تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۲۸۶۲۰۷

آقای نوروزی نگران این شیوه نباشید، استمرار دارد / استاندار تقلب آقای رئیس را گرفت

۳۶
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: صادق باشید و اطلاعات ناکافی و غلط ندهید.
به گزارش کبنا، جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار استان و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، این جلسه برای اولین بار با حضور تمام مدیران‌کل و رأس ساعت مقرر برگزار شد، یکی از موضوعاتی که در این جلسه به آن اشاره شد، بی‌اعتبار بودن نتایج آزمایشگاه‌های مکانیک خاک بود که حقوق آنها در عمده موارد از جیب پیمانکاری داده می‌شود که آن آزمایشگاه باید در مورد کیفیت کار این پیمانکار و بتن و دیگر مصالح به کار رفته در پروژه آزمایش دهد.

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص، اظهار کرد:  وقتی دستگاه اجرایی حقوق و هزینه‌های آزمایشگاه را یا نمی‌دهند یا به موقع نمی‌دهند، امیدی به نتایج این آزمایشگاه‌ها نیست، موضوعی که معاون فنی سازمان مدیریت نیز آن را تأیید کرد.
یکی دیگر از این حاشیه‌ها زیر سؤال بودن عملکرد شورای فنی و دبیرخانه آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با رویکرد جدید استاندار جدید این استان بود.
 
به عنوان مثال وقتی دستور کار بررسی مصوبات قبلی در جریان بود، یکی از مصوبات تجمیع و یکپارچه‌سازی سامانه‌های اداری بود که استاندار از حسن نوروزی پرسید که بخش‌نامه اجرایی این کار کی ابلاغ شده که او پاسخ داد حدود یکماه است اما وقتی استاندار با دقت و ریزبینی بررسی کرد، مشخص شد که حدود یک‌سال است این بخش‌نامه ابلاغ شده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که خودش باید این مصوبه را اجرا می‌کرد، اقدام خاصی انجام نداد.
استاندار در این مورد با جدیت گفت که صادق باشید و اطلاعات ناکافی و غلط ندهید یا مصوبات الکی را مصوب نکنید یا بدانید که من مرور می‌کنم و نتیجه و خروجی می‌خواهم نه مصوبه دل‌خوش‌کن!
حسن نوروزی وقتی می‌خواست این موضوع را پاسخ دهد خطاب به استاندار گفت که من از این دقت‌نظر شما تشکر می‌کنم و امیدوارم مستمر باشد، احمدی هم به او گفت که اگر نگران استمرار این شیوه مدیریتی من هستید، مطمئن باشید که مستمر است و من همیشه کار شفاف، مکتوب و عملیاتی می‌خواهم.
احمدی در این شورا با ریزبینی خاصی و با بررسی تاریخ نامه‌ها به قول خودش متوجه خیلی از مسائل در تعهد و جدیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به پیگیری امورات و مکاتبات شد و در بسیاری از موارد تذکرات جدی داد.
او وقتی در چند مورد قصد دقت بیشتر در اسلایدها و دیدن تاریخ نامه‌ها و اطلاعات آن شد، مسئول نمایش این اسلایدها به سرعت رد شد که با تذکر استاندار برمی‌گشت و ایرادات آن برملا می‌شد.
احمدی خطاب به مدیران گفت: سیستم الکترونیکی را اینجا راه می‌اندازم که نه هیچ اسلایدی بپرد و نه هیچ مصوبه‌ای بلکه همه چیز مستند در دسترس باشد که کارها شفاف شوند.
او وقتی چند مدیر سعی در توجیه کم‌کاری‌ها و نامه‌نگاری‌های ناقص و صوری آن هم بدون نتیجه و پیگیری جواب آن شدند گفت من اینجا می‌خواستم بفهمم که در این استان کارها چگونه پیگیری می‌شوند و این نامه‌هایی که می‌روند و بی‌نتیجه داد و صدای مردم را درآوردند، چگونه نوشته و پیگیری می‌شوند که فهمیدم، پس توضیح لازم نیست.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که مصوبات قبلی و نحوه پیگیری مدیران مربوطه را با دقت بررسی می‌کرد در چند مورد که از نوروزی سوالاتی پرسید، معاون او یادداشتی به او می‌رساند که احمدی در واکنش به آن گفت آدم از این رفتارها تعجب می‌کند، من از آقای نوروزی پرسیدم او باید پاسخ دهد و در جریان مسائل باشد.
احمدی در ادامه توضیح داد: بدانید که تا روزی که من هستم در هر جلسه‌ای باید خود مدیر بیاید حالا اگر معاون و کارشناسش را هم با خود بیاورد خوب است اما خودش باید باشد چرا که او مدیر شده که مشکل مردم را حل کند و باید به همه ریز و بم مشکلات اداره و مردم مسلط باشد.
