تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۸۳۵۴۳

از «ترامپ» کاسب کار تا وعده‌های فراموش شده در دوران انتخابات

۶
۰
کبنا ؛خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد /
امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است.
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری و درایت مقام معظم رهبری گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است.
امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه ترامپ صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است، اظهار داشت: دشمن ما یعنی آمریکا چنگ و دندان نشان می‌دهد مخصوصا از وقتی که این رئیس جمهور کاسب پیشه سر کار آمده و صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته و نمی‌داند که ملت ما پشت سر رهبر آگاه هوشیار و بیدار همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: طبیعت دشمن مانند گرگ است و دشمنان ما گاه مثل گرگ حمله می‌کنند ولی گاه نرم حمله می‌کنند و مانند موریانه نقطه ضعف را پیدا کرده و به درون انسان رخنه و نفوذ می‌کنند.
امام جمعه یاسوج در ادامه هوشیاری و  بیداری را در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و گفت:  در برابر دشمنان گرگ‌نما و موریانه صفت باید هم قدرت و هم بصیرت داشته باشیم پس مسلمان در برابر دشمن گرگ صفت که سعی در حمله دارد باید علاوه بر آگاهی و هوشیاری وسیله دفاعی هم در برابر دشمن داشته باشند.
وی با بیان این که آمریکا توانایی مقابله با ما را ندارد چرا که اگر می‌توانست به ما بیش از این ضربه می‌زد، افزود: در مقابل آن‌ها ارتش و سپاه مقتدر قرار دارد و بازوی مقتدر ایران اسلامی سپاه است و فریاد زدن ترامپ این است که نقشه‌های او در منطقه توسط سپاه خنثی شد و عوامل آن‌ها در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.
امام جمعه یاسوج با بیان این که ایران اسلامی بدون توجه به سروصداهای دشمنان این مرز و بوم به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: از دشمن و گرگ چیزی جز درندگی نباید انتظار داشته باشیم چرا که این‌ها بی‌دین و بد عهد و دشمن آزادی و استقلال هستند و ما هم به لطف خدا و با پیروی از ائمه اطهار معصومین و با تکیه برداشته‌ها و توانمندی‌های خودمان در برابر توطیه‌های دشمنان می‌ایستیم و به وسیله نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان تو دهنی به آن‌ها می‌زنیم و می‌گوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.
حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: بنی امیه فکر می‌کردند که با شهادت امام حسین تیر آخر به اسلام می‌زنند اما امام زین‌العابدین در بدترین موقعیت وظیفه امامت خود را انجام داد و راه سیدالشهدا را زنده نگهداشت و منتظریم که آن نور خدا ظهور کند و انتقام مظلومین تاریخ مثل مسلمانان میانمار را بگیرد.
وی گفت: کشته شدن و سوزانده شدن و غرق شدن مردم میانمار را برای دنیا یک لکه ننگ به حساب می‌آید و مدعیان حقوق بشر هم کر و هم کور و هم لالند پس مسلمانان اگر استقلال و عزت می‌خواهند، نباید ساکت بنشینند.
 
مردم امریکا از انتخاب «ترامپ» پشیمان هستند / سپاه متعلق به همه ملت ایران است
امام جمعه گچساران گفت: مردم آمریکا از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور پشیمان هستند.
حجت‌الاسلام سید امین‌اله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: امیدواریم  با رعایت تقوای الهی در زمره اولیای الهی قرار بگیریم.
امام جمعه گچساران با اشاره به بحث امر به معروف و نهی از منکر ، اظهار کرد: امام حسین(ع) در این خصوص می‌فرماید، آیا شما نمی‌بینید و نمی‌شنوید و چرا وقتی چنین وضع نامطلوبی را می‌بینید خود اقدام نمی‌کنید و این جمله خطاب به مردم است.
حجازی با بیان اینکه داعش را دولت آمریکا به عنوان حکومت اسلامی ایجاد کرد تا به دنیا بگوید این نوع وحشی گری از اسلام است، افزود: با به وجود آوردن داعش به دنبال آن بود که اسلام را این گونه به دنیا معرفی کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد:  اینها همانند دوران یزید به دنبال تحریف دین بودند چنان که شاهد بودیم یک انسان سگ باز و شرابخوار را در دوران فرزند رسول خدا می‌خواستند به عنوان خلیفه مسلمین معرفی کنند.
حجازی  با بیان اینکه امروز شاهد هستیم یک موجود وحشی و مست مانند ترامپ عربده می‌کشد، اذعان کرد: چنین موجودی وحشی و درنده است و باید او را هدایت کرد.
