تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۲۸۳۵۰۲

تغییر مدیران آموزش و پرورش کلید خورد / یاری‌زاده: فرهنگیان شایسته به حاشیه رفته‌اند / مدیریت‌ گدایی و طایفه‌ای کیفیت کار را پایین آورده

۵۳
۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص موضوعات مختلف آموزش و پرورش و فرهنگیان استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، نشست هم اندیشی و صمیمانه زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان با رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در ابتدای این نشست جاوریان رئیس مجمع فرهنگیان استان ضمن تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان و اشاره به اهداف مجمع در سطح کلان گفت:احساس مسئولیت قشر دلسوز جامعه یعنی معلمین و احساس تکلیف به حضور در همه زمینه ها خصوصا مسائل سیاسی که رابطه نزدیکی و دو طرفه ای با فرهنگ و آموزش دارد.
وی افزود:نیاز به ساماندهی و سازماندهی نیروهای فرهنگی که دغدغه مسائل اجتماعی و سیاسب را دارند,دفاع از آموزش و.پرورش و ضرورت شناخت و آسیب شناسی مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان از اهداف کلان مجمع فرهنگیان ایران اسلامی است.
عضوشورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با اشاره به گستره آموزش و پرورش گفت:این حزب در تلاش است که از کلیت آموزش و پرورش و فرهنگیان دفاع کند و دوست داریم که خدمت کنیم و به همین خاطر شورای مرکزی این مجمع در کهگیلویه و بویراحمد ترکیبی از فرهنگیان مورد اعتماد,فعال و اصلاح طلب استان می باشد.
جاوریان با اشاره به فعالیت این مجمع در استان گفت:از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان خواستاریم که در خصوص موضوعات مختلف با اعضای این مجمع هم اندیشی و همکاری نمایند .
مدیریت‌های گدایی و طایفه‌ای کیفیت کار را پایین می‌آورد
رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوع سیاسی بازی و اثر مخرب آن در جوامع عشیره ای خاطرنشان کرد: متاسفانه انتخاب بعضی از مدیریت ها با گدایی جلوی خانه های سیاسیون انجام می شود که عوارض منفی در طول دوران مدیریت دارد.
 
وی افزود با این نوع مدیریت های طایفه ای که عده ای وامدار بعضی افراد می شوند سطح توقعات نامعقول از مدیر بالا می رود و کیفیت کار پایین می آید.
وی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش گفت:بسیاری از نخبگان و شایستگان در آموزش و پرورش استان به دلیل اینکه به لحاظ دارا بودن خصوصیات اخلاقی و حجب و حیایی که دارند دنبال مناصب مدیریتی نیستند و به همین دلیل به حاشیه رفته اند و عملا آموزش و پرورش استان از نعمت این نیروها بی نصیب مانده است .
وی خواستار توجه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان به این افراد که از سرمایه های نظام آموزشی هستند .
در ادامه این نشست ,هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان با استقبال از چنین نشست هایی که از اعضا آن از جنس فرهنگیان استان می باشد بیان کرد:نیازمند کمک فکری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی استان در موضوعات مختلف هستیم.
وی افزود:با تمام توان از این مجمع حمایت و در خدمت دوستان فرهنگی و اعضا محترم این مجمع هستیم.
زارع پور با اشاره به اینکه در مناطق هم چنین نشست هایی برگزار شود بیان کرد: هر کجا اشکالی و یا کمبودی در کار ما و مجموعه مدیران آموزش و پرورش استان مشاهده کردید در جهت بهبود وضع موجود این نواقص را انتقال و پیشنهادات و راهکارها را بیان کنند.
وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه پرورشی گفت:در ۴سال گذشته و در دولت تدبیر و امید رتبه های کشوری قابل توجه و بیشماری آموزش و پرورش استان کسب کرد که در تاریخ آموزش و پرورش استان بی سابقه بوده و هم اکنون جز استان های برتر کشور هستیم.
وی با اشاره به بحث آموزش بخصوص در دوره ابتدایی گفت:طرح کارشناسی نشده پایه ششم و عدم توجه به تامین زیرساخت ها و همچنین نیروهای آموزشی مجرب باعث شد که نیروهای خدماتی و دیگر نیروها که هیچ سابقه آموزشی نداشتند به عنوان معلم وارد کلاس ها شوند که موجب شد کیفیت آموزشی پایین بیاید.