وی هنگامی که سهمگین با یادداشت و پیام کوتاه به حسن نوروزی اطلاعات می‌رساند، گفت: مدیر با اطلاعات کامل به جلسه بیاید؛ شیوه تقلب رساندن و تلفن زدن برای اطلاع از مسائل را کنار بگذارید، مدیر از قبل اطلاعاتش را با معاون و کارشناسش در میان بگذارد نه در جلسه!این شیوه تقلب رساندن را قبول ندارم؛ مدیر باید در جریان مسائل باشد نه اینکه زنگ بزند به معاونش که چه خبر است یا یادداشت بگیرد؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ وجه نمی‌پذیرم بدون دلیل قابل قبول مدیری در جلسه حاضر نشود، هر مدیری به کارش و مسئولیتی که گرفته است تسلط ندارد، به جلسه نیاید، ایرادی ندارد. اگر خودتان در جریان مسائل پیرامونی باشید دیگر کارشناسی سر شما کلاه نمی‌گذارد، اطلاعات غلط به شما نمی‌دهند، نامه‌ای گم نمی‌شود و کارشناستان پیش شما یک حرف و پشت سر شما حرف دیگری نمی‌زند.
احمدی افزود: مدیران بدانند من در اداره و کار و مسائل و مشکلات مردم با هیچ مدیری رفیق نیستم اما خارج از حوزه کار با همه مدیران دوست و برادر هستم.
او همچنین از رسانه‌ها خواست تا به فکر تیترهای آنچنانی نباشند چرا که من برای همه مدیران احترام قائل هستم و مسائلی که مطرح می‌شود فقط در حوزه کار هستند و به هیچ عنوان نباید به جایگاه و شخصیت مدیری خدشه‌ای وارد شود.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این رویکرد من مورد تأیید مردم است، ادامه داد که مدیران بدانند که این‌ها فقط ۱۵ درصد مسیری است که من در اداره جلسات و شیوه پیگیری امورات دنبال می‌کنم و این که می‌گویند در این استان این کارها شدنی نیستند را قبول ندارم، اتفاقا اینجا کوچک است و راحت می‌شود یک ساختار اداری نظامند را درست کرد که الگوی بقیه هم شود.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات
Iran, Islamic Republic of
ای واویلا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تازه اول راه هست دوماه دیگه کوتاه میاد و روند قبلی ادامه پیدا میکنه و بقول ما لرا *هرکی سرش من آخور خوشه* یکی دوماه اولی از این حرفا زیاد میزنند و از این شعارها بسیار سر میدهند و بعدش تمام. نوروزی آرزوی خوبی کرد گرچه این آرزو از ته دل نبوده. همین که گفت امیدوارم این تیزبینی و سخت گیری استمرار داشته باشد.
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار باهوش و استوار
دستانت را می بوسم اگه قانون مداری و مردمداری را تعلیم دهید
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اگه نوروزی رو برداشتی همه چی این استان رو میشه.
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بیامرزد. سردار هاشمی درست می گفت پس در ارتباط با تقسیم بودجه به کهگیلویه بزرگ
1
Iran, Islamic Republic of
خوب طرف را گرفت ایکیو بالاست .
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسن
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دروغ واژه ای ویرانگر است . واژه ای به اندازه دروغ انسان را ازمسیر منحرف نمی کند . جناب اقای استاندار اگر بتوانید مقاومت کنید و مقطعی این حرکت را انجام ندهید قطعا ریشه دروغ که به قول قدیمی ها روی اب است را از بیخ بین مدیران دروغ گو خواهید کند . چرا که همین مدیران دروغ گو دمار از روزگار این جامعه در اورده اند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت برادر احمدی استاندار محترم
از دقت نظر جنابعالی در موارد کاری بسیار خرسندیم .انشاالله که با این روشی که در پیش گرفته اید دیگر شاهد جلسات آبکی و مصوبات صوری نباشیم. جلساتی که با صرف وقت اداری، خودنمایی و اظهار نظر شخصی و نه کارشناسی که در پایان با مصوباتی دلخواه به اتمام می رسد، نباشیم.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
مدیران ناکار آمد خود کنار بروند.
بويراحمد محروم
پ..
حمید
Iran, Islamic Republic of
والا اگر ده تا مسول اینطور و باعمل نه شعار که هنوز باید صبر کنیم بودند میشدیم جامعه فاضله این جناب احمدی تا حالا کجا بوده یا به قول لرها خیلی مته به خشخاش میزاره یا واقعا مرد کاره
بويراحمد محروم
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما واقعن این .. را خوب زدی تو ..
علی...