وی افزود: اگر به امر به معروف و نهی از منکر عمل نکنیم موجب پدید آمدن بلا می‌شود و همه ما باید سعی کنیم از مواردی که موجبات پدید آمدن بلا می‌شود جلوگیری نماییم.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با برگزار کنندگان حج اظهار کرد: امروز در دنیا چه مسلمان و چه غیر مسلمان‌هایی وجود دارد که به دنبال شنیدن حقایق هستند و این وظیفه ما است که به عنوان کشور ام القری اسلام ترویج‌گر اسلام حقیقی باشیم.
حجازی ادامه داد: هنوز تشر و نهیب مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ را به سران آل سعود فراموش نمی‌کنیم که چگونه پس از سخنان مقام معظم رهبری به لرزه افتادند و آل سعود نیز باید بداند همچون آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.
وی ابراز کرد: امروز در دنیا شاهد هستیم یک موجود ناشناخته‌ای رئیس جمهور آمریکا شده است که با حرکات و سخنانش این کشور را به عنوان یک کشور عقب افتاده معرفی کرده است.
حجازی عنوان کرد: ترامپ دیوانه‌ای است که الفبای سیاست را بلد نیست و در سوتی‌های اخیر خود از سپاه ایران به عنوان تروریست یاد کرده است.
وی بیان کرد: ترامپ باید بداند اگر سپاه تروریست است معنای این عبارت این است که تمام ملت ایران تروریست هستند چرا که سپاه متعلق به همه ملت ایران است.
امام جمعه گچساران افزود: ترامپ باید بداند تروریست آن کسی است که در قلب آمریکا ۷۰ خشاب را جابه جا می‌کند و در مرکز آمریکا کشتار و خون‌ریزی راه می‌اندازد و ما نمی‌دانیم شما چگونه آنقدر پررو هستید که از تروریست سخن می‌گویید.
حجازی ادامه داد: شما مشاهده کردید که یک ترقه بازی در جلوی مجلس ما صورت گرفت و چگونه سپاه با موشک‌هایش پاسخ ترقه‌بازی‌های داعش را داد.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: اخیرا گفته‌اند برجام را قبول نداریم که در جواب به آنها می‌گوییم به جهنم که قبول ندارید چرا که این به نفع ما است.
وی اذعان کرد: امروز مردم آمریکا در حال تظاهرات هستند تا به دنیا بگویند از انتخاب ترامپ پشیمان هستند چرا که ترامپ موجب سرافندکی آنها شده است.
حجازی ابراز کرد: آنهایی که هیروشیما را ایجاد کردند و سربازانشان را در این سالها به پاکستان و افغانستان فرستادند تروریست هستند نه آنهایی که هر جا صدای مظلومی را می‌شنوند به پا می‌خیزند.
امام جمعه گچساران با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک به سرافرازان نیروهای انتظامی و نظامی در کشور گفت: این نیروها از راحتی و خوشی و خواب شبانه خود در کنار خانوادهایشان می‌گذرند تا مردم در آسایش و رفاه باشند و ما باید قدر دان چنین آنسان‌های فداکاری باشیم که شبانه روز بیدار هستند تا از مرزها  و درون کشور محافظت نمایند.
 
وضعیت گلزار مطهر شهدای چرام و سرفاریاب نگران کننده است
امام جمعه چرام گفت: وضعیت گلزار مطهر شهدای چرام و سرفاریاب نگران کننده است.
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته با بیان اینکه قیام سیدالشهدا اسلام را بیمه کرد، اظهار داشت: اگر روشنگری و جهاد امام حسین(ع) نبود،بنی امیه،اسلام واژگونی را به مردم معرفی می کردند که آن اسلام هدایت گر نبود.
امام جمعه چرام، یکی از نکات مهم در این قیام را همراهی خانواده امام حسین (ع) در کربلا دانست و عنوان کرد: علت بردن زن و فرزند و حتی شیرخوار در این صحنه ونبرد حق و باطل چه علتی داشت، امام حسین (ع) آنها را همراه برد تا رسالتی انجام دهند و آن رسالت پیام قیام و جهاد به وسیله اسرای کربلا بود که در این میان،نقش حضرت زینب در رساندن پیام عاشورا به مردم برجسته بود.
وی با اشاره به این مطلب که در اسلام زنان تاریخ‌ساز بسیار بوده‌اند و این نشانگر جایگاه ویژه زن در اسلام است،گفت: خدیجه کبری از آن زنان تاریخ ساز است،پیامبر تا آخر عمر وقتی نام خدیجه را می‌شنید، اشک می‌ریخت.
حجت‌الاسلام افشار،ادامه داد: حضرت زهرا(س) دفاعش از ولایت و خطبه فدکیه‌اش در سطح نهج‌البلاغه است. امام علی توحید را چنان معرفی می کند، در کربلا و پس از کربلا نیز حضرت زینب نقش بی بدیلی دارد.
