کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مزارعی: مردم ایران از تهدیدات و جنگ هراسی ندارند

25 مهر 1396 ساعت 22:17


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال هر گونه تحریمی را دیده است، اما با این وجود مردم ایران از تهدیدات و جنگ دشمنان این مرز و بوم واهمه‌ای ندارند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در رونمایی از کتاب «اسماعیل در آتش مجنون» که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از آزادگان برگزار شد، با بیان اینکه ایثارگران و شهدای ما در مسیر حق گام برداشته‌اند، اظهار کرد: قدم‌های شهدای ما برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و بقای انسان‌ها همیشه ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه حزب‌الله همیشه پیروز هستند و این وعده‌ الهی است، اظهار داشت: سر جاودانگی فرهنگ شهادت، امروز  با شهید اورنگ و حججی‌ها نمایان می‌شود، که با رفتارهای الهی خود به‌ وصال حق شتافتند.
وی در ادامه افزود: امروز دنیا در مقابل حرکت انقلابی شهدای و ایثارگران ما، عاجز مانده است.
وی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام محدودیت‌ها، تقوا و تدین را سر لوحه کار خود می‌داند، اظهار داشت: امروز شهدا، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جوامع بین‌المللی حفظ کرده‌اند که دولتمردان آمریکا با ذلت تمام به دشمنی با ایران تلاش می‌کند، اما نمی‌دانند که مردان و زنان ایران در مسیر اعتقادات خود جان داده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه مسیر نظام اسلامی بر حق است، گفت: جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال هر گونه تحریمی را به چشم خود دیده‌ است و مردم ایران از تهدید و جنگ دشمنان هیچ واهمه‌ای ندارند.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رونمایی، گفت: امروز هر انسانی  وظیفه دارد که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده، تا جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌ها رزمندگان ما را به‌عنوان آثار جاودانه‌ای برای نسل‌های آینده بازگو و حفظ کنند.
محمدی اظهار کرد: امنیت، استقلال و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون فرهنگ شهادت و ایثار هستیم، و این فرهنگ باید برای هویت بخشی به آیندگان تدوین شود.
 


کد مطلب: 284695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284695/مزارعی-مردم-ایران-تهدیدات-جنگ-هراسی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1