یاری‌زاده: فرهنگیان شایسته در کهگیلویه بزرگ به حاشیه رفته‌اند
در ادامه این نشست، علی یاری زاده عضو شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مدیریت ها در آموزش و پرورش گفت:مدیران آموزش و پرورش استان و مجموعه معاونین در ۴سال گذشته علیرغم همه فشارها و مشکلات مالی و بودجه ای هر چه در توان داشتند انجام دادند و نیاز هست که یک روح تازه ای در کالبد آموزش و پرورش استان دمیده شود.
وی افزود:چرخش مدیریتی برای بهبود وضع موجود و همچنین استفاده از توانمندی های سایر فرهنگیان اصلاح طلب و حامی دولت در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان لازم و ضروری است.
 
یاری زاده با اشاره به اینکه فرهنگیان اصلاح طلب شایسته ای در بدنه آموزش و پرورش استان وجود دارد که به دلیل همان شرایط درون جریانی بخصوص در کهگیلویه بزرگ به حاشیه رفته اند و به درستی از این سرمایه ها استفاده نشده است.
دبیر مجمع فرهنگیان شهرستان چرام با اشاره مشکلات مدارس استان در حوزه مسائل مالی گفت:به دلیل مسائل و مشکلاتی که خانوارها و اولیا دانش آموزان و همچنین نبود سرانه کافی وضعیت چندان مناسبی در مدارس وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه مدیران آموزش و پرورش استان می بایست برنامه محور باشند تاکید کرد:مدیران با تشکیل کمیته اقتصادی و با شناسایی ظرفیت های موجود نیروی انسانی و همچنین املاک و فضاهای مازاد آموزش و پرورش هرچه زودتر این املاک را در جهت کمک به مدارس تعیین تکلیف کنند.
وی در پایان با اشاره به نقش مهم رسانه ها و کمک به آموزش و پرورش گفت:تعدادی از فعالان رسانه ای در خبرگزاری ها کشوری و سایت های استانی تاثیرگذار از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استان هستند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان این نشست و با تائید و تاکید بر چرخش مدیریتی در مناطق مختلف آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:کارگروهی در همین خصوص تشکیل داده ایم و در حال بررسی وضعیت مدیریتی مناطق هستیم و بعداز جمع بندی های لازم تغییرات انجام می شود.
وی بیان کرد:قبول دارم که سایر فرهنگیان که توانایی مدیریتی دارند باید زمینه برای ورود آنها فراهم شود تا بتوانیم از همه ظرفیت ها برای بهبود و تعالی آموزش و پرورش استان کمک و استفاده کنیم.
زارع پور در خصوص تغییر مدیریتی و حواشی بوجود آمده در آموزش و پرورش دیشموک گفت:هیچ دستوری از جانب وزیر برای عزل مدیر سابق این منطقه صادر نشد و موارد مطرح شده تکذیب می شود.
وی با اشاره به نقش مهم تشکل های فرهنگیان گفت:این آمادگی را داریم که میزبان اعضای مجمع فرهنگیان استان برای شنیدن نظرات و راهکارهای دلسوزانه این عزیزان باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از فرهنگیان رسانه ای استان و فعالیت خوب آنها گفت:از مدیران می خواهیم که با این عزیزان رسانه ای و فرهنگی در خصوص انتشار اخبار آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند.
