد دستش را به سفر بیت‌المال ببرد.


مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید بر حفظ بیت‌المال و هزینه پول‌ها دقت شود، اظهار کرد: نباید به جای اینکه مطالبات دستگاه و اداره پرداخت شود، مهمانسراها را گسترش دهیم، و هر دستگاهی برای خودش مهمانسرا در هر شهری احداث کند، این‌ها نیاز نیست و در قانون هم نیست، به طور مثال دستگاهی مطالبات بازنشستگانش روی دستش مانده و تجمع می‌کنند، که این اداره می‌تواند، اموال غیرمنقولی که دارد، بفروشد و از محل این فروش مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها چیزهای دیگری است، اظهار داشت: ارزش این نیست که یک دستگاه‌ها هر چه قدر بزرگتر باشد، می‌توان با آن پوز بیشتر بدهیم، ما هر چه قدر مردم را تکریم کنیم این ارزش است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود خطاب به مدیران گفت: در استخدام‌ها و بکارگیری نیروها قانون و مقررات را رعایت کنیم، و برای رضایت کسی دنیا و آخرت خودمان را نابود نکنیم. به طور مثال نخبه صنعت شریف را کنار کذاشته‌اند و فردی با معدل ۱۲ از فلان دانشگاه سطح پایین را جذب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مملکت ۳۰ تا استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: این مملکت با درست کردن این چیزها، درست می‌شود، اگر به این چیزها درست فکر کردم و  خوب عمل کردم، آن موقع می‌توانیم، به موفقیت‌های دست پیدا کنیم.
احمدی گفت:  آیت‌الله ملک حسینی نماد دانش و فرهنگ استان هستند و انتظار می‌رود در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره ملی آن مجاهد نستوه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

یوسفی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت استاندار گرامی یکی از راهای نجات این استان برگزاری جلسات در ادارات وشنیدن حرفهای پرسنل هر اداره در فضای ازاد در هر سازمان چون در این استان بخاطر قبیله گرای متاسفانه خفقانی هست که هرکس بخواهد انتقاد کند نابوش می کنند
اگر شما چند نماینده مورد اعتما داشتی باش یک ماه وقت بگزارند در هر اداره کل در شیفت عصر جلسه یبرگزارر بشه این می تواند کمک بزرگی به این استان بکند
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرتان را بیامرزد حرف دل همه کارمندان ادارات را رسما" اعلام کردید . آقای استاندار تا آخر مسئولیت بر همین شیوه و مرام بمان . خدا پشت و پناهتان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار به مدیریت طایفه ای ۱۲ساله یک طایفه خاص بر کتابخانه های عمومی پایان دهید
....گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار حدود ۱۴ ماه از بازنشستگی ما در بیمارستان شهید رجایی گچساران میگذرد و هر بار رئیس بیمارستان بهانه ای میاورد لطفا پیگیری بفرمایید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار در دهیاریها عملا بیت المال حیف و میل میشود جلوی آن را بگیرید
ناظر کشاورزی
Romania
استخدام های فامبلی و بی ض..ی چه شد؟
رضو
Iran, Islamic Republic of
.. مگه حلال و حروم سرش میشه!!
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت باشه...
یا علی بگو و با طایفه گری در این استان مقابله جدی کن..بدون که خیلی ها متظر عمل هستن که طایفه گری در این استان نابود میشه یا نه....
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم خدا رحمت کندپدر ومادرت را . واقعا این حرف دل مردم را گرم نگه میدارد .اگر عملی بشه که تا همیشه مردم از شما به نیکی یاد می کنند.در ضمن فرمانداران وبخشداران خیلی ضعیف هستند ومرتب پارتی بازی می کنند.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1