Iran, Islamic Republic of
[جناب استاندار عزیز... ما که از این رفتار خوشمان آمد... خداوکیلی ادارات ما بیمارند.. مردم در عذابند... صدایشان را کسی نمی شنود... دقیقا مصداق جهنم ایرانی اند.. برای پیگیری یک نامه هر روز یک نفر نیستش...یک بار در یک اداره چند نفره، مسول دبیرخونه نبود برای چند روز مادرش را تیمار داری می کرد در حالی می دانستم یک هفته است که نیست.. کار هم فشل مانده بود ... هر روز می امدیم و اونایی که نمی شناختند می گفتند تازه رفته در حالی که با خودش تلفنی در تماس بودم... به مدیر زنگ زدم ایشان انکار می کرد می گفت که همین امروز رفته ... به جای اینکه کس دیگری به جای ایشان بگمارد کار مردم را انجام دهد.. دفاع ناحق و دروغین انجام می داد... سر آخر تهدید می کرد ... صاحبی نیست.. مردم تو سری خورد و بدبختند متاسفانه...
قاعدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب مهندس احمدی گل ..بگیر جلوی این ریا کاران را که استان را زدند نابود کردند...
دلاور
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار عزیز. دکتر احمدی توروخدا وضعیت بیمارستانهای شهیدبهشتی و امام سجاد یاسوج رو ببینید واقعا فاجعه است و با جان مردم بازی می شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی دوستت داریم. حقا که خوب این استان رو شناختی. دروووود
گچسارانی
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اقای دکتر احمدی استاندار محترم
جناب استاندار خواهشا یه بررسی فرمایید از جذب نیرو بعد از تفکیک سازمان ب..ه از استانداری ...ببینید چه کارهایی کردن معاونین و مدیران سازمان ....از ۳۸ نیروی غیر قانونی که به سازمان وارد شدن تماما از بستگان درجه یک معاونان و مدیران اون سازمان هستن ...به عنوان مثال مدیر اموزش این سازمان چهار تا پنج نفر از بستگان خود و خانمش را به کار گماشته است ....مردم عزیز استان خواهان برخورد با این بی عدالتیها و تبعیضها میباشند ....خواهشا این سازمان بررسی گردد ...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باید اصول پروزه نویسی ودر چارچوب علمی صحبت کردن را به مدیران اموخت
منطق
Iran, Islamic Republic of
هیچ ایرادی نمیتوان به دکتر نوروزی کاردان و باهوش وارد کرد
گچسارانى
Iran, Islamic Republic of
یه اتفاق کوچک رو چقد بزرگ کرده سایت کبنا .. غرض روزى چقد خیلى تابلو دارى مطلب میزنى آقاى کمایى
شهرام ظفری
Iran, Islamic Republic of
..با داردسته اش رفتنی است
سینایی
Iran, Islamic Republic of
نوروزی همچنان رییس سازمان هستش..
ظفری.
Iran, Islamic Republic of
.. برنامه بودجه رو رها کن.عامل تمام بدبختی های ن..
موسوی
Iran, Islamic Republic of
برنا..ه شده میراث پدر.. واقوامش
زرتشت
Iran, Islamic Republic of
١اولا که مطبوعات کلا کارشون شده باج خواهی و باجگیری اگه باج ندی اینجوری از کاه کوه میسازند
٢این اقای احمدی ....ایران اومده
٣خیلی استاندار موفقی بود که اینجا..
۴فکر کنم مردم دیگه ..
كشتاس
Iran, Islamic Republic of
تنها مدیر لایق وقانونمند
قلعه باشت
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت۲۴هم نوروزی رفتنی است هم خودت یکی نیست بگه فوق لیسانس روانشناسی بدردچی سازمان میخوره آقای ..ت براهمه آشکارمیشه؟؟؟؟
گچسارانى
Iran, Islamic Republic of
نوروزى بهترین مدیر استان میباشد البته اگه کبنا ناراحت نشه
مجید
Iran, Islamic Republic of
نوروزی با پرستیژ ترین مدیر این استانه
چپ
جناب استاندار سلام .لطفا دانشگاه یاسوج را هم دریابید طافه ای است
Iran, Islamic Republic of
بخدا اقای استاندار اگر مسولین بومی یک چو صداقت داشتند این هال روز این مردم ستم دیده نبود درود بر شرف استاندار محبوب
علی
Iran, Islamic Republic of
..ت ن بهترین.باید دیگه تشریفش رو ببره.
Iran, Islamic Republic of
چرا چرخش.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی عزیز از حسن نیت شما نسبت به مردم خوشحالیم و آرزوی توفیق داریم ولی تمام مسولین باشتی که در استان هستند حتی برای ادارات یاسوج از باشت نیرو و آنهم از اقوام درجه یک خودشون رو میارن پس جوانان بدبخت بویراحمدی باید کجا بکار گمارده شوند. یکی از این مصادیقی که خدمتون عرض کردم تجمع بکازرگیری نیروهای باشتی در آب و فاضلاب شهری هستند که یا پسر عموی مدیرعامل هستند یا دختر دایی ایشون یا ... خدا موکیلی آب و فاضلاب را با حساسیت ویژه بررسی کنید در تمام موارد از جمله هزینه ها و حقوق و مزایای کارکنان و دیگر موارد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1