به گزارش کبنا، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از احزاب اصلاح طلب حامی دولت و وزیر جدید آموزش و پرورش می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
خودت اول از همه باید بروی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل محترم تو را بخدا آموزش و پرورش بویر احمد را از این خفقان و بی اعتمادی و بی حرمتی نسبت به معلمان نجات دهید .فریب امار های دروغین و غیر واقعی خصوصا در امتحانات را نخورید به خدا قسم همه در پیشگاه الهی جوابگوی اموزش و پرورش بویر احمد در این دو سال خواهید بود. یا زهرا مدد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برجناب حاج زارع که ازمدیران توانمند ودلسوز وبادغدغه استان هستند جناب آقای زارع واقعا درشهرستان های کهگیلویه بزرگ نیازبه تغیرات مدیریتی وجوددارد ودربعضی ازمناطق معاونین آموزشی واقعا ضعیف ونیاز به تغیرات وجوددارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل زارع پور بنده یکی از همکاران جنابعالی هستم درشهر دهدشت باسابقه بیش از۱۵سال سابقه مدیریت در مدارس وکار در حوزه ستادی اداره اماواقعا وازسر خیر خواهی به حضرتعالی عرض می‌کنم آموزش و پرورش دهدشت وضعیت فلاکت باری داردکه درطول ۲۹سال کارم چنین وضع آشفته ای نداشت شما فردای قیامت باید پاسخگویی فرزندان این خطه محروم باشید شما خودبومی وبچه این استانی باید بفریاد این منطقه برسی وخودت راازین منجلاب قومیت وقبلیه ای نجات بدهی وآخرتت رابخاطر دنیایی دیگران تباه نکن
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع پور بنده یکی از همکاران دبیر شما هستم باسابقه ۲۹سال ولی خداراگواه می گیرم هیچگاه آموزش و پرورش دهدشت اینگونه دچار بحران مدیریت وضعف اداری و تشکیلاتی نبود جناب مدیر کل شما فردای قیامت باید پاسخگویی مردم وبچه های محروم این منطقه باشید خودتان راازین پیلیه قومی وقبلیه ای که افراد فرصت طلب ونون به نرخ روز خور دورتان تنیده اند نجات دهید\. امیدوارم عاقبت بخیر شوید
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیرکل محترم ودلسوزازشماانتظارداریم برای استخدام داتشگاه فرهنگیان وجبران کمبودمعلم ازطریق تکمیل ظرفییت کنکورسراسری استفاده کنید .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور وآقای یاری ازخدا وروزقیامت بترسید درآموزش وپرورش شهرستان لنده حوزه پرورشی کارش راخوب انجام میدهد اماکیفیت آموزش بسیار ضعیف وواقعا .. هیچ ایده ای وانگیزه وتحرکی نداردبه فریادآموزش این منطقه رسیدگی کنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیرکل محترم؛خیلی ازمدیران ومعاونین ادارات مناطق آموزش وپرورش جاخوش کردند ودیگرجز روزمرگی واتلاف وقت کاری انجام نمی دهند ونیازهست ازنیروهای جدید وپرانرژی ومتعهد استفاده شودتاروح امید وشادابی درآموزش وپرورش ایجادشود گردش نخبگان انجام شود تاالان بیشترم. .. بودند مگرارثی هست یک مدیریامعاون چندین سال مدیرباشند درحوزه معاونت های آموزشی ادارات واقعانیاز به تغییرات وبکارگیری نیروهای باایده وباانگیزه وجوددارد
معلم
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مدیر آموزش و پرورش چاروسا را تغییر دهید یک ذره سیاست نمیشناسد فقط قوم گرایی را الگو قرار داده است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم چاروسا را نجات دهید چونکه اگه دیر شود خواهند گفت چاروسا را خدا آزاد کرد
معلم چرامی
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیان چرام خواهان تغییر مدیریت آموزش وپرورش هستند. کیفیت آموزشی دراین اداره بسیار پایین آمدنه. .بی نظمی دراداره ومدارس بیداد می کند. انتظار یک تغییر کلی داریم
یکی از فرهنیگبان چرام
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جناب زارعپور با وجدان خودش خلوت می کرد ونگاه واقع بینانه ای به آموزش و پرورش چرام بیندازد و ضعف های جبران ناپذیری درسایه مدیریت بی تجربه در چرام ایجاد شده است. چرامی که سالهای سال در استان وکشور درخشید و در یک سال سیزده پزشکی داد. متاسفانه امروزه دچار حواشی شده که هرسال یک کارشناس آموزش عزل ودیگری جایگزین میشود. آیا مدیرکل محترم از آموزش وپرورش چرام اصلا خبر دارد که چه می گذرد. اگر بقیه مناطق هم همین طور هستند پس باید نشست وبر آموزش وپرورش گریه کرد.
معلم چرامی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل مدیریت ..هست خواهشا فکری بیندیشید
معلم
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب مدیرکل از معاونان قدرتمند تری در حوزه ستادی اداره کل استفاده نمی کنند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خانه از پای بست ویران است! چرا چون اگر مدیر کل و معاونین ایشان افراد قوی بودند حتما در شهرستانها از مدیران خوب و با صلابت استفاده می کردند!