خطیب جمعه جمعه چرام،تصریح کرد: تاریخ کربلا یک حادثه و تاریخ مذکر و مونث است که زن و مرد هردو نقش دارند اما هر کدام در مدار خود،در واقع تجلی و جلوه شخصیت،علم،وقار و عالمه بودن حضرت زینب پس از عاشوراست.
وی،افزود: در عصر روز یازدهم اسرا را سوار بر مرکب کردند،اهل بیت خواهش کردند ما را از قتلگاه امام (ع) عبور دهید،حضرت زینب از مرکب خود را به زمین افکند. کنار بدن برادر آنچنان معاشقه کرد و سخن گفت و آنچنان جانسوزانه ناله کرد که اشک دوست و دشمن جاری شد.
حجت الاسلام افشار، ابراز کرد; اولین مجلس حسین را، زینب در قتلگاه به پا کرد بعد آمد به امام سجاد دلداری داد و او را آرام کرد که اینجا زیارتگاه و کعبه اهل خلوص خواهد شد.
خطیب جمعه چرام در خطبه دوم نماز سیاسی و عبادی با تاکید بر اینکه شهدا،حق حیات بر این کشور دارند،گفت: همه مردم و مسؤولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند، روحیه جهاد و شهادت طلبی شهدا عزیز و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز شاهد این نظام را حفظ کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت ، پست و مقام‌های ما مسؤولان مرهون از خودگذشتگی شهداست ولی متاسفانه مساله‌ای که نگران‌کننده است، وضعیت نامناسب گلزار مطهر شهدای شهر چرام و شهر سرفاریاب است.
حجت‌الاسلام افشار اظهار کرد: آیا شایسته است که برخی ....... این مکان مقدس می‌روند؟ وقتی به آقایان می‌گوییم، می‌گویند این گلزار سامان‌دهی شده و نمی‌توانیم هزینه‌ای بکنیم، این چه ساماندهی است که گلزار مطهر شهدا هنوز درب ندارد.
امام جمعه چرام،اضافه کرد: در جلسه مسؤولان این هفته گفتم، بنده به نشان اعتراض و همدردی با خانواده معظم شاهد،در هیچ عطرافشانی قبور مطهر شهدا مسؤولان را همراهی نمی‌کنم تا اینکه وضعیت این گلزار مورد رضایت خانواده شهدا قرار گیرد.
خطیب جمعه چرام متذکر شد: مسؤولان محترم بدانند، قبور مطهر شهدا نیاز به عطر افشانی ندارد،آن مکان خود معطر به عطر الهی است، محل نزول و رفت و آمد ملائکه الهی است، لطفا به فکر درست و ترمیم گلزار مطهر شهدای شهر چرام و سرفاریاب باشید.
 
 
تحریف درس کربلا و تطبیق آن با مذاکرات برجام صحیح نیست/مسؤولان برای روح رفته برجام تلاش نکنند/به فکر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشید
امام جمعه لنده با اشاره به تلاش برخی مسؤولان برای تحریف درس کربلا و عاشورای حسینی گفت: تحریف درس کربلا و تطبیق آن با مذاکرات برجام صحیح نبوده، روح برجام به فنا رفته است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره و گفت: روشنگری امام سجاد (ع) پس از واقعه عاشورا باعث ماندگاری نهضت عاشورا و دین مبین اسلام گردید.
وی افزود: اگر فریادهای مظلومیت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نبود امروز خبری از عاشورا و قیام امام حسین(ع) و اهداف آن امام عزیز در سطح جامعه اسلامی نبوده است.
امام جمعه لنده در ادامه به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب اشاره و تصریح کرد: شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی لحظه‌ای از مسیر امام و انقلاب و مجادهت در راه‌ خدا غافل نشد و با اتخاذ تصمیمات انقلابی و صریح به مقابله با دشمنان انقلابی و نظام برخواست.
محمودی‌اصل یادآور شد: منافقین از مواضع صریح و انقلابی این عالم ربانی به ستوه آمدند و با ترور ائمه جمعه به دنبال حذف چهره‌های انقلابی و شاخص نظام بودند.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) که از اهداف منافقین را به درستی تشخیص داده‌ بودند آنها را منافق نامیدند تا نتوانند اسم و رسمی برای خود درست کنند و باعث تشویش اذهان عمومی مردم نشوند.
امام جمعه لنده ادامه داد: منافقین با حمایت آمریکا و اسرائیل به ترور شخصیت‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نخبگان و علماء برجسته کشور پرداختند و امروز با روش‌های مختلف به فرموده مقام معظم رهبری به دنبال نفوذ در سطوح مختلف کشور هستند.
محمودی‌اصل در ادامه به هفته پیوند اولیاء و مربیان اشاره و گفت: فراهم نمودن بستر تعلیم و تربیت و همکاری در راستای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان با تشکیل انجمن‌های اولیاء و مربیان بهتر فراهم خواهد شد.
