کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقصر کیست؟ نفتی‌ها یا سپاهانی‌ها

29 مهر 1396 ساعت 0:53


دیدار ۲ تیم هندبال نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان نیمه تمام برگزار شد.

آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال امروز میان دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان در دوگنبدان برگزار شد.
بنا به این گزارش نفت و گاز گچساران در خانه مقابل فولاد مبارکه سپاهان تا دقیقه ۲۳ نیمه دوم با حساب ۲۱ به ۱۲ پیش بود که به علت درگیری میان دو بازیکن این بازی نیمه تمام رها شد.
نیکویی نماینده فدراسیون هندبال کشور افزود: بازیکن سپاهان به تماشگران با حرکات دست فحاشی و آنان را تحریک کرد و این موجب واکنش تماشگران به این بازیکن و پرتاب بطری‌های آب به داخل زمین شد.
وی گفت: بعد از این اتفاقات امنیت بر زمین بازی حاکم و شرایط برای ادامه بازی مساعد بود اما تیم سپاهان از ادامه بازی خودداری کرد تا این بازی نیمه تمام رها شود.
نیکویی از تشکیل کمیته انضباطی در خصوص این بازی خبر داد و گفت: بی شک با خاطیان این بازی برخورد خواهد شد.
پناهنده: خانواده‌مان را از سر راه نیاوردیم که به آنها فحاشی می‌شود/ پیش از بازی نسبت به رفتار تماشاگران گچساران هشدار داده بودیم
سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: از سه روز پیش گفته بودیم که در گچساران مشکل داریم و تماشاگران این تیم فحاشی می‌کنند.
اسماعیل پناهنده در خصوص دیدار عصر امروز تیمش برابر نفت و گاز در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: از سه روز پیش با کرمی، رئیس کمیته مسابقات صحبت کردیم و گفتیم که در گچساران مشکل داریم و سال گذشته نیز در سالن تماشاگران برای ما مشکلاتی را ایجاد کردند. تماشاگران لب نرده‌ها می‌ایستند و به بازیکنان ما فحاشی می‌کنند و آب دهانشان را بر سر آنها می‌اندازند.
وی افزود: به نماینده فدراسیون هم زنگ زدم و این موضوع را گفتم. صبح امروز نماینده فدراسیون در جلسه به سرپرست گچساران گفت تا تماشاگران خود را کنترل کنند. ما ناموس و خانواده خود را ز سر راه نیاوردیم که تماشاگران به آنها فحاشی کنند. مسئولان گچساران گفتند که نیروی انتظامی امسال مسابقات را کنترل می‌کند و جای نگرانی نیست.
سرپرست تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: بر خلاف آنچه گفته شده بود از همان دقیقه یک بازی تماشاگران فحاشی را آغاز کردند و من مدام تذکر دادم اما ترتیب اثر داده نشد.
وی یادآور شد: امروز سپاهان در زمین بد بود و یکی از بدترین بازی‌هایش را انجام داد و از حریف عقب بودیم. ۷ دقیقه به پایان بازی مانده بود که درگیری بین دو تا از بازیکن ما و نفت و گاز انجام شد. داور این بازیکنان را صدا کرد و مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که تماشاگران شروع به پرتاب اشیا به سمت بازیکنان سپاهان کردند و در این شرایط هم ما تیم خود را از زمین خارج کردیم.
پناهنده در پایان گفت: این موضوع را از طریق فدراسیون پیگری می‌کنیم. نماینده فدراسیون هم گزارش خود را اعلام کرده و کمیته انضباطی هم تشکیل خواهد شد.
 
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می‌گوید؛ تماشاچیان هم به خاطر حرکت بسیار زشت بازیکن سپاهان صدای‌شان درآمد و بطری پرتاب کردند. آن حرکت زشت در هر جای کشور اتفاق می‌افتاد عکس‌العملی را در بر داشت. البته این اتفاقات ۳۰ ثانیه هم طول نکشید اما متاسفانه طاهری که از جنس هندبال، از مربیان خوب این رشته و مدیرعامل باشگاه است این‌گونه تشخیص داد که بازی تمام شود.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: سپاهان ۹ گل عقب بود و به همین دلیل سرمربی سپاهان تیم خود را بیرون کشید. دلیل این که این اتفاق افتاد را اصلا متوجه نشدم، اما من احساس می‌کنم که سپاهان دیگر کاری از دستش برنمی‌آمد چون ۹ امتیاز عقب بود. البته شرایط برای ادامه بازی مهیا بود و تیم‌ها باید تحمل باخت را داشته باشند.
به گزارش کبنااسپورت، اگر چه نهایتاً کمیته انضباطی فدارسیون هندبال برای این بازی تصمیم می‌گیرد، اما میادین ورزشی جای این حرکات زشت و غیرانسانی نیست و روحیه ورزشکاری هم از این رفتارها مبرا است.


کد مطلب: 285455

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285455/مقصر-کیست-نفتی-ها-یا-سپاهانی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1