کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درکیری بازیکنان نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی

20 مهر 1396 ساعت 20:30


سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در دقایقی از نیمه دوم بین تماشاگران نفت و گاز و نیروی زمینی در جایگاه تماشاگران درگیری ایجاد شد و این ارتباطی با بازیکنان نداشت.
مهدی آزاد منجیلی در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی در جریان دیدار دو تیم اظهار داشت: درگیری بین بازیکنان نفت و گاز و نیروی زمینی و حتی داور بازی نبود بلکه در دقایقی از نیمه دوم بین تماشاگران نفت و گاز و نیروی زمینی در جایگاه تماشاگران درگیری ایجاد شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم درگیری کادرفنی و بازیکنان دو تیم نیز در جریان درگیری دیده می‌شوند، گفت: بعد از اینکه درگیری در جایگاه تماشاگران بالا گرفت بازیکنان ما برای اینکه تشنج را تمام کنند وارد ماجرا شدند و تماشاگران را از هم جدا کردند چون تماشاگران تیم واترپلو نفت و گاز نیز در جایگاه تماشاگران بودند.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: از دقایق اول ۵-۶ گل از نیروی زمینی جلو و بهتر از حریف بودیم اما بازیکنان وقتی این اختلاف گل را دیدند حریف را دست کم گرفتند و همین موضوع باعث شد تا نیمه نخست با نتیجه نزدیک به پایان برسد اما بازیکنان در نیمه دوم با ارائه یک بازی تیمی دوباره اختلاف را به ۸ گل رساندند و همین موضوع باعث درگیری بین تماشاگران شد. در نهایت برای دقایقی بازی سرد شد و در نهایت با اختلاف ۳ گل برابر حریف به برتری رسیدیم.


از هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم هندبال نفت و گاز گچساران امروز در تهران میهمان نیروی زمینی این شهر بود.
بنا به این گزارش این بازی در پایان با حساب ۳۲ - ۲۹ به سود نفت و گاز به پایان رسید.
نفت و گاز گچساران هم اکنون ۴ امتیازی است.


کد مطلب: 283492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/283492/درکیری-بازیکنان-نفت-گاز-گچساران-نیروی-زمینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1