وی به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا و حمله به سپاه پاسداران اشاره و افزود: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که ملت ایران حامی و پشتوانه فرزندان خود در نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی به خصوص سپاه عزیز بوده و هستند و اجازه نخواهند داد کسی به مواضع انقلابی آنها تعرض و یا تهدیدی داشته باشد.
محمودی‌اصل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ید واحده نیروهای مسلح خواند و خاطر نشان کرد: اقتدار و عظمت سپاه پاسداران در منطقه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
وی در ادامه خطاب به کسانی که به آمریکا امید دارند افزود: امام خمینی(ره) فرمودند آنهایی که امید به آمریکا دارند خدا بیدارشان کند و الا سیلی محکمی از ملت خواهند خورد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: دولتمردان مواظب وظایف ذاتی خود باشند، مسائل اجرایی و اقتصادی کشور را مدیریت کنند و به حاشیه‌ها کمتر بپردازند.
وی ادامه داد: اقتصادی و معیشت مردم مهمترین مسأله کشور بوده که باید در جهت تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات و معضلات و بیکاری و بهبود و ریشه‌کنی فقر و محرومیت از مردم تلاش کنند.
محمودی‌اصل به وعده یک میلیون شغل در روزهای انتخابات اشاره و گفت: امروز وقت عمل به وعده‌ها بود و باید از حاشیه‌ها کاسته شود.
وی در ادامه با اشاره به فنا رفتن روح برجام اشاره و یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها خطاب به مسؤولان حیله و نیرنگ دشمنان را یادآور شده بودند.
امام جمعه لنده با اشاره به تحریف سیره ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: درس کربلا را درس مذاکره نامیدند اشتباهی بزرگ است چراکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره در عرف امروز یعنی داد و ستد و معامله ول در کربلا به معنای ارشاد و راهنمایی است.
محمودی‌اصل در ادامه افزود: تحریف حادثه کربلا جسارت به مقام معظم رهبری بوده چراکه معظم له بارها مسؤولان را نسبت به این حادثه تاریخی هشدار داده بودند.
وی ادامه داد: اگر درس کربلا داد و ستد بود امروز نامی از آن قیام و اثری از دین نبود، برجام هیچ سند قابل دفاعی ندارد، بهتر است با برنامه‌ریزی صحیح به فکر حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشیم.
امام جمعه لنده در پایان از برگزاری یادواره شهدا توسط ناحیه مقاومت بسیج تقدیر کرد و گفت: باید بستر لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراهم شود.
نماز جمعه امروز شهر لنده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ترامپ به فکر ملتشه
ترامپ به فکر کشورشه
امریکایی استخدام کن،امریکایی تولید کن،امریکای بخر
نه افغانی استخدام کن یه جاهای دیگه هزینه کم
جیب ملتش رو بخاطر بقیه خالی نمیکنه بلکه جیب یکی مثل عربستان رو خالی میکنه بخاطر ملتش
ملت
Iran, Islamic Republic of
ملت امریکا هیچ از انتخاب ترامپ پشیمان نیستند،گوش ملت را به این ح..پر نکنید
ترامپ داره به نفع ملتش کار میکنه،جلو هزینه های الکی که گردن امریکاست و از مالیات مردمشه رو داره میگیره
شریف
Iran, Islamic Republic of
برادر من..یکی مثل احمدی نژاد رو قالب کردید به این ملت دید که چه بلایی سر این ملت و منابع ملت و اعتقادات مردم آورد
دید که چطور بردن و خوردن و دارن میچرخن برا خودشون
دید چطور ... کردند و الان انگار نه انگار.
نکنه یادت رفته جریان .. به سرکردگی آقای..
نکننه رسپردگی و تاثیر پذیری احمدی نژاد رو فراموش کردید نسبت به رحیم مشائی
وظیفه
Iran, Islamic Republic of
این که شرایط الان طوریه که تریبون دست شماست و کسی حق اضحار نظر نداره و شما شدید متکلم الوحده این اجازه رو نمیده که کسی جواب بده وگرنه حرف برا گفتن زیاده
شاخص
Iran, Islamic Republic of
یک نهاد انقلابی هم قوه قضائیه است هم مقننه هم مجریه هم نظامی هم اقتصادی به همه چی کار داره و هیچ کس هم نباید . کنه کاری به کارش داشته باشه
آقای .. که و اطرافیانش از کجا به اینجا رسیدن و قبلا در چه وضعیت مالی بودن الان کجان به چه واسطه ایی.بابا مردم همه چی رو میدونن
خدا میدونه اون.. اوضاشون چطوره
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه
خدا همه ملت ایران رو نجات بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1