مشت نشانه ی خروار است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
وقتی جناب مدیر کل از مدیر ضعیفی که اموزش و پرورش دهدشت را به فلاکت رسانده چهار سال فقط با لجبازی و....... همچنان از او حمایت میکند! چه توقعی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گشین
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج هادی زارع پور انسان بسیار خوب و متدینی هستند ولی از توان مدیریت بسیار پائینی برخوردارند.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نخبگان فرهنگی و حامی دولت در شهرستان چرام با گدایی ام چیزی نصیبشان نمی شود و طایفه گری و باند بازی مدیریت و معاونین غیر همسو با اصلاحات بیداد میکند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این مجمع کی وچگونه تشکیل شده؟ از چگونگی شکل گیری همین مجمع انتظاربیش ازاین نسبت به سایرانتصاب نیست
شهرویی
Iran, Islamic Republic of
سلام و خداقوت ، دریافت رتبه های کشوری در شاخص های گوناگون توسط آموزش و پرورش گچسلران نشان از عملکرد خوب آموزش و پرورش دارد. اما در هر حال اصلاح در راستای بهبود امور امری پسندیده است . با خدا قوت به هنه ی فرهنگیان استان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه قرار است آقای پورالحسینی از مدیریتش برکنار شود و فردی از خرم آباد جایگزین وی شود ار مهر تا حالا کاری به آموزش و پرورش ندارد بطور که در برخی مدارس خاص هنوز با کمبود دبیر تخصصی مواجه هستند و چون سازماندهی خوب صورت نگرفته است برخی از همکاران معترض هستند و در محل کار خود حاضر نمی شوند به داد آموزش و پرورش گچساران برسید .
جمال
United Kingdom
اولا که از مدیر کل محترم خیلی خیلی راضی و خشنودیم / انسانی کامل / صادق / کاردان / و انصافا گوهر گرانبها / اما انتظار ما از مدیر کل محترم این است که بعضی از عزیزان کامنت زدند که در ادارات کسانی هستند که بعنوان معاونت چندین سال است که چنین سمتی را دارند و تغییری نمیکنند / مگه قحط الرجاله / مگه غیر از این آقایون کسان دیگری نیستند / چرا و چرا و چرا در لنده باید اینطور باشه / چرا در دولت های قبل همین آقایان هم سمت داشتند بعد از آن اومدند معاون شدند / اتفاقا مدیر جناب آقای دکترجاویدان عالی عالی هستند و قابل تقدیرند
علی
United Kingdom
خدایی دوستت داریم مدیر کل محبوب و دوست داشتنی جناب دکتر زارع
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع پور حتی هم ولایتی از عملکرد تان راضی نیست بهتر است آنجا را ترک کنید داد طایفه گشین هم از عملکردتان در آموزش و پرورش در آمده ۴۰۰۰ رای را خراب کردی ...........
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
داد مردم ار پستهای پایدار و غیابی در آموزش و پرورش بالا رفته چیزی معادل ۱۲ میلیارد تومان در سظح استان به خاطر پستهای غیابی به بیت المال ضرر زدید پطور میخاد پاسحگو باشید مثلا طرف داخل اداره مشغول است اما براش زدند مدیر فلان مدرسه و یا معاون هم در اداره اضافه کار میگیره و هم در حکم حق مدیریت و چیزی معدل ۲۵۰نفر در سطح استان بوده است شرم از خدا کنید روز قیامت چطور جواب بیت المال میخاد بدهید دا همکار ی در فلان دانشگاه است در اینجا براش مدیریت زدند آقای بیضایی جز //////هیچ خدمتی به آموزش و چرورش نمی کند زمان باقری کجا حالا کجا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور حتی طایفه گشین هم از شما گلایه دارند بهتر است
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل دلم به حال پدر ومادران میسوزد که فرزندانشون را با هزار سختی به مدرسه می فرستند .وبرای دانش آموزانی که بهترین اوقات خود را در این آموزش وپرورش هدر می دهند.همه می دانیم که در آموزش وپرورش،نه آموزش هست ونه پرورش!!شایسته سالاری مرد.سیاست بازی جولان می دهد.آقای مدیر کل فکری کن.اگه نمیتونی جایت را به فرذی توانا بده.
ساکن بهمئی فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام،چطور در گچساران کانونهایی با دستگاههای روز دنیا در واحد اصلاحی افتتاح میشود ،هر دستگاهی که تو ایران میاید داخل گچساران هم بهتر از آن میتوان دید ،اما در هیچ شهرستان دیگر امکانش نیست ،
حتما مدیر کل بودجه میفرسته براشون ،اما انصاف را نمیشه گذاشت کنار
چون از شهرستان مراجعه کرده بودیم برای فرزندم بدون هزینه و تشخیص بسیار بالا جهت عمل جراحی ارجاع شدیم شیراز به موقع و جای تشکر داره از اقای پورالحسینی ریس اداره گچساران
بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
همه چیز بچه بازی شده
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
به داد آموزش پرورش بهمئی برسید
چرا هر کس اینجا سمت میگیره طایفه ای عمل میکنه؟
مگه اصلاح طلبهای این شهرستان چه گناهی کردند؟
فرهنگیان بهمیی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدیرکل.
خواهشا اقای صادق جریده را عوض کنید که ا.پ بهمیی را به یک بنگاه معاملاتی تبدیل کرده وفقط دنبال زد وبنده وامتیاز میده و امتیاز میگیره وا.پ بهمیی در حال انفجارهمنون
حیدر
Iran, Islamic Republic of
درمملکتی که مدیرانش عملا نان را به نرخ روز میخورند وسطح آموزش ودرآمد معلمان را با ژِاپن مقایسه میکنند چه انتتظاری میتوان داشت
حیدر
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران استان از بالا تاپائین گدای سیاسیند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تننها پورالحسینی است که میتواند آموزش استان را متحول کند انسان بسیار توانمند ، قدرتمند و بسیار متشخص میباشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف است که اقای پورالحسینی از گچساران برود،،،چون اموزش وپرورش گچساران بعداز این همه تغییر وتحولات در زمان ریاست ایشان رو به فنا میرود.
معلم
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت گشین تو گشین نیستی و گرنه هیچ گشینی دنبال هم طایفه ای خودش این حرف را نمیزند.چرا به اسم طایفه بزرگ گشین مینویسی گشین و توهین می کنی.حاج زارع پور مردی با تجربه کاردان و محبوب در بین مردم این استان می باشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای زارع پورتورا دادم به خدا قسم توجهی به اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده کنید دانش آموزان ؛اولیاء؛,معلمین ازوضعیت حوزه آموزش نگرانند ؛نه نظارتی ؛نه پیگیری ;معاون آموزشی بی حال ؛,خسته ؛بدون برنامه :رییس هم فقط به فکرحفظ صندلی خودش هست امیدواریم تغییراتی درجهت پیشبرد آموزش این منطقه ایجاد نمایید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدایی که کامنت۱۱رو گذاشته میشه لطف کنن بگن در چه سالی چرام۱۳نفر قبولی پزشکی داشته؟من خودم معلمم هرچی فکر میکنم به خاطر نمیارم این تعداد قبولی در چه سالی بوده،درثانی قبولی پزشکی چه ربطی به مدیریت اداره داره،وقتی دانش آموز استعداد وتوان تحصیل در رشته تجربی رو نداره مدیریت اداره ومعلمان مگه می تونن شق القمر کنن ؟ثالثا مدیریت های قبلی چیکار کردن که ایشان نکرده؟دردوران مدیریت فعلی هیچ کارشناس آموزشی عزل نشده خودشون مایل به ادامه همکاری نبودند
فرهنگی آشنا
Iran, Islamic Republic of
من وقتی شنیدم که معاون اداره دهدشت به یه معلم با ۳۰سال کار ومعلم نمونه استان گفته با تیپا میندازمت بیرون در جلسه سازماندهی سال آخرش والان هم طبق فشار معاون وکارشناسش دو پایه کار میکند از همه مسولان آموزش پرورش در این استان مایوس شدم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آنچه البته بجای نرسدفریاد است بیچاره مردم واولیا دانش آموزان دهدشت که بین سنگ وسندان قبیله گرایی و رفیق بازی عده‌ای گرفتار شدومیرشکار پایه بدبختی مردم دهدشت شد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور مدیریت...سیار ضعیف عمل کرده و متاسفم که شما با این مدیر ..تبدیل کرده ای و ..ن اجازه شنیدن حقیقت و تصمیم درست را گرفته اند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
انصافآ حاج زارع پور نیروی مخلص و دوست داشتنی است و باید قدر ان را دانست . مردی با اخلاق و مومن و با صداقت
سجاد
United Kingdom
در جواب بویر احمد خدمت مدیر کل محترم عرض کنم که مسئول آموزش لنده از بهترین نیروهای ستادیست / اتفاقا من بعنوان یکی از مدیران مدارس کاملا از آموزش لنده راضی هستم و ایشون در سه هفته ای که از سال تحصیلی میگذره قریب به حدود شش مورد از دبستان ما بازدید کرده و یا نیروهایی فرستاده عملکرد ایشان قابل تقدیرند و جناب دکتر جاویدان هم واقعا دلسوز و بفکر آموزش منطقه هستند ما با تمام وجود از ایشان حمایت میکنیم
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
طی ملا امیدوار،یه نظر بندی سی حاج زارع پور کنین،تا تیه نبرش!!
اصلاح طلب۲۹۰
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا معاون مالی اداره. آموزش و پروش لنده پر کار و وظیفه شناس هستند و فکر نکنم نیرویی با این انرژی در لنده گیر بیاد که جایگزین ایشان بشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقا سجادعزیز توبه فکرحفظ مدیریت خودت هستی باید هم دفاع کنی دفاع شماازسردلسوزی نیست خودت هم می دانی حرف دلت باآنچه برزبان آوردی یکی نیست وبایددرباره وضعیت نابسانمان آموزش لنده ازاولیاه ودانش آموزان ومعلمان سوال نمود نه شما که.وام دار ابلاغ آقایون هستید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این حزب کی تاسیس شده است ؟ اگر کسی بخواهد عضو این حزب شود با چه کسی و کجا باید مراجعه کند؟
انتخابات این حزب کی برگزار شده است ؟ یا لانتخابی بوده ؟
لطفا بیشتر توضیح دهید.
حاج زارع پور انسان شریف و مدیر توانمندی است و نیاز به تعریف و تمجید کسی ندارد . مرد شماره ۲ جناب آقای یاری مدیر سیاست مدار.
اما سعی کنید از فرزندان و فرهنگیان استان برای مدیریت ادارات شهرستان ها استفاده کنید. از استان های دیگر هرگز نیرویی را برای مدیریت نیاورید که جز راه خطا رفتن کاری برای ما انجام نخواهد شد. فرزندان ما را باید فرهنگیان خودمان مدیریت کنند.
سابقه این مدیریت ها در عمل جز ائتلاف وقت و هزینه چیری به ئنبال نداشته است . فرهنگیان بزرگی درشهرستان ها داریم از استعدادهای حودمان استفاده کنید .
اقای پوالحسینی انصافا نیروی توانمند و مدیری لایق است .حیف است از او در مدیریت های استان استفاده نشود.
ورود آقای عبدی پور به استان ما و استفاده از ایشان می تواند کمک بزرگی به دلت و مردم استان را به همراه داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
انصافاریاست آموزش وپرورش منطقه چاروسامردی پرکارپرتلاش وبی نظیرهست هم دربعدمدیریتی هم دربعداخلاقی مالی آموزشی دلیل نمیشه هرکس بروفق مرادوخواسته نامعقول خودش کارنشدمغرضانه حرف بزنیه نمیشه که همه پست مدیریتی داشته باشندعملکردرابایدبسنجیم
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش دیشموک هرسال بدترمیشه مخصوصا الان باسرپرست جدید.وا. به منطقه میشه این همه نیروی خوب ومدیر. چه انتخاب وانتخاب هایی. متاسفم
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش دیشموک هم سال تحصیلی جدید را باتغییر مدیرقبلی وسرپرست جدید آغاز کردکه نارضایتی فرهنگیان رابدنبال داشت لطفا چاره اندیشی شود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدایی ضعیف ترین مدیر و معاونان در اموزش و پرورش دهدشت هست نگاه به انتخاب مدیرانش داشته باشید همکاران با ۳۰ سال سابقه مدیریت بهشون نمیدن همکار تازه استخدام شده زود باید در مدرسه شاهد کار کنه . فکری به حال اموزش و پرورش دهدشت بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انصافا جناب اقای حاج زارع پور مدیر مخلص ومتدینی است ،ولی دنیا،دنیای تفاوت هاست. بایستی این تغییر از مدیر کل شروع بشه .اونهم مدیر ی باسابقه مدیریتی در سطح کلان .
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر همه معلمان. ما معلمان از مدیریت آموزش و پرورش چرام راضی